- De ce s-a oprit muzica? am intrebat eu peste o ora de dansat.
- Pentru ca fac economie de sunet, mi-a raspuns Anna gafaind.
M-am uitat la ea cu o fata de are-you-fucking-kidding-me?!
- Glumeam, a continuat ea chicotind. Au oprit-o pentru ca cei mai multi oameni au plecat din hotel. E ora de scaldat.
- Aha, am oftat cu parere de rau.
Dar nu era timp de pierdut.
Asa ca am schimbat lenjeria de pat pe care tocmai sarisem cu una noua din dulap - ca sa nu dam de belea. Ne-am schimbat si noi pentru plaja: eu mi-am luat o rochie albastra subtirica din valiza, o esarfa cu imprimeuri florale aranjata sic pe cap, pentru ca profesorii nu ne lasau fara sa avem ceva care sa ne protejeze de soare, o pereche de sandale si cateva bratari, si am mers in holul principal la ora la care am cazut de acord noi - ma rog, mai mult profesorii - sa ne intalnim cu ceilalti. Si cum numai eu si Anna mai ramasem in apartament, am dat cartela de la camera noastra - da, aveam si asa ceva, doar e hotel de cinci stele - la receptie. Ma intreb daca Callie era inca cu Glim si Mika. O, Doamne, doar nu am inceput sa le spun si eu asa!
Dupa ce ne-am adunat cu totii am parcurs cele zece minute de mers pe jos pana pe plaja, unde ne-am asezat. Mama Annei era acolo de ceva timp si ne pastrase locuri libere.
- Unde e Callie? m-a intrebat Anna.
- Buna intrebare, am replicat, scrutand multimea de adolescenti in costume de baie.
- A, uite-o! a exclamat ea! E cu... vocea i s-a stins cand a vazut cu cine era de fapt. Dar ele nu sunt cele care v-au pus gandaci in pat azi dimineata? m-a intrebat.
Nu stiu cum aflase, probabil imi scapase mie, dar nu am facut decat sa incuviintez din cap.
- Ehh, ce mai conteaza! Hai in apa! ii propun.
Am alergat in valuri, alaturi de marele nostru grup, de data asta doar in costume de baie, fara alte haine. Ne-am stropit, am inotat si cativa baieti de liceu ne-au aruncat in apa.
Apoi, cand ma distram mai bine cu Anna, cineva vine si ma scufunda pentru cateva secunde. Apoi, cand apuc sa ma ridic, imi pune mainile la ochi. Am crezut ca era Stan, dar atunci Anna nu ar mai fi chicotit, pentru ca din cate am auzit din povestea lui Callie, a inceput sa il deteste si ea ca toata lumea.
- La naiba, ce mai vrei si tu? m-am rastit.
- Te credeam mai cu simtul umorului, blondo, mi-a soptit el, ranjind.
M-am intors brusc cu fata la Derryl.
- Sa inteleg ca nu mai esti de parere ca e mai buna ca mine? am intrebat pe un ton glaciar.
- Niciodata nu am crezut asta cu adevarat, mi-a spus, stiind bine la ce ma refer, apoi facandu-mi cu ochiul, a continuat: Oricum, parca acum sunteti prietene, nu?
- Ti-a spus ea asta? am intrebat, prefacandu-ma ca nu stiu nimic.
- Pot sa spun ca mi-a soptit o pasarica.
- Pasarica aia are cumva pene roscate si glume seci? l-am intrebat, stiind mai mult ca sigur ca e vorba de Mason.
- Se prea poate, a spus facandu-mi din nou cu ochiul.
Apoi ni s-au alaturat si Amily si pasarea noastra - cred ca asa ii ramane porecla la Mason - si am reusit sa fac cunostiinta si cu cateva dintre colegele fetei. Bineinteles ca le-am uitat imediat numele la toate.
Cele doua ore de plaja au trecut cam in acelasi mod, inotand, stropind si distrandu-ne. Niciun semn de la Callie...
Cand ne-am intors la hotel toti eram franti de oboseala. Dar oboseala se va risipi, deoarece e timpul pentru Casa Groazei!
CITEȘTI
Unforgettable ∽based on a true story∽
Teen FictionAtentie! O mare parte din aceste intamplari au fost inspirate din fapte reale. Asta nu inseamna ca in realitate lucrurile s-au intamplat fix asa sau ca personajele erau chiar asa. Sunt o extremista, asa ca i-am atribuit fiecarui personaj o anumita t...