Kringgg~
Bunyi loceng daripada
sekolah tinggi art
Seou berbunyi.. 6 orang kawan
baik iaitu Yerim,yira,aera,shanini,baekya dan eunhee masuk ke kelas mereka.. Kelas 1 kokobop adalah kelas paling pandai dalam sekolah tu so mereka antara kalangan budak budak 'pandai'..Aera *tepuk meja* wehh siap tak kerja matematik yang cikgu Mark bagi tu?? Eunhee,yira,baekya,yerim Mengangguk dengan buat muka angkuh kerana siap kerja *Menyampah aera berkata dalam hati* Nini kau tak siap eh..
ha mampus kita berdiri kat luar sambil jerit cikgu Mark hensem la jawabnya.. Oh ya cikgu Mark suka denda anak murid dia dengan suruh berdiri di luar kelas sambil jerit cikgu Mark hensem sebanyak 50 kali.. Batak gila cikgu tu *nini mengutuk cikgu mark di dalam hati*
Yah wei bagi la aku tiru aera cuba mengambil buku baekya.. Baekya pantas mcm flash tarik buku tu.. dia tak mahu aera meniru... Semalam penat dia eunhee, yira, dan yerim membebel ha dah macam boboiboy kuasa 4 bergabung bebel kat dia dan nini tapi dua makhluk pemalas tu bukannya dengar kata..
Yerim, yira dan eunhee juga pantas menyorokkan buku mereka.. *dasar kedekut gerutu aera*..
Nini membuat aegyo di depan.. Yah yerim bagi la aku tiru janji nnti tak tiru kau dah..
*Cikgu mark masuk ke dalam kelas*
Ok semua siapa yang tak siap kerja saya BERDIRI SEKARANG *jerkah cg mark*.. Lalu aera dan nini bangun.. Yerim dan yira menekup mulut mereka menahan ketawa kerana melihat muka aera dan nini ketakutan...
Kami belajar seperti biasa di dalam kelas manakala Aera dan nini masih berdiri di luar dengan menjerit "Cg mark hensem"..
Sekolah telah tamat mereka berenam bersiap siap untuk pulang ke rumah.. Mereka berenam duduk sekali di kediaman kedua milik keluarga Baekya di lorong universe..
Aera, nini camna best tak kena denda tanya baekya dan eunhee serentak.. Yerim dan yira sudah ketawa akibat soalan perli dari baekya dan eunhee. Aera dan nini hanya merengus kasar ke arah mereka berempat lalu berjalan dengan sangat laju untuk pulang..
Mereka tak tahan dengan perlian dari Bff mereka tu..
Sampai di depan rumah mereka melihat rumah di sebelah rumah mereka.. Ada sebuah lori membawa perabot..Nini wah rumah sebelah dah ada jirann.. tak la sunyi kita nanti kan yerim kan *tampar yerim* haah laa..
Baekya menjerit weh 2 ekor beruk masuk la cepat tidak aku kunci pintu ha.. Yerim dan nini mencebik lalu berjalan dengan laju masuk ke rumah..
Huii guyss support my new story hiks😭😜😅..
Vomnent juseyo~😂❤
YOU ARE READING
Jiran Hanat ✉{slow update}
DiversosApabila 6 orang pelajar lelaki pindah ke Sekolah tinggi Art Seoul.. Bertemu dengan 6 orang Pelajar perempuan dan mereka sering bergaduh atas benda yang remeh... Tapiii Tanpa Meraka tak tahu mereka adalah jiran.. ?? Nak tahu lebih lanjut✌ Ha sila b...