•19•

723 52 36
                                    

Tony kahvaltıdan sonra acilen şirkete gitmesi gerektiği için Steve'i eve bırakmış ve bol bol uyumasını tembihlemişti. Sarışın her seferinde uyuyacağına dair söz verse de Tony emin olmak istiyordu.

Tony: Umarım şu an pijamaların üzerinde ve yorganın altındasındır.

Steve: Pijamasız bir şekilde yorganın altındayım sorun olur mu?

Tony: SİKTİR! ACİLEN ŞİRKETTEN ÇIKAMAM GEREK!

Steve: Ne?! Hayır! Düşündüğün gibi bir şey değil! Boxerım var!

Steve: Ayrıca diline dikkat et!

Tony: Yalvarırım bensiz bir şey yapma.

Steve: İzin verirsen uyuyacağım Tony.

Tony: Tamam özür dilerim.

Tony: İyi uykular hayatımın anlamı seni seviyorum.

Steve: Bende seni seviyorum Esmer Şekerim ❤️

Steve, Tony kişisini "Esmer Şeker'im ❤️" olarak değiştirdi.

***

Sarışın adam boş koridorda temkinli adımlarla ilerliyordu. Alt kattan gelen sesler her saniye artarken içini ufak bir korku kaplamıştı. Acı dolu bir inleme duyduğunda sesin sahibinin erkek olduğunu anlamıştı ve kafasındaki tahminler hiç hoş değildi.

Solundaki duvarın dibinde duran şemsiyelikten sivri uçlu bir çubuk aldı. Bu sırada mantıklı olduğunu düşündüğü düşünceler zihnini kapladı. Evde neden tekti? Takım arkadaşları neredeydi? Friday neden kimseye haber vermemişti? Merkez bulunabilecekleri en güvenli yer değil miydi?

Merdivenlerin sonuna geldiğini artan ışık miktarından anlamıştı. Bir süre gözlerinin alışmasını bekledi ne de olsa dövüşürken gözlerine ihtiyacı vardı.

Hızla odaya girdi. Yerde kanlar içinde yatan Tony vardı ve başında bulunan siyah maskeli adam, hız kesmeden tekme atmaya devam ediyordu sevgilisine.

Steve saldırmak için hareket edeceği sırada maskeli adam belinden çıkardığı silahı Tony'e doğrulttu ve tereddüt etmeden ateşledi.

Sarışın adam bağırarak saldırıya geçeceği sırada odayı ikinci silah sesi doldurdu. Sol köprücük kemiği ve boynunun arası önce karıncalanmaya sonra da uyuşmaya başladı. Aşağı akan sıcak kanı hissedebiliyordu.

Maskeli adam arkasını döndü ve uzaklaşmaya başladı. Steve de sevgilisinin yanına gitti. Gözleri donmuştu. Ne bir kıpırtı ne de bir umut belirtisi vardı.

Daha fazla dayanamayarak sevgilisinin yanına uzandı. Daha yaşamaları gereken şeyler vardı. Onu ne kadar sevdiğini yeteri kadar söyleyememişti mesela ya da güldüğünde içini nasıl huzur kapladığını, kokusunun sakinleştirici bir etkisi olduğunu ve daha niceleri...

Belki birileri gelene kadar dayanabilirdi ama istemedi sarışın. Ne diye olsa Tony olmadan eksik kalacaktı. Çok direnmedi ve kendini bıraktı sonsuzluğa.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Selam. Şu anda kapağını bile açmadığım ancak yarına bitirmem gereken bir kitap ezberlenecek bir şarkım çalışılacak bir sınavım var ama ben yine burada bölüm yazıyorum. Mükemmel bir insanım.

Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir. Lütfen oy verip yorum yapmayı unutmayın, her türlü eleştiriye açığım. Sizleri seviyorum 🙂❤️❤️

Dipsiz Kuyu / Stony Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin