•6•

1.1K 90 38
                                    

05.00

Tony: Spora mı Cap?

Steve: Evet. Gelmek ister misin?

Tony: Aslında ben de onu soracaktım.

Steve: Bekliyorum.

05.10

Tony üzerine giydiği siyah eşofman takımı ile aşağı indi. Steve kapıya yaslanmış Tony'i bekliyordu. Sarışın adam kendisine doğru gelen esmeri gördüğünde "Hazırsan çıkalım." Dedi.

Yarım saattir Central Park'ın etrafında koşuyorlardı be Tony'nin kendisini iyi hissettiği söylenemezdi. Steve her ne kadar yavaş koşsa da esmer adam gerisinde kalıyordu.

Tony dayanamayıp kendisini en yakın ağacın dibine attı. Steve, Tony'nin koşmayı bıraktığını fark ettiğinde durdu ve yanına gitti.

"Bu kadar çabuk pes edeceğini düşünmemiştim Stark."

Tony elini hızla inip kalkan göğsüne koydu. Her ne kadar sık nefes alsa da yetmiyordu ve ağzına metal tadı gelmeye başlamıştı.

Nefesinin el verdiği kadar kıkırdadı. "Ölmek için fazla yakışıklıyım Rogers."

Kalkması için Tony'e yardım ederken "Ona dair şüphem yok zaten." Diye mırıldandı.

08.00

Steve: Çok mu yoruldun?

Tony: Yorulmak mı? Ciğerim soldu be!

Steve: Duş aldıysan rahatlarsın. Suyu çok soğuk yapma. Ilık olursa kaslarını rahatlatır. Çıkınca saçlarını kurut yoksa baş ağrısı yapar. Ama ne olur ne olmaz diye bir ağrı kesici alabilirsin sonra da uyursan çok iyi gelir.

Tony: Bu konuda benden daha tecrübelisin. Sanırım senin dediklerini yapacağım.

Steve: Şimdiden iyi uykular Tiny* :)

Tony: Yaptığın göndermeler hiç hoş değil Stevie!

(Görüldü)

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

*Hani Tiny İngilizce de minik demek ya ordan Tony'e gönderme 🙂

Dün tatil diye gaza geldim 5 bölüm attım bu gün sadece bir tane atıyorum bu yüzden özür dilerim 😕

Ama Cuma günü kuzenimin sünneti için şehir dışına çıkacağım. Yol boyunca bol bol bölüm yazar yayınlarım.

Hikayemin ilk günü olmasına rağmen 73 kişi tarafından okunmuş. Hepinize çok teşekkür ederim 💝

Benim işim belli olmaz gece de bölüm atabilirim, şaşırmayın öyle bir durumda 😂

Öneri ve eleştirilerinizi belirtmeyi unutmayı. Bir sonraki bölüme kadar sağlıcakla kalın hepinizi seviyorum ❣️

Dipsiz Kuyu / Stony Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin