•10•

1K 75 26
                                    

12.00

Tony: Bingo!

Buldum seni Rogers.

Steve: Gelme...

Tony: Geleceğim, konuşmamız gereken bir konu var.

(Görüldü)

Tony hızla eline gelen ilk anahtarı aldı. Üzerinde hala Steve'in tişörtü vardı.

Garaja indiğinde arabası hazır bir şekilde bekliyordu.

12.03

Tony: Şehir dışında olamaman işimi çok kolaylaştırdı.

Arabası Brooklyn'e doğru hızla yol alıyordu. Tek umudu Steve'in evde olmasıydı. Dar sokaklardan geçtikten sonra kahverengi evin önünde durdu. Hızla arabasından indi ve kapıyı çaldı.

"Yalvarırım aç şu kapıyı Stevie!"

Bir kaç kez de sert vurdu Tony.

Kapı yavaş bir aralanırken arkasında saklanan sarı saçlar göründü. Gözleri ağlamaktan kızarmış ve kusursuz saçları dağılmıştı.

Tony, Steve'in o halini görmeye dayanamayacağını biliyordu.

"Özür dilerim. Her şey için özür dilerim."

Hızla beline sarıldı sarışının. Başını göğsüne gömdü ve gözünde biriken yaşları usul usul serbest bıraktı ancak serbest kalan tek şey göz yaşları değildi. "Seni seviyorum. Seni herkesten, herşeyden çok seviyorum. Özür dilerim. Seni üzdüğüm için özür dilerim. Çok seviyorum seni. Sensiz... Olmuyor. Eksik kalıyor sol yanım. Ben sana aşık oldum Steven Grant Rogers."

Bu sırada başını göğsünden çekmişti. Steve hafif bir şok ifadesiyle bakıyordu. "Bana mı?" Ne kadar zorlasa da sesinin fısıltı gibi çıkmasına engel olamamıştı.

Tony her kelimeden sonra, söylediği yere dokunmaya başladı. "Sana, saçlarına, - ellerini yumuşacık saçlara daldırdı- tenine, - elleri saçlarından çıplak kollarına inmişti, zekana - tekrar yukarı çıkıp şakaklarını ovdu- içindeki küçük çocuğa, - bu sefer göğsündeydi eli- sesine, parmaklarına, - kendi parmaklarını daha büyük olan parmaklara kenetledi- kirpiklerine, kokuna, -başını boynuna gömdü birkaç derin nefes aldı- burnuna, -parmaklarını çözmeden boştaki eliyle burnuna dokundu- dudaklarına, -baş parmağını dudaklarına sürttü- bedenine, özgür ruhuna ama en çokta gözlerine aşık oldum."

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Saat gece 04.52 ve ben bölüm yayınlıyorum.

Ama bu sorun değil xşmzşzçdpğz

Olmadı sabah okursunuz

Düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın ve bir sonraki bölüme kadar kendinize iyi bakın sizi seviyorum 💙

Dipsiz Kuyu / Stony Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin