12. She or... she?

135 17 8
                                    

In dimineata urmatoare nu am mai avut alte evenimente, slava Domnului. M-am trezit la lumina soarelui care s-a strecurat printre perdele. Callie inca dormea. Imi amintesc ca mi-a spus cand eram in autocar, ca in caz ca ma trezesc mai repede ca ea sa o zgaltai usor. Asa facem!

- Callie? o mica zgaltaitura.

Nimic.

- Callie! am soptit mai tare.

Niciun semn.

Cu un zambet siret pe fata m-am dus la bucatarie. A trebuit sa trec prin living-ul scorpiilor. Mare pacat.

- Ce naiba, nu stii sa bati la usa? a urlat Glimmer, stand cu spatele la mine si cu sutienul descheiat la capse.

- Care usa? am intrebat. Te referi la golul din perete unde ar fi trebuit sa fie usa?

A scos un tipat de frustrare iar eu mi-am continuat drumul pana in bucatarie, unde am umplut o cana cu apa rece. Cand m-am intors mi-am pus mana la ochi. Oricat de mult as vrea sa imi iau revansa de la fete nu imi pot permite sa imi stric retina cu partile lor intime.

***

- Nici sa nu te gandesti! m-a atentionat Callie cu ochii inchisi in timp ce cana mea isi incepuse drumul spre corpul ei.

- Heii, usor nu te-ai trezit, i-am zambit eu.

- Tipatul uneia dintre "prietenele" noastre m-a trezit.

- Hai repede la micul dejun, i-am zis, daca nu vrei sa mancam iar resturile. Avem o zi lunga.

***

Cand ne-am intors de la o masa pe cinste, a inceput din nou sa cante muzica in boxe. Vremea pentru plaja! Dar toata lumea era la piscina, jucau polo, asa ca am mers si noi sa facem galerie.

- Acum putem intra si noi in apa? a strigat  prietena lui Amily - care am aflat ca se numea Jennifer - cand meciul s-a terminat.

- Da, a raspuns profesoara Baltimoire, dar repede deoarece trebuie sa mai ajungem si la plaja.

Asa ca am sarit toti - in costume de baie, bineinteles. Cu totii eram in piscina.

 Mai putin eu. Eu stateam la soare pe un sezlong, cu ochii inchisi si ochelari de soare peste, sorbind dintr-un cocktail luat de la bar. Se presupunea ca nu contine cu alcool.

Abia ce mi-am terminat cocktail-ul de baut si l-am pus pe masuta de langa mine, ca m-am si trezit luata pe sus cu tot cu sezlong.

- Acum ai nevoie de racoare! am auzit o voce care semana suspect de mult cu a lui Mason.

- Ce...

Am incercat sa imi ridic ochelarii ca sa vad mai bine cine indrazneste sa ma miste din locul meu de suflet. Numa' ca o fost fix dracu.

In loc sa ma tin bine de sezlong m-am trezit aruncata fix in piscina.

- ... mama ma-sii, am continuat cand am iesit la suprafata, scrutand imprejurarile si sufland apa care mi-a intrat in nas.

Derryl, Mason si Callie au sarit si ei in apa dupa ce au lasat sezlongul inapoi pe pamant. Roscovanul  de Mason s-a asezat ca un boss pe o saltea gonflabila. Ca rasplata pentru mai devreme, l-am dat jos si m-am urcat eu.

Derryl era foarte distant cu Callie.

***

Mai tarziu, pe plaja s-a inaugurat o noua distractie. Un topogan gonflabil de marimea Statuii Libertatii. Cea mica, din Las Vegas. In orice caz, nu strica. Singura parte proasta era ca tipul care ne dadea instructiuni era spaniol. Helooo, suntem in Costa Blanca, California! Macar profesorii stiau mai multa spaniola ca noi...

- Ce dracu crezi ca faci? tipa Jennifer din varful topoganului in timp ce spaniolul o uda cu furtunul cu apa rece ca gheata pentru a o curata de nisip. Opreste-te in mortii ma-tii! Am spus STOP, bagati-as sarma-n c*r.

Daca stau sa ma gandesc, nu e chiar atat de rau ca nu intelege engleza.

- Jennifer, calmeaza-te, a strigat Derryl. Auzim tot!

Profesorii au aprobat dand din cap. Si tipetele au incetat, urmate de o fata inocenta.

Apoi Jen a luat-o la vale ca o balena esuata, lovindu-se cu capul de marginea gonflabila a topoganului.

Am urmat si noi, restul. Pe spate, pe burta, o incercare in picioare terminata cu o vanataie pe coapsa piciorului... pana cand banii ni s-au terminat si ne-am intors la hotel. Nici nu cred ca am intrat in mare azi. 

***

In seara asta mergem la tarabele din oras, au spus profesorii. Va despartiti in grupe de cate sase elevi, au mai zis ei. Apoi ne intalnim la roata cea mare din apropiere de Casa Groazei la 8 p.m., au continuat.

Sase elevi.

SHIT!

Amily venea inspre mine.

- Heii, Ash, vrei sa...

- Ashley! i-a taiat-o Callie alergand.

La dracu'! Am spus ca voi rezolva asta.

- Ce naiba te bagi asa ca mertanu' in zid? a intrebat Amily oripilata dupa ce Callie a intrat cu viteza in ea, incercand fara succes sa incetineasca.

- Ma bucur ca recunosti ca esti dreapta si rigida ca un zid, a replicat colega mea.

- Asta nu are niciun sens, a spus Amily.

- Are pentru cei inteligenti, Tinker-Bel!

- Ba nu!

- Ba da!

- ASHLEY!!! s-au intors amandoua inspre mine, cerand sa spun ceva.

M-am uitat confuza la ambele.

- Of, nu conteaza, a oftat Amily, nu-i asa ca esti cu noi in grupa?

- Pai...

- Ai zis ca nu mai vrei sa ai de-a face cu ratata asta...

- Da, dar...

- ...si ca vrei sa moara intr-un pat plin cu gandaci pentru ca o merita.

- Poftim?! a tipat Callie exasperata. Stiti ceva, imi voi gasi alta grupa!

Apoi a plecat.

- Oh, credeam ca nu mai pleaca... a bombanit Amily. Ar trebui sa imi multumesti ca te-am scapat de ea.

Sa te ia dracu', gandeam eu.

- Da, Doamne, multumesc, am raspuns in schimb, fortandu-mi un zambet.

-Deci esti in grupa cu noi, nu?

- Bineinteles, am spus.

Ce faci? Trebuia sa rezolvi asta! mi-am auzit constiinta.

Stai chill, constiinto, o s-o rezolv eu.

Cumva.

Am un plan.

Sper.

A/N: Heei, nu a protestat nimeni la capitolul precedent asa ca whiskeys va spun de acuma. :)) Deci, whiskeys, ceva pareri? Ce plan credeti ca are Ashley?

Btw, sunt #297 la Aventura saptamana asta. Chiar daca am scazut eu tot va multumesc pentru tot! ^^ Sper sa va placa. :)

Unforgettable ∽based on a true story∽Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum