Sır

115 10 4
                                    

Kıvanç

Gece çalan kapıya bakıp geldiğinde yüzü hem kireç gibi hem de endişeliydi vestiyerden ceketini alıp hızlıca gitti ekin de ben de şaşkınca bakıyorduk . Ne olmuştu en ufak fikrim yoktu neyse diyerek televizyona bakmaya devam ettim. Bana neden yardım ettiği hakkında bir fikrim olmayan bu kızın evinde sankı kendı evimmiş gibi rahattım durmadan tartışmadığımız anları saymazsak tabii . Nerdeyse gece iki olmuş ağrıyan gözlerime inat uyumuyordum televizyon açıktı ama şuan ekranda ne olduğunu bile farkında değildim gece bu kadar saattir nerde diye beynimde dolaşan soruya iç sesim ne o yoksa onun için endişeleniyor musun diye cevap verdi . Benim bu düşüncelerimi içeriye oflayarak giren ekin böldü . Telefonunu açmıyor delircem diye söyleniyordu.Gerçekten nerdeydi bu kız ?

Saat sabah 5 gibi açılan kapıyla gözlerim aralanmıştı içeriye giren geceden başkası değildi ilk dikkatimi çeken çamura bulanmış üstü ve muhtemelen ağlamaktan şişmiş ve kızarmış gözleriydi. Bitkin bir şekilde ceketini çıkarttı ıslanmış saçlarını elleriyle düzeltme gereği bile duymadan büyük bir dalgınlıkla içeri geçti uyanık bir halde onu izlediğimi bile fark etmedi işte şimdi endişenemiştim ne olmuştu ona .


Yazardan

Gece eve geldiğinde kafası çok dalgındı öyle ki onu izleyen kıvancı dahi fark etmemişti her ayın yirmi altısı yeterince kötü geçerken bu ay o günü hem unutmuş hem de kendisinden başka bunu bilen bir gizemli peydah etmişti . Uzun bir düş aldı duyguları olduğunu hatırladığı göz yaşlarını serbest bıraktığı gündü bugün saçları ıslanırken göz yaşları buluşuyordu yanaklarıyla kaç saattir banyoda bu şekilde durdu o da bilmiyordu en sonunda çıkıcak gücü kendinde bulduğunda güneş gök yüzüyle buluşmuştu bile . Aynada kendine baktığında hiç iç açıcı olmayan görüntüsüne dudak büktü ekine ne diycekti bir sürü soru sorucaktı . Gece bi anda kahkaha attı kesinlike delirmiş olmalıyım diye düşündü içindeki harabeyi ne gizlemek ne de açıklama yapmak zorundayım diye kendine tekrar etti bu en yakınım olsa bile .


Gece üstünü giyip o herzamanki yıkılmadım ayaktayım gülüşüyle sofraya oturdu ona tuhaf ve sorgu dolu bakan iki çift gözü yok sayarak 

"Ee kahvaltıda ne var vallahi bugün ben ekmek almam" diyerek kuruldu . Kıvanç gece ye ayak uydurarak bir şey demedi sonuçta bu evde bir misafrdi ve bu olanlar onu ilgilendirmezdi ya da içindeki merakı böyle bastırmaya çalışıyordu ama kıvancın tersine merakını gizlemek zorunda olmayan ve bir açıklama hak ettiğini düşünen ekin hiç de olayı yok sayacak gibi durmuyordu .


" gerçekten mi gece sorularımdan bu umursamaz tavrınla kaçabileceğini mi sanıyorsun " 

Gece bu cümlenin ardından ekine sanki onun bu dediklerini duymamış gibi 

" oo soslu küp patates en bi çok sevdiğim " diyerek çatalını patates tabağına uzattı . Onun bu 

tavırlarından artık bıkan ekin iyce sinirlendi ve geceye resmen bağırarak 

" YETER GECE SENİN 2 YILDIR HAYTINDAYIM AMA BİLMEDIGIM O KADAR ÇOK ŞEY VAR KI SENIN IÇIN ENDIŞELENMEKTEN BIKTIM ANLIYOR MUSUN " diye içindekileri döktü onun aksine gece rahat bir tavırla 

" sana benim için endişelenme dedim eğer beni çekilmez buluyorsan gidebilirsin benimle arkadaş kalmaya seni zorlayamam " deyip aynı soğuk kanlılıkla gözlerinin içine baktı .

 Ekin gecenin bu tavırlarına alışıktı böyle rahatca konuşabilmesinin sebebi aralarındaki güçlü dostluk bağindandı zaten ne ekin geceyi yanlız bırakır ne de gece aralarınin bozuk kalmasına dayanırdı.

" Gece artık o olayı bana anlatma vaktin geldi ve bu sefer kaçışın yok " dedi kesin bir dille .

Gecede anlatmak isterdi ama bu onun zayıf noktasıydı istesede anlatamıyordu kelimler çıkmıyor sanki boğazına takılı kalıyordu ama belki birileriyle bunu paylaşırsa acısı hafiflerdi hem ekin on destek olabilirdi .

" Tamam " dedi sadece  

Bu cevaba aşırı şaşıran ekin gene onun konuyu kapatmasını ve kaçmasını düşünüp kendini ısarar etmeye hazırlamışken tamam cevabı şaşırtmıştı elbet.


10 GÜN SONRA


Kıvanç artık evine gitmişti gecede kaldığı süre boyunca aralarında birazda olsa arkadaşca denilebilecek bir bağ olmuştu bunu şuan kıvancı bekliyor olmasını sayarsak kesinlikle olmuştu . Ufak bir ayrıntı hariç ilk sohbetlerindeki atış konusundaki becerilerini karşılaştırmak için kıvançın bildiği bir yere gidicekleridi.


Gece 

2 saattir beyefendinin hazırlanmasını bekliyordum lan ben kızım bu kadar uğraşmıyorum klası bozulur beyefendinin . Sonunda hazır olduğunda onun arabasına bindik.

" Nereye gidiyoruz "

" Gidince görürsün " 

" Hayır ben bu işlere meraklıyım ve çoğu talim yapılan yerleri bilirim ve şuan gittimiz güzergahta olduğunu hiç sanmıyorum " 

Kıvanç geceye cevap vermek yerine yola bakmaya devam etti yaklaşık 20 dakika sonra şehir dışına çıkmışlardı . Bu sefer gecede konuşmadı bi yarım saat sonra ormanlık bi alana girdiler . Gece 

" lan yoksa sen beni kaçırıp gelinlik giydirip 98 yerimden bıçaklayıp bu ıssız yere mi atıcaksın tamam beni sinirlendirince tıraş kopüğünün içine krem şanti döküp su vanasını kapatıp havluyada biber sürüp gözünü yakmış olabilirim ama bunun için bunu yapmazsın dimi " 

" aslında güzel bir intikam planıymış ama daha onun vakti değil küçük canavar bugün seni sahaya gömme günü diye sırıttı ".


EVET ARKADAŞLAR BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZ BEĞENDIYSENIZ VOTE VERIN AYOLL SJDBSKBDZ.

AYRICA YORUM YAPIP BÖLÜMÜ DEGERLENDIRIRSENIZ ÇOK GÜZEL OLUR GARI 😂 

Cehennem MeleğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin