Kıvanç
Gece denilen kız motoruna binip gittikten sonra biz de zifiriye doğru yola koyulduk kız ne kadar sinir bozucu olsada gerçekten haksızlığa gelemeyen bir kişiliği vardı uzun saçları yaklaşık 1.65 boyu öfkelenince dahada kendini belli eden ela gözleriyle çok asi tavırları vardı ee yuh kıvanç istersen kızın robot resmini çizdir diyen iç sessimle tartışmaya girmek istemiyordum çünkü kendisinin dili gerçek uzundu ne diyorum ben düşüncelerimden sıyıran grubun maskotu mertdi .
" bence hep bar bar olmaz bi tanede dükkanı mesken tutalım açım ulan ben aç " diye söylenerek bir pizzacıya giriyordu elinde 4 kutu ile çıkıp birini bizimkilere uzattı " valla hiç öyle bakmayın onu bile vermiycektim" diyip yolda yemeye başladı bizimkiler içlerinden sabır çekerken mekana gelmiş herkes içkilerini söylemişti . Tuna konuştu bu sefer " bu kız iyi hoş yardım etti ama benim sevgilimden ona ne lan " diye homurdanıyordu . Bana kalırsa kız haklıydı ama bu Tuanın seçimiydi ve bize sadece saygı duymak kalıyordu .
Ekin
Gece eve geldiğinde içim rahatladı boks yapmasını kesinlikle istemiyordum çünkü bi gün birşey olcak diye ödüm kopuyordu ama o bunu yaparken kafası dağılıyor her dayak yediğinde kendine olan nefretini hafifletiyordu o yüzden onu durdurmayı çalışmayı bi süre önce bırakmıştım . " gece tebrikler gene beni çıldırtmayı başardın nerdesin sen " diye çemkirirken o dolaptan aldığı soğuk suyu kafasına dikmekle meşguldü benim tepkime karşı elindeki su değil sanki içki şişesiymiş gibi sallayıp " sende çıldırdığına göre ne diyoruzzz iki deli bi araya gelmemeliydik belkide bu kadar sevmemilydik" diye bağıra bağıra şarkı söyleyip yanağıma sulu bir öpücük bırakıp banyoya girdi valla bu kız deli deli deli dememin hemen ardından banyodan " ben ne diyorum zaten 2 deliii " diyip güldü sesli düşünmüştüm iyi bok yemiştim .
Gece
Duştan çıkıp hazırlandıktan sonra aklıma gelen hainlikle sırıttım ekinnn diye bağırıp bekledim efendim diye seslendi kek yapıyordu hamarat hanım tekrar ekinnn diye bağırıp onu çıldırtmaya karalı bir şekilde beklemeye devam ettim " ne var adı gece kendi azap arkadaşım ne neeee" diye bağırdığında " dışı iskelet içi obez arkadaşım bi gelsene " dediğimde unlu elleriyle ufalaya puflaya yanıma geldi " bir şey yok kek oldumu diycektim" diye masumca sırıttım kek ni diyip unlu ellerini bana sürdü " ya ama banyodan yeni çıkmıştım kaknem suratlı " diye çemkirdiğimde " aa betin benzin atmış canım arkadaşım " diyip halime güldü bende ona katıldım kahkahalrimiz birbirine karışmıştı. Ikimizde hazırlanıp ekinin zoruyla tunanın takıldıgi mekan diyerek zifiri diye bir yere bizi sürüklüyordu . " Ekin o çocuk mal bırak onun peşini diye sinirle solduğumda " biliyorum ama buna söz geçmiyor diyip kalbini gösterdi gece bir gün aşık olursan anlarsin diyip büyük bir klişe sözü kullanıp kusma istegimi devreye sokmama sebeb oldu . En sonunda mekana geldiğimizde onların olduğu masayı gördüm cool çocuğumuz bi yerlere bakarken bizi ilk farkeden deli çocuk olmuştu " gönlümün efendisiii " diyip el sallayarak bizi çağırdığında ekin hayrola bakışlarını atıyordu olanları ona anlatamadığım için kesin başımın etini yiyecekti bunu dert etmeyi sona bırakıp onların masasına doğru yürüdük yani ben yürüdüm ekin heyecandan sakarlık üstüne sakarlik yaparak önce garsona çarptı sonra yere düştü sonra kaltı tam özür dilerken yandan gelen adama kolunu çarptı en sonunda o ölmeden bende kurunun yanında yaş da yanar misali sakatlamadan grubun yanına gittik bize kahkahalar atarak bakan grubun yanına hic birşey yokmuş gibi kurulurken ekin utançtan domates gibi olmuş yüzünü saklamaya uğraşıyordu . Adini bilmediğim ama tanımadan sevdiğim deli çocuğa " adın ne artık bahşetsen dedim alayla . Ihim ihim diyerek diklesip " ben mert ama sen bana kısaca yakışıklı sempatik duble yakışıklı kusursuz müthiş anlatmaya gerek yok görüyorsunuz mükemmel diyebilirsin" dediğinde " peki ben sana uzunca mert diycem " dediğimde gülüştük. Diğer grup üyelerinide tek tek tanıtmaya başladı şu ringde benzettiğin sessiz çığlık yani yiğit onunla dalga geçemiyorum sonra dövüyor diyip dudak büktü ardından şu sabah kurtardığın poyraz ama sen tufan sel deprem ne gelirse diyebilirsin döver ama öldürmez diyip gülmesine kalmadan kafasına çerez tabağından havalanan bir fındık yemişti . Dedim iste hiç yaratıcı deyil diyip göz kırptı . Şu tuna onu da geçen dövdün diyip sustu bana ciddiyetle bakıp " kızım seninin bizim grubun erkekleriyle derdin ne hep bi şiddet hep bi yumruk " dediğinde "onlar kaşındı valla ben masumum " diyip ellerimi havaya kaldırdım söyle bi beni süzüp kulağıma eğilip " arada benim içinde dövde espiri yapınca beni dövmesinler " dedi bende ona uyup sessizce "tamam" diye fısıldadım ardından güldüm ." Ne dedin lan kız " diyen yiğite " bidaha bizimkilere dokunursan seni kuytu köşede kıstırır döverim dedim " diyip yüz seksen derece yapmasının ardından herkes yav he he bakışları attı ardından devam etti ve şu küçük dağları ben yarattım da kıvanç bu lafının üstüne herkes büyük bi kahkaha attı cidden onu daha güzel anlatamazdı kıvanç ona sen akıllanmazsın bakışları atarken Bende ekine döndüm tanıtmama gerek yok tanıyorsunuz dediğimde tuna gözlerini kaçırdı başka bi tarafa baktığında yüzü kireç gibi olmuştu hepimiz o yöne baktığımızda geçen onu korumak için kavga ettiği kız suan başka bi adamla sarmaş dolaştı tam sinirle ayağa kalkıp gidecekken ekin kalkıp kolunu tutdu " sence değer mi " diye sorduğunda tuna " değmez " diyip sinirle giderken arkasından kalkan kıvançıda ben durdurdum " Ekin onunla ilgilenir hem emin ol tunayla bas başa kalma fırsatını elinden aldigin için cirkeflesebilir " diyip hafifçe güldüğumde o da bana bakıyordu " peki " diyip oturdu ve bende gecenin devamı sakin geçer umarım diyip arkama yaslandım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennem Meleği
ChickLitBu sefer iki tarafta karanlıksa ... yasa dışı boks maçlarında ringe çıkan kod adı cehennem meleği , cehennemin tam ortasında ölüm ile maça çıkıp her seferinde azraile çelme takan Cehennem karşılaşırsa ... " ben cehennem meleğiyim " dedi kadın her ne...