•24•

658 58 41
                                    

"Bıraksan da uyusalar olmaz mı Nat?" Natasha bıkkınlıkla kendisine bakan sevgilisine ölümcül bakışlar attı, tekrar Tony ve Steve'in fotoğraflarını çekti.

"Şu an ne kadar tatlı göründüklerini farkında mısın James! Kesin bastırırlar bunları."

Bucky, kızıl kadının saçlarını öptü ve fısıldadı.

"Çünkü benim sevgilim çekti."

Seslerden rahatsız olan Tony gözlerini açtı ve etrafa baktı. Öpüşmek üzere olan çifti gördüğünde çığlık attı. Natasha ve Bucky ani sesle hızla birbirinden ayrılırken Steve korkarak yerinden fırladı ve kafasını Tony'nin kafasına çarptı. Ancak Tony için önünde öpüşmek üzere olan çift daha önemliydi.

"HAYIR GRUP YAPMAYACAĞIZ!"

Elleriyle hala olayları kavramaya çalışan Steve'i işaret etti.

"SEVGİLİMİ KİRLETMENİZE MÜSADE ETMEYECEĞİM! GİDİN KENDİNİZE GRUP YAPACAK BAŞKA İNSANLAR BULUN. BEM DAHA ADAMI NORMAL SEKSE ALIŞTIRAMADIM SİZ GRUP YAPMAYA GELİYORSUNUZ!"

Natasha sinirle Tony'e vurdu. "Ne saçmalıyorsun sen gerizekalı? Sizin fotoğraflarınızı çekmeye geldim. Ayrıca James bana yetiyor."

"Ne fotoğrafı?"

Natasha galerisini açtı ve çektiği fotoğrafları Tony'e gösterdi. Adam kendini yine bağırırken buldu. "Lanet olsun!" Telefonu kadının elinden çekti ve daha yakından baktı fotoğraflara. "Bunlar çok güzel!" Gözlerini tekrar kadına çevirdi. "Nolur bana da at bunları! Bastıracağım."

Bucky "Aman Tanrım!" Diye inlerken Natasha, Bucky'e göz kırptı.

"Belki rüyanda Stark."

Hala uyku sersemi olan Steve mırıldandı. "Neler oluyor?"

Tony, Steve'e şevkle baktı ve "Bir şey yok Steeb. Hadi uyu sen."

Ayağa kalktı, Natasha ve Bucky'i önüne katıp kapıdan çıkardı. Kendisi de çıkmadan önce "Ben birazdan geliyorum." Dedi.

Odadan onaylayan ses yükseldiğinde kapıyı kapatıp Natasha'dan özür dilemeye başladı.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Selam 👋

Nasılsınız? Tatil nasıl geçiyor?

Kontrol etmeden yüklüyorum hatalarım varsa affedin 🙂

SEVGİLİ OKURLARIM LÜTFEN OKUMADIĞINIZ BÖLÜMLER VARSA ÖNCE ONLARI OKUYUN

Teşekkür ederim.

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere ❤️

Dipsiz Kuyu / Stony Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin