•17•

812 66 5
                                    

Tony gözlerini yeni güne açtığında saat sabahın sekiziydi ve Steve yanında değildi. Ev beklediğinin aksine krepte kokmuyordu. İstemsizce içini huzursuzluk kaplarken komidinde duran telefonunu aldı ve Steve'e mesaj attı.

Tony: Günaydın Steve neredesin?

Steve: Günaydın sevgilim, spora çıktım.

Tony: Seni evde göremeyince korktum.

Steve: Yarım saate dönerim merak etme. Sonra da kahvaltı yapmaya çıkarız.

Tony: Ben Peter'ı okula bırakırım sen de o sorada gelirsin diye düşünüyorum.

Steve: Tamam o zaman görüşürüz.

Tony: Görüşürüz bebeğim.

Esmer adam hızla duşa girdikten sonra üzerine siyah bir kot, siyah tişört ve siyah takım elbisesi ceketi aldı. Saçlarını yapmayı unutmadı tabiki.

Aşağı indiğinde Peter çoktan hazırlanmış çıkmak için hareketlenmişti. Tony genç çocuğa seslenerek durmasını sağladı.

"Günaydın Pete! Bekle bu gün seni ben bırakıyorum."

Peter'ın gözleri şaşkınlıkla açıldı ancak hemen toparlandı.

"Teşekkür ederim Bay Stark ama otobüsle giderim ben, sizin bırakmanıza gerek yok." Dedi.

Ancak Tony itiraz kabul eder gibi durmuyordu. "Biraz önce Tony Stark'ı reddedin. Bu büyük cesaret ister. Seni tebrik etmeliyim. Ancak itiraz istediğimi söyleyemeyeceğim. Çantanı al da çıkalım."

Peter itiraz için ağzını tekrar açtığında Tony ölümcül bakışlarıyla laflar ağzından çıkamadan geri tıktı.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Selam merhaba.

Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın sizleri seviyorum ❤️❤️

Dipsiz Kuyu / Stony Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin