Οι ακτίνες του ήλιου που έμπαιναν από τις χαραμάδες του κλειστού παντζουριού,έκαναν την Ρόουζ να μοιάζει σαν αγουροξυπνημένος άγγελος. Τα μάτια της ήταν πρησμένα από τον ύπνο και το σώμα της ζεστό. Καυτό για την ακρίβεια. Έβαλε το χέρι της ανάμεσα στα πόδια της και συνειδητοποίησε πως ήταν υγρή. Για τον Ντέιβον. Είχε ονειρευτεί να την ικανοποιεί ξανά και ξανά,να τη φέρνει στα όριά της χαρίζοντας της πολλαπλούς οργασμούς. Δεν της φάνηκε παράξενο,της συνέβαινε συχνά όταν της άρεσε ένας άντρας.
Σηκώθηκε από το κρεβάτι της και έκανε ένα τεμπέλικο ντουζ για να διώξει τον ύπνο από επάνω της. Όταν ένιωθε πλέον το πνεύμα της αναστημένο,άρπαξε ένα λευκό καλοκαιρινό φόρεμα από τη ντουλάπα της και το φόρεσε. Λάτρευε την αίσθηση του απαλού υφάσματος στο σώμα της και το λευκό τόνιζε τη σταρένια της επιδερμίδα και τα γαλανά της μάτια.Η Ρόουζ αφού ασχολήθηκε λίγο με το μέικ-απ και τα μαλλιά της,άρπαξε ένα μήλο και έφυγε με προορισμό το γραφείο όπου εργαζόταν.
Φτάνοντας έξω από το μεγάλο ουρανοξύστη ένιωσε μια ακατανίκητη επιθυμία να τρέξει να δει τη Μελίσσα,την καλύτερη φίλη που θα μπορούσε να έχει και αφεντικό της.Η Μελίσσα ήταν ο ορισμός της αισθησιακής γυναίκας αράχνης με μακρυά μαύρα μαλλιά που έμοιαζαν με μετάξι και καμπύλες που θα ζήλευε κάθε γυναίκα,ντύνεται πάντα κομψά και φυσικά ακριβά με τακούνια πάντα πάνω από δώδεκα πόντους που έκαναν τα πόδια της να δείχνουν λεπτά και ατελείωτα!
''Καλημέρα όμορφη.''είπε η Μελίσσα με το που αντίκρισε την Ρόουζ. ''Φαίνεσαι φρέσκια! Μάλλον κάποιος πέρασε καλά χθες με τον σέξι κύριο...κούνησε το μανικιουρισμένο δάχτυλό της μπροστά στο πρόσωπο της Ρόουζ.
''Καλημέρα και σ'εσένα Μελίσσα.''η Μελίσσα σιχαινόταν τα υποκοριστικά και παρόλο που το όνομά της φαινόταν χάσιμο χρόνου στη Ρόουζ της απαγόρευε ρητά να το αλλάζει με κάποιο μικρότερο. ''Κράτησα κάτι καλό για 'σένα. Λοιπόν,πως σου φάνηκε;''
''Γιατί ένας τύπος σαν αυτόν να έχει ανάγκη από μία πόρνη;''ρώτησε η Ρόουζ καθώς κατευθυνόταν προς τη κουζίνα του γραφείου για να φτιάξει έναν καφέ με τη Μελίσσα να την ακολουθεί από πίσω.
''Συνοδός! Για το Θεό!''υπενθύμισε η Μελίσσα στη Ρόουζ.
Η Μελίσσα κατείχε την επιχείρηση των συνοδών πολυτελείας για πλούσιους άντρες και δεν ενθουσιαζόταν με την ιδέα να την αποκαλεί η Ρόουζ νταβατζή. Προσπαθούσε να προσφέρει τα καλύτερα στα 'κορίτσια της' και βέβαια οι πελάτες να μένουν πάντα ευχαριστημένοι με το παραπάνω. Δε θεωρούσε τα κορίτσια πόρνες. Απλά συνοδούς.Η Ρόουζ πάλι είχε αντίθετη άποψη,θεωρούσε τον εαυτό της πόρνη διότι έκανε σεξ επί πληρωμή και αυτό ακριβώς σήμαινε να είσαι πόρνη.
YOU ARE READING
Rosie
RomanceΗ Ρόουζ,όσο κι αν δεν ήθελε να το παραδέχεται,ήταν μια γυναίκα που πωλούσε το κορμί της για τα χρήματα. Ήθελε να κάνει μια καινούρια αρχή και να ξεφύγει από όλα αυτα. τι γίνεται όμως όταν ο Ντέιβον,γοητευτικός και σέξυ επιχειρηματίας θέλει τη Ρόουζ...