14. Rebels

152 15 4
                                    

Zece minute mai tarziu ma plimbam pe coridoarele hotelului, luandu-ma dupa galagia care se auzea. Mai era jumatate de ora pana cand ar trebui sa ne intalnim in holul mare ca sa mergem in oras. Au trecut doar doua ore si treizeci de minute de cand am venit de la plaja. Ce s-o fi putut intampla in timpul acesta?

Deci aici era toata lumea din hotel! Sau cel putin ai nostri.

M-am inghesuit prin multimea adunata in fata unui apartament. Cel al lui Amily. Am inghiontit cu coatele cateva persoane care imi stateau in drum. Am ajuns langa Callie.

- Ce naiba s-a intamplat? am intrebat-o confuza.

- Ce nu s-a intamplat.

Am aruncat o privire peste capul celor trei profesori adunati in fata usii. Dar in loc sa o vad pe Amily sau pe colegele ei de apartament l-am vazut pe...

...Derryl.

- Ce dracu' inseamna asta? am izbucnit. El era beat. Era beat si in apartamentul lui cand am plecat eu de la el.

- Șșșșt, m-a repezit Callie. A facut-o si cu tine?! Si mai si tipi ca sa auda profii?

- Wow, wow, wow, ce sa faca si cu mine? Dans la bara? am replicat chicotind.

- Nu e amuzant. Pe el si pe Amily i-a prins.

- Stai, chiar au dansat la bara? S-au molipsit de la clubul ala de langa Casa Groazei sau ce?

-  Tu chiar nu stii nimic, nu? L-au prins pe Derryl in patul lui Amily. Si era si ea acolo.

A inghitit in sec inainte de urmatoarele cuvinte.

- In pat.

Am izbucnit intr-un ras isteric si toate capetele s-au intors inspre mine. Nu le-am acordat atentie si m-am strecurat printre cei trei profesori din fata mea.

- Derryl, am inceput, punandu-i o mana pe umar cand am ajuns la el.

Acum am observat-o si pe Amily. Statea langa el dar fusese acoperita de catre profesorul Norrowick si din cauza asta nu o vedeam. Nu am bagat-o in seama si am continuat:

- Taica-tu ar fi mandru de tine. Adica, i-ai urmat sfatul. Mai intai sa bei, apoi sa ti-o tragi si apoi sa te rogi sa nu iasa un copil la fel de urat ca tine. Adica, sper ca nu ai uitat partea cu rugatul, nu ne-am dori sa mai avem asa un specimen...

- Domnisoara Barrymore! a strigat exasperat profesorul Norrowick. Este inacceptabil.

Eu am izbucnit intr-un ras mult mai isteric ca primul - daca asta e posibil.

- Despre ce dracu vorbesti? Nu am facut nimic, mi-a replicat Derryl. Si cine naiba ti-a acordat dreptul de a comenta de tata?

- Nu ati facut nimic, nu? Numa' ati introdus intregii in fractie, daca intelegi ce vreau sa zic, am spus, inghiontindu-l cu cotul si neoprindu-ma din ras.

Apoi i-am aratat semnul conventional pentru treaba asta, ca sa inteleaga mai bine la ce ma refer.

- Domnisoara Barrymore, va rog sa iesiti imediat din acest apartament si sa mergeti la al dumneavoastra, a spus profesoara care s-a luat de mine ca dadeam cu rucsacul dupa muste in prima zi cand am ajuns la hotel.

- Oh, scutiti-ma, am spus.

- Si ca pedeapsa pentru aceasta izbucnire, va este strict interzis sa parasiti incita hotelului pentru 48 de ore de acum incolo, a completat-o domnul Narrowick.

Privirile tuturor celorlalti au fost atintite din nou asupra mea.

- Sa va duceti dracu' toti, am urlat.

Unforgettable ∽based on a true story∽Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum