Kıvanç
Bizimkilerin haline gülmekle meşgulken bizim halimizden yararlanıp kaçan ufak cadıya bakıyordum bak sen şuna 7 kız + 1 bizimki , ne güzel benzetmiş . Benim kahkahama şaşmış ve giden kıza öfkeli bakışlar atan gruba dönüp olayı baştan anlatmalarını istedim bizim okulda ekin diye bi kız tunç yani dayak yiyen arkadaşımdan hoşlanıyormuş bunu öğrenen beril ise kızı dövmeye kalkmış sonuç hüsran 7 ölü 1 yaralı konuyu kapatıp bizim mekana doğru yürümeye başladık bugün yiğitin boks maçı vardı daha önce de sokak da yaptığı dövüşlere şimdi yasa dışı olan daha büyük paraların dönüp ama daha tehlikeli olan dövüşlere başlayacaktı ben zaten bu işin içindeydim tek farkımız benimki daha tehlikeli olmasıydı çünkü orda en azından ölmelerine izin verilmiyordu benim dövüştüğüm mekanda öldürmeleri için çıldıran bi kalabalık vardı umrumda da değildi açıkcası zaten hayattan beklentisi olmayan bi yığın insandan bi tanesiydim belkide o yüzden ordaydım o yığından kurtulup özgürlüğe açılmak için her gün o ringe çıkmak her gün intihara kalkışmak gibiydi çünkü .
Biz mekana ZİFİRİ ye geldiğimizde herzamki yerimize geçtik ciddiyet kelimesinin kullanılmasının üstüne sözlükte aramaya kalkacak olan mert gene birşeyler saçmalıyordu ve şuanda yapılacak en güzel şey onu dinlemek olurdu . " abi şimdi şu yan masadaki fıstık sabahtan beri beni kesiyor yanına gitmezsem fıstıkta bi nimet olduğundan günaha girmez miyim " diye gene poyrazı çıldırtmayı başarıyordu poyraz " peki kardeşim ben sana burdan bi tane geçirsem akıl sağlığı yerinde olmayan birine vurdugum için günaha girer miyim " " aaa ondan değilde allahın bu özene bözene boş zamanında yarattığı kuluna vurmaktan mühebbet yiyip hapse girebilirsin sonuçta dünyanın 8. Harikasıyım 1. Olmayı zaman farkıyla kaçırdım çünkü onlar eski " diyip burun kıvırdığında poyraz pes ederek başını masaya vurdu bizimkiler onların haline kahkaha atarken ben de gülüyordum seviyordum bu tayfayı .Gece
Ekin bana gelmişti beraber yaşamayı istesekte ailesi buna karşıydı ee haklılardıda sonuçta pek de örnek bi arkadaş değildim " geceeee " diye böğürüp yastıkla üzerime resmen uçan ekine " zaten akşam maç var ağzıma sıçacaklar bide sen vur düşene aman allahım " diyip kendimi yere attığımda acımadan vurmaya devam ediyordu " sen kaşındın iskelettooo" diyip karşı saldırıya geçtiğimde " yaa deme bana öyle "diye çemkiren ekine " yoo domo bono oylo " diyip onu taklit ettim iskelettoydu ama bide yiyip yiyip kilo almaması yok mu çıldırtır insanı en sonunda tepinmekten yorgun düşünce duş alıp kahvelerimizi yapıp balkondaki rahat
Minderlerimize kurulduk. Kahvesini içip " abla be baksana falıma " diyip kıkırdadığında oynununa dahil olup " abe ablam bakam falına alırım ama gönlünden ne koparsa " diyip " oo çok şugar şeyler görüyom " dediğimde " ne görüyon abe güzel ablam diye sordu " üç vakte kadar astanelik olan bi gacı var bu falda bea " dediğimde ikimizde güldük " o kişinin kim olduğunu tahmin etmek hiçte zor değil " dedi "aynen" dedim ve akşamki maç için hazırlanmaya başladık . İş yerime yani yeraltı mahzeni de diyebiliriz ringe çıkmadan önce son ısınma hareketlerimi yaparken bi yandan da son ses yabancı bi şarkı dinliyordum motivasyon önemliydi ringe çıkarken bağırışlar yuhlar hiç biri umrumda değildi işte cehennem meleği diye sunucu adımı bağırdığında ringe girdim hemen ardından sessiz çığlık diye bağırdığı köşeye baktığımda geçen sefer okulda ki kavgada karşılaştığım çocuklardan biri olduğunu farkettim yüz ifadesine bakılırsa o da beni tanımıştı bana bakıp " demek o meşhur cehennem meleği sendin " diye alayla karışık sorusunu yönelttiğinde " demek meşhur olmayan sessiz çığlık sendin" dedim alaycı bi şekilde tamam itiraf ediyorum adını duymuştum sakin davranıp rakibini nakavt etmesiyle anılırdı o yüzden lakabı sessiz çığlıktı ama onun bunu bilmesine gerek yok dimi . Maçın başlamasını işaret eden sesi duyduğumuzda ikimizde hazırdık umarım çok hasar almazsın yada almam başlıyalım bakalım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennem Meleği
Romanzi rosa / ChickLitBu sefer iki tarafta karanlıksa ... yasa dışı boks maçlarında ringe çıkan kod adı cehennem meleği , cehennemin tam ortasında ölüm ile maça çıkıp her seferinde azraile çelme takan Cehennem karşılaşırsa ... " ben cehennem meleğiyim " dedi kadın her ne...