•13•

853 72 9
                                    

Tony, direksiyonu sol eliyle kontrol ederken sağ eliniyle Steve'in elini kavramıştı. Restorana gittikçe yaklaşırlarken Steve sokakta sıkıştırılan bir çocuk fark etti. İşin garibi çocuk Peter'a çok benziyordu.

Tony'i dürttü.

"Arabayı durdur!"

Esmer adam korkarak sarışına döndü. Yanlış bir şey yaptığını düşünmüyordu.

"Peter, Tony. Peter'ı köşeye sıkıştırmışlar."

Tony arabayı sağa çekti ve kapıyı açar açmaz fırlayarak dışarı çıktı. Steve de peşinden koşarken genç çocuğun yanına ulaşmak üzerelerdi. Peter'dan fazla iri olan, yumruğunu çocuğun sol elmacık kemiğine indirmek üzereydi ki Steve yumruğu havada yakaladı. Tony, Peter'ı yanına çektiğinde Steve'de öteki çocuğu bıraktı.

"Hey Pete! İyi misin?"

Petre, Tony'nin sorusuna başını sallamakla yetindi. İri olan çocuk ise önünde gördüğü Tony Stark ve Steve Rogers ile kaskatı kesilmişti. Demek ki Peter yalan söylemiyordu.

Steve sesine otoriter bir tona soktu ve "Sen!" Dedi iri çocuğu gösterirken. "Bir daha Peter'a yaklaşmayacaksın. Ne sen ne de arkadaşların!" İri çocuk kafasını salladı. Bu sırada Peter'ın omzunu tutan Tony konuştu. "Adın ne senin?"

"Flash Thompson efendim."

"Peter'dan özür dilemen gerekiyor Flash."

"Ama efendim-"

Tony sesini hafif yükseltti. "İtiraz istemiyorum!"

"Yaptıklarım için özür dilerim Peter. Bunlar doğru hareketler değildi."

Genç çocuk başıyla onayladı.

Tony de Peter'ı hafifçe itti ve yürümesini sağladı bu sırada Steve'e döndü ve "Randevumuza genç bir eleman katılıyor, sorun olur mu yüzbaşı?"

Steve gülümsedi "Hayır, aksine mutlu olurum."

Esmer adam Peter'ı kendine çevirdi.

"Hadi sana güzel bir takım alalım ve yemeğe gidelim. Gerçekten çok acıktım."

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Şerefsiz Flash

Bence Peter'ı böyle görmeyi beklemiyordunuz çünkü ben de beklemiyordum 😂

Eleştiri ve düşüncelerinizi belirtmeyim unutmayın sizler seviyorum 💗

Dipsiz Kuyu / Stony Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin