Part15💜

53 6 43
                                    

"Finally sampai jugak huu.. Sakit tambah kebas bontot aku ni fuh" kata Xiumin sambil memengang bontotnya

"Mana sakit nak tengok hyung?

"kau punya blur dengan bengap kan lay memang tak boleh bawak bincang haihh..

Yira Dan yang lain hanya ketawa sahaja melihat telatah lay.. Bagi Yira lay nampak comel..

Dah dah berkumpul semua Jerit Pengetua Kim Jumnyeon..

Dah la jom pengetua katek panggil" Kai mengutuk pengetua mereka..

*ketuk kepala kai* Hoi Kau kan sudah la duduk depan sekali selamba badak je kutuk.. Kalau dia dengar kang tak pasal kena.. sampuk Yeol dari belakang..

Cikgu nak kamu semua jalan berpasangan lelaki dan perempuan.. Acah pasangan couple sekejap.. Sebab senang memasing jaga partner memasing.

Jadi couple terus pon tak pe cikgu" Jawab sehun kepada pengetua..

Pengetua hanya tidak endahkan gurauan sehunn.. dia tahu anak murid dia semua gatal terutama OH SEHUN..

Cikgu tak akan iringi kamu.. Cikgu akan duduk di puncak sana.. kamu perlu jalan sendiri berpandukan anak panah yang cikgu dah sediakan kepada kamu semua... Jangan ada yang ubah arah anak panah paham?

"Paham" jawab semua serentak..

Ok sekarang cari partner Korang..

Park Yerim kau aku punya.. Yeol menarik tangan yerim..

Byun Baekhyun awak dengan saya eh? Yeri membuat muka Cute sambil memegang tangan Baekhyun..

Oh sorry yeri.. Aku dengan Kang Baekya.. *tarik tangan baekya sewaktu baekya sedang ralik*

"yah Baek pahal duh".. "Kau  dengan aku partner xder bantahan".. sudah la peluk bahu baekya pastu baekhyun bagi arahan pulak fuh pendek ni nak kena ketuk dengan aku kot.. Baekya membebel dalam hati.. dia tak berani cakap depan sebab dia seronok baek memilih dia dari si yeri ni..

Yerim yang memerhati dari tadi lalu berkata "Buu Yeri Hots kena tolak woi.. buat malu kaum diva HAHAHA"

Yeri menjeling *dalam hati* Kau tunggu Yerim aku balas Dendam sebab malukan aku

"Aera Kau dengan aku la woi"..

"Tak nak aku"  Alaaa Kau nii please" sedang sehun memujuk Lee Aera supaya berpasangan dengan dia.. Muncullah si Dahyun kawan Yeri tadi..

Kalau dia tak nak dengan awak.. saya ade ha.. Perempuan macam ni *tunjuk aera atas bawah* Buat apa dah la tak cantik body xmantap fuh..

aera menahan geram fuh sedap dia kutuk aku.. Eunhee yang dengar apa dahyun kata terus berkata At least kawan aku Tak murahan macam dan tahu malu bukan macam kau.. Fuh Eunhee perli Guys😂😂

Yela aku partner dengan kau aera bersetuju kerana mahu membuat dahyun marah.. Sehun apa lagi seronok dia..

Yeah" SORRY DAHYUN..Aera partner aku sekarang..

Yira Dan lay Jadi pasangan.. Nini Dan Kai juga jadi pasangan atas sebab kai ugut nini..Eunhee dan umin Secara Tak tahu malu umin pergi meminta jadi partner..

Masing-Masing bersiap untuk mendaki..

New update💜

Vomment kesayangan semua💕

Author tak sedar diri bahan untuk pembentangan sejarah pt3 belum buat.. cuti nak habis dah agagga

#MohoninsafAuthor😂😂

Jiran Hanat ✉{slow update}Where stories live. Discover now