Bu bölüm tamamen Shawn'ın yeni şarkısının etkisiyle yazılmıştır.
SENİN SESİNE KURBAN OLURUM ÇOCUK 🤤
Şarkı medyada 😍
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
11.20
Tony, Steve'in kendine karşı olan duygularını öğrendiği anda Friday'e daha detaylı araştırmasını söylemişti.
Esmer adam bu sırada Steve'in odasına, her ne kadar yanlış olsa da, girmişti ama pişman değildi. Çünkü sarışının kokusu tüm odayı kaplamıştı.
Oda tahmin ettiğinin aksine dağınıktı. Acele bir şekilde çıkıldığı çok belliydi. Kapının solunda duran krem gardrobun kapağı açıktı ve birkaç tişört yere düşmüştü.
Tony yavaş adımlarla dolaba yaklaştı ve tişörtlerden birini alıp burnuna bastırdı. Koyu yeşil tişörtünü hızla çıkardı ve elindeki gri tişörtü üzerine geçirdi. Her ne kadar büyük gelse de sorun etmiyordu. Yerdeki ve elindeki kendi tişörtünü, kendince düzgün, katlayıp dolaba koydu.
Yatağın üzerindeki çarşaf kırışık bırakılmıştı yatağın hemen yanında yer alan komidinin çekmecesi yarısına kadar açıktı ancak Tony pek umursamadı.
Masaya yaklaştığında odanın en dağınık kısmının burası olduğunu gördü. Bir eskiz defteri ters bir şekilde dururken yanında birkaç boy kurşun kalem dağınık halde bırakıldığını gördü. Defteri yavaş hareketlerle kendine çevirdi ve daha tamamlanmamış olan yüzünü gördü.
Sayfaları değiştirdikleri farklı hallerdeki resimleri karşısına çıkıyordu.
Uyurken, yemek yerken, çalışırken, kitap okurken, gülerken...
Defterin son sayfasında ise Steve ve Tony'nin birlikte oldukları bir resim vardı. Steve, Tony'nin arkasında duruyordu ve dudaklarını şakağına bastırırken kolları kısa adamın beline dolanmıştı. Tony ise ellerini, belindeki kolların üzerine koymuş kocaman sırıtıyordu.
Esmer adam pantolonunun cebinden telefonunu çıkardı ve resmin fotoğrafını çekti. Masanın üzerini hızlıca toparladıktan sonra defterle birlikte odadan ayrıldı.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Yukarıda söylediğim gibi bölümü yazma sebebim Shawnie 🙃
Ama çok güzel sesi ben ne yapayım 🙄
Kendi de güzel 😝❤️
Sonraki bölümde görüşürüz kendinize iyi bakın 💙
Düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dipsiz Kuyu / Stony
FanfictionAlternatif evrende geçen Stony kurgusudur. Başlangıç: 01/05/18 Bitiş: ...