•22•

636 59 18
                                    

(Ufak bir sorun çıktığı için bölümü silip tekrar yükledim haberiniz olsun 🙂)

"Ne demek Peter okulda değil?" Tony hırsla ellerini masaya vurdu. "15 yaşındaki bir çocuğa sahip çıkamıyor musunuz?"

Okul müdürü korkuyla koltuğuna yapışmış ağzını açacak cesareti bulamıyordu.

"Cevap ver bana!"

Esmer adam sinirle kızarırken boğazını yırtarcasına bağırmaya devam etti.

"Şu siktiğimin güvenlik kameralarına baksana!"

Sinirle ellerini saçlarına daldırdı, arkasını döndü derin bir nefes aldıktan sonra sakin ama bir o kadar da tehdit dolu bir şekilde konuştu.

"Eğer Peter'ı 5 dakika içinde bulmazsan sana bu okulu cehennem ederim!" Yüzünü tekrar müdüre döndü.

"Süren başladı..."

***

Evde son hazırlıklar yapışmıştı ve tek eksik Tony'di. Bu gün doğum günü olduğu için bir parti düzenliyorlardı ancak Tony'i evden uzak tutmam kolay olmayacağı için Peter'ın okuldan kaçmasını istemişlerdi. Bu Tony'i uzun bir süre oyalamaya yeter de artardı bile.

Tahmin ettikleri gibi plan işe yarıyordu. Natasha okulun güvenlik kameralarına sızmıştı ve şimdi evdeki herkes Tony'nin müdürü tehdit edişini izliyordu.

Steve cebinden telefonunu çıkardı. Tony'nin engelini kaldırdıktan sonra mesaj attı.

Steve: Nerede kaldın sevgilim?

Esmer Şekerim ❤️: Demek şu siktiğimin engelini kaldırdın yaşlı bunak.

Steve: Ne oldu şimdi? Bu ne atar?

Esmer Şekerim ❤️: Evet seninle yaptığımız şeyler beni yormadı çünkü alıştığım!

Esmer Şekerim ❤️: Var mı itirazın?

Steve: Tamam özür dilerim.

Steve: Şimdi ne olduğunu söyler misin?

Steve, Tony'nin sinirini anlayabiliyordu. Ancak bu mesajları okurken kahkaha atmasına engel değildi.

Esmer Şekerim ❤️:Peter okulda yok.

Esmer Şekerim ❤️: Kameralar çalışmıyor.

Esmer Şekerim ❤️:Bulamıyorum onu.

Steve kameraların aslında gayet güzel çalıştığını zaten biliyordu ama bunu söylemeye hiç niyeti yoktu.

Steve: Sakin ol.

Steve: Ben ne dersem onu yap. Anlaştık mı?

Esmer Şekerim ❤️: Tamam.

Steve: Derin bir nefes al ve sakin ol. Peter genç bir çocuk arkadaşlarıyla birlikte dışarı çıkmıştır.

Esmer Şekerim ❤️: Ama haber verirdi.

Steve: Sen dışarı her çıkışında Nat'e haber veriyor musun?

Esmer Şekerim ❤️: Hayır.

Steve: Bak işte bu durumlarda kafanı dinlemek istiyorsun. Peter da öyle düşünüyor olabilir.

Steve: Güven bana. O başının çaresine bakabilir.

Esmer Şekerim ❤️: Sana güveniyorum.

Steve: O zaman eve gel seni bekliyorum.

Esmer Şekerim ❤️: Neyle bekliyorsun?

Steve: Bilmem ne ile beklememi isterdin? ;)

Esmer Şekerim ❤️: Hiç hoş değil Rogers...

Esmer Şekerim ❤️: Hiç hoş değil...

Steve: Yaa ne demezsin...

(Görüldü)

"Tony yola çıktı çocuklar. Her şeyin tamam olduğunuzdan eminiz değil mi?" Diye soru Steve.

Evde onaylayan mırıltılar yükselince gülümsedi ve önce üzerinde takımı sonra ise saçlarını düzeltti.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Normalde bunu söylemekten nefret ediyorum ama bölümü beğendiyseniz oy verir misiniz?

Bu arada fikirleriniz ve düşüncelerinizi belirtin lütfen.
Sizleri seviyorum ❤️

Dipsiz Kuyu / Stony Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin