Bölümde cinsel içerik bulunmaktadır. Rahatsız olacaklar belirttiğim yerler arasını okumadan geçebilir. Eğer geçilirse konu kopmayacak ve hikayede anlam bozukluğu olmayacaktır.
Tam 1000 kelime ❤️
Steeb, Esmer Şekerim ❤️ kişisini Tiny Stank olarak değiştirdi.
Tiny Stank: Aşağısı savaş alanı gibi.
Tiny Stank: New York savaşında bu kadar dağılmadı şehir.
Tiny Stank: Ama güzel haberlerim var. Natasha'dan aldığım fotoğrafı bastırdım.
Steeb: Bir tane de bana bastır lütfen.
Tiny Stank: Evde istemeyeceğin kadar çok bastırdım zaten.
Tiny Stank: Yemek yemeye gidelim mi? Ben partide bir şey yemedim.
Tiny Stank: Bence de gidelim. 5 dakikaya kapıdayım.
Steeb: Sorduğun için teşekkür ederim ama ben aç değilim.
Tiny Stank: Hazırlan Rogers.
(Görüldü)
***
Tony, Steve'i almış ve yemeğe götürmüştü. Bu sırada birkaç çocukla karşılaşmış, fotoğraf çekinmişlerdi. Tabiki karşılaştıkları sadece çocuklar değildi ancak yanlarına gelen kadınların Steve'e farklı gözlerle bakmaları Tony tarafından pek hoş karşılanmamıştı.
Sağ salim sorun yaşanmadan yemeklerini yemiş ve eve dönmüşlerdi. Steve film izlemeyi önerse de Tony için aynı şey geçerli değildi. Kendisi daha çok bel altı düşünüyordu ve gecenin ilerleyen saatlerinde bu fikrini yürürlüğe koymakta oldukça kararlıydı.
Ve her zamanki isteğini gerçekleştirmişti. Şu an sevgilisinin göğsünde bir sonraki tur için nefesleniyordu. Steve'in hızlı ve sık sık yükselmesi gereken göğsü yavaş ve az yükseliyordu. Tony sarışının üstüne çıkmak için hareketlendiğinde belinde duran el yatağa düştü. Bir an için endişelense de Steve'in uyuduğunu anlaması çok sürmemişti.
"Bunu ödeyeceksin Rogers..." diye mırıldandı ve duş almak için banyoya yöneldi.
***
Tiny Stank: Hevesimi kursağımda bıraktın Rogers.
Tiny Stank: Bunun bir bedeli olmalı.
Steeb: Yine ne yaptım?
Tiny Stank: Sevişmemizin ortasında uyuyakaldın!
Steeb: Ben... Özür dilerim.
Steeb: Bir daha olmaz.
Tiny Stank: Hey! Dalga geçiyorum.
Tiny Stank: Özür dilemeni gerektirecek bir durum yok ortada.
(Görüldü)
Tiny Stank: Hoşuma gitti Steeb. O kadar masumsun ki.
Tiny Stank: Hala inanamıyorum.
Tiny Stank: Benimsin, benimlesin.
Tiny Stank: Seninle uyuyabiliyor ve en önemlisi seninle uyanabiliyorum.
Tiny Stank: Artık seni izlemek için kaçamak bakışlara ihtiyacım yok.
Tiny Stank: Çünkü benimlesin.
Tiny Stank: Artık parfümünün kokusunu biraz bile olsa duyabilmek için çaktırmadan yanına yaklaşmama gerek yok.
Tiny Stank: Çünkü benimlesin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dipsiz Kuyu / Stony
Hayran KurguAlternatif evrende geçen Stony kurgusudur. Başlangıç: 01/05/18 Bitiş: ...