•16•

860 65 42
                                    

(Medyaya çok sevdiğim bir şarkı ekledim eğer isterseniz dinleyerek okuyabilirsiniz)

00.06

Steve: Seni seviyorum Tiny <3

Steve: İyiki hayatımdasın ve seni iyiki tanımışım.

Tony: Bende seni seviyorum bebeğim.

Tony: Senden bir şey isteyebilir miyim Stevie?

Steve: Tabiki. Tabiki istediğini isteyebilirsin.

Tony: Odama gelir misin?

(Görüldü)

Tony: Sen hazır olmadan bir şey yapmak istemiyorum. Sadece seninle uyumak istiyorum.

(Görüldü)

00.10

Steve, okuduğu mesajdan sonra hızla odasından çıkmış ve Tony'nin odasının kapısına varmıştı. Derin bir nefes aldıktan sonra büyük bej kapıya üç kez tıklattı. İçeriden gelen "Gir." Sesiyle içeriye ilk adımını attı.

İçeriyi Tony'nin kokusu kaplamıştı ve esmer adam yatağında kıvrılmış yatıyordu. Göz kapaklarının ağırlaştığı çok belliydi çünkü gözleri kapanıp kapanıp açılıyordu. Steve adamı çok bekletmeden yanına uzandı.

Tony hızla sarışının göğsüne yaslandı. Steve, Tony'e daha rahat bir ortam hazırlamak için sol ve sağ elini birleştirip başının altına koydu. Tony ise adamın sol elini alıp beline yerleştirdi.

Tony başını hafifçe kaldırdı ve kahverengi gözlerini mavilere kilitledi, yavaşça uzanıp adamın dudaklarını öptü. Dudakları hafifçe aralandığında "Seni seviyorum." Diye fısıldadı ve uyuyacağı en huzurlu uyku için eski yerine yerleşip gözlerini yumdu.

***

Tony uykuya dalalı yarım saat olmuştu ve Steve yavaş yavaş saçıyla oynuyor, arada burnunu saçlarına gömüp derin nefesler alıyor ardından ufak öpücükler konduruyordu. Kolunun uyuştuğunu hissediyordu ancak kollarında uyuyan adam her acısını aldığından umursamıyordu.

"Seni seviyorum Antony..." diye fısıldadı saçlarına. "Monoton geçen hayatıma renk kattığın için teşekkür ederim..." saçlarını öptü. "Sen başıma gelen en güzel şeysin..." kollarındaki adamı biraz daha bastırdı göğsüne. "Beni sevdiğin için teşekkür ederim. Bunu hak edecek ne yaptım bilmiyorum ama iyiki sevmişsin beni."

Gecenin ilerleyen saatleri aynı geçti. Steve uyumadı ve sürekli sevgilisinin saçlarıyla oynadı, öptü, kokladı ve onu ne kadar sevdiğini fısıldadı.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Sıkıldıkça açıp kitabımı okuyorum ve yazarı ben olmama rağmen feels krizleri geçirip deliriyorum 😂

Düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın, bir sonraki bölüme kadar kendinize iyi bakın hepinizi çok seviyorum ❤️

Ha bu arada

500 OKUNMA OLMUŞUM SİZE NE KADAR MUTLU OLDUĞUMU ANLATAMAM

BENİM YAZDIĞIM BİR KİTAP 500 KİŞİ TARAFINDAN OKUNMUŞ

BU GERÇEKTEN İNANILMAZ BİR ŞEY. YORUM YAPAN VE YAPMAYAN, OY VEREN VEMEYEN, VEYA HAYALET OLAN OKUYUCULARIMA  SESLENİYORUM HEPİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ❣️❣️❣️ İYİKİ VARSINIZ 💙

Dipsiz Kuyu / Stony Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin