- Mama naibii... am bombanit eu confuza. Stiam ca sunt scorpii, da' nici chiar asa. Si eu ma miram de ce ne ajutau. Tu nu te-ai intrebat?
Ea doar se uita socata la gandacii de pe jos.
- Callieee?
- Hmm?!
- Of, las-o balta, am oftat eu. Se pare ca pana la urma tot noua ne ramane sa strangem insectele. Sa terminam si sa mergem la micul dejun. Cred ca o sa lesin daca mai mananc iara doar niste napolitane.
Asa ca am luat o matura si am maturat ganganiile aruncandu-le peste balcon. Imi pare sincer rau daca au cazut la cineva in cap. Apoi m-am dus in dormitor si am strans cioburile de la paharul pe care-l aruncasem in intrus. Am mai aranjat un pic prin camera si am mers la micul dejun, unde bineinteles intarziasem din nou. Ne-am luat de la bufet bunatatile ramase si am mers in sala de mese. Am dat nas in nas cu Stanton. Ziua asta decurge din ce in ce mai bine!
- Heii, Stan, ii spun eu aruncadu-i o privire in bataie de joc. Ce-ti mai face nasul? Oh, se pare ca e mai urat decat de obicei.
- Heii, Ash, ce-ti mai face mandria? mi-a replicat. Am auzit ca ai trezit tot hotelul azi dimineata. Plus ca se zvoneste ca ai intrat peste niste francezi ieri seara. Stiam ca esti cersetoare, dar nici chiar hoata.
- Erau italieni, pentru cultura ta generala, l-am informat. Si macar eu nu port un bandaj ca sa imi repar mandria.
- Hei, Stan, stam la masa cu Glim si Mika?
Am intors privirea odata cu Stanton. Avery statea in dreapta noastra, cu tava in brate, aratand cu capul inspre masa fetelor.
- "Glim si Mika"? Pe bune?! s-a bagat si Callie.
Dar pe mine nu ma interesau prescurtarile lor in momentul asta. Ceea ce ma interesa era imensa vanataie de pe obrazul drept al lui Stanton, pe care a scos-o la iveala cand a intors capul. Zambetul mi s-a latit pe fata.
- Cine te-a mai pocnit de data asta, Stan? am ranjit eu la el. Micutele tale protectoare, "Glim si Mika"? Mai nou ai meseria de sac de box? Macar eu ca hoata nu las pe nimeni sa se atinga de corpul meu.
- Tu habar n-ai, nu? a scuipat el cuvintele. Si te mai crezi si atotstiutoare...
- Eu?! Tu esti ala care judeca fara ca de fapt sa...
- Ar trebui sa ai o discutie cu inocenta ta prietena, mi-a taiat-o el.
Apoi ne-a intors spatele si a plecat la masa scorpiilor impreuna cu Avery.
- Despre ce vorbeste? am intreabat-o sceptica pe Callie, care in ultima parte a discutiei doar se holbase.
Apoi mi-am adus aminte de roseata mainii sale drepte cand impletea parul Annei si de coatele ei julite de care nu m-am mai obosit sa intreb. Sau de faptul ca dintr-o data era de acord ca Derryl l-a lovit pe Stanton si ca eu nu am avut nimic impotriva.
- Hai mai intai sa mancam, a spus ea calma. Mor de foame!
Am urmat-o nesigura la o masa din capatul opus al salii. M-am asezat si mi-am inceput painea prajita pe care mi-o alesesem si i-am facut semn sa vorbeasca. Nu mai asteptam pana sa manance.
- Pai ieri, cand m-am dus cu Anna la cina am cautat o masa afara, langa piscina. Atunci am dat din nou peste Stanton.
~ FLASHBACK ~
- Heii, Callie, s-a bagat el in vorba. O noua prietena?
- Care-i problema ta Stan?
- A, nimic, doar ma gandeam asa, cine s-ar imprieteni cu o ratata care vine cu maica-sa in tabara la 14 ani?
Ochii Annei se umezisera.
- Sa mergem, i-am zis. Apoi aruncand o privire cu subinteles spre Stanton: Cei mai destepti cedeaza.
Asa ca am facut cativa pasi. Greseala mea a fost ca nu m-am uitat pe unde merg si am luat blană pe caldaramul rece si umed de la apa din piscina. Stanton mi-a pus piedica. Mi-am julit coatele rau de tot si toata mancarea s-a rasturnat pe mine. Noroc ca nu s-a spart niciun vas, ca sa mai trebuiasca si sa platesc. Anna m-a ajutat nesigura sa ma ridic, in timp ce eu scrasneam din dinti. Si de parca nu era destul, toti de la mese s-au intors inspre noi si au inceput sa rada. Nu stiu unde erau totii profesorii la ora aia sa ii potoleasca.
- Prima regula cand vorbesti cu mine, m-a informat Stan, e sa ma astepti sa termin. Nu ai cei sapte ani de-acasa?
- Ba da, ii am, de aia am vrut sa plec, spre deosebire de tine care nu stii decat sa critici, ii spun.
- Sht, tocmai ce ziceam: taci si asculta! Cred ca parintii tai nu te-au invatat sa asculti un om cand vorbeste pentru ca erau prea ocupati sa te maltrateze.
- Intreci linia, i-am spus apropiindu-ma de el.
- Mai ales tatal tau, cu bautura. Nu ma mir ca ai ramas cu sechele si ca esti asa ca acum, a continuat el.
- Esti un dobitoc, Stanton, i-am spus.
Apoi i-am expediat un pumn in falca, in partea dreapta. Durerea a fost instantanee si intensa pentru mine. Nu e de mirare ca mi s-a inrosit mana. Nu mai dadusem un pumn pana atunci si nici nu o s-o mai fac prea curand. Dar nu pot spune ca am regretat, pentru ca in secunda urmatoare impactul l-a propulsat pe Stanton in spate, drept in piscina. De data asta nu mai eram eu cea de care radea toata lumea. Sa fii umilit asa in public de o fata... probabil asta lasa urme pe reputatia ta. A inceput sa ma injure din apa, dar macar stiam ca nu avea sa ma spuna profilor, deoarece ar fi vrut sa stie cat mai putina lume de umilinta lui.
~ END OF FLASHBACK ~
- Deci la asta se refereau liceenele cand spuneau "asta se intampla cand va luati de Stanton"? am intrebat eu, nu atat de mirata de acest fapt, cat de constatarea ca draga mea Callie a dat un pumn de milioane.
- Probabil, a spus lasand capul in jos.
- Vrei sa spui ca de asta m-am trezit cu o turma de gandaci in pat? am ridicat tonul la ea. Numai pentru ca nu ai putut sa-ti controlezi nervii?
- Tu ai auzit ce am povestit? a tipat ea in replica. Se lua de familia mea, era personal deja.
Cateva priviri s-au intors spre noi, asa ca am continuat cu glas scazut.
- Pentru chestia asta am platit si eu, nu doar tu.
- Cu niste nenorociti de gandaci, nu e ca si cum un criminal ti-a omorat toata familia.
- Cu gandacii aia puteam sa fac infarct.
- Exagerezi deja, mi-a spus.
Mi-am luat in mana ultima felie de paine ramasa. Terminasem tot de mancat si dupa o zi si jumatate in sfarsit ma simteam satula. Ea nu apucase decat sa ciuguleasca un pic din mancare, din cauza povestii. Asa ca m-am ridicat de la masa.
- Pofta buna, i-am spus in batjocura si i-am intors spatele fara a avea o tinta anume.
A/N: Pam, pam, pam... se incing lucrurile :)) Astept pareri. Love y'all :*
CITEȘTI
Unforgettable ∽based on a true story∽
Teen FictionAtentie! O mare parte din aceste intamplari au fost inspirate din fapte reale. Asta nu inseamna ca in realitate lucrurile s-au intamplat fix asa sau ca personajele erau chiar asa. Sunt o extremista, asa ca i-am atribuit fiecarui personaj o anumita t...