Ένα στραβό χαμόγελο ικανοποίησης έκανε την εμφάνισή του στο πρόσωπο του Ντέιβον,ο οποίος έβαλε και πάλι το χαρτί του στο συρτάρι του.
''Ελπίζω να έχουμε μία αίσια συνεργασία.'' είπε με επαγγελματισμό.Η αίσθηση του χιούμορ του δε φάνηκε ευχάριστη στη Ρόουζ,η οποία είχε μείνει βιδωμένη στην καρέκλα της και αρκέστηκε σε έναν μορφασμό. Δε μπορούσε να πιστέψει αυτό που μόλις είχε κάνει. Η αλήθεια είναι ότι ο Ντέιβον,ήταν πολύ ελκυστικός και σέξι άνδρας,αλλά όσο γνώριζε τον χαρακτήρα του,τόσο περισσότερο απογοητευόταν.
''Γιατί διάλεξες εμένα;'' τον ρώτησε η Ρόουζ ενώ εκείνος άναβε ένα τσιγάρο. Η Ρόουζ ήταν σίγουρη πως θα πέθαινε από καρκίνο του πνεύμονα με τόσα τσιγάρα.
''Δεν είσαι εδώ για να μιλάς και να κάνεις ερωτήσεις.''της απάντησε κάθετα εκείνος και άνοιξε ξανά το συρτάρι του για να ψαχουλέψει κάτι μέσα σε αυτό.
''Δηλαδή αυτούς τους δύο μήνες δε θα μιλάμε καθόλου;''συνέχισε η Ρόουζ.
Εκείνος έκλεισε το συρτάρι του και σήκωσε το κεφάλι του για να την κοιτάξει. ''Το μόνο που θέλω να βγαίνει από το στόμα σου είναι το όνομά μου όταν θα τελειώνεις.'' είπε με τη βραχνή φωνή του και έκανε την ανάσα της Ρόουζ να σταθεί για μία στιγμή στο λαιμό της. Ήταν σίγουρη πως το βλέμμα της είχε σκοτεινιάσει όπως και το δικό του. ''Έλα εδώ.''της είπε. Η Ρόουζ κατευθύνθηκε προς το μέρος του αργά. Για κάποιο λόγο ένιωθε σαν τρομαγμένο κουτάβι ή σαν γουρούνι στη σφαγή.
Η αυτοπεποίθηση της είχε κάνει φτερά και τα πόδια της είχαν μετατραπεί σε ζελέ. Ο Ντέιβον την έπιασε από τη λεπτή της μέση και την κάθισε στα γόνατά του. Η Ρόουζ μπορούσε να μυρίσει το έντονο άρωμά του να τυλίγεται γύρω της.
''Αλλά αφού θέλεις τόσο πολύ να μάθεις,έχεις την ικανότητα να με νευριάζεις και αυτό με καυλώνει πολύ.''της είπε με σιγανή βραχνή φωνή κατεβάζοντας αργά το χέρι του στους μηρούς της και χαϊδεύοντας την βασανιστικά. ''Όταν μου αντιμιλάς θέλω να σε γαμήσω μέχρι να μη μπορείς να πάρεις ανάσα.''η φωνή του είχε γίνει ένας αμείλικτα αισθησιακός ψίθυρος και τα χέρια του τώρα άγγιξαν το φύλλο της πάνω από το εσώρουχο μαλάζοντας έντονα ενώ το στόμα του φιλούσε το απαλό δέρμα του λαιμού της.
Η Ρόουζ ήταν σίγουρη πως ήταν τόσο υγρή,ώστε το εσώρουχό της είχε γίνει μούσκεμα. Έκλεισε τα μάτια της και επέτρεψε στον εαυτό της να απολαύσει τη στιγμή. Τα εξασκημένα δάχτυλα του Ντέιβον παραμέρισαν το εσώρουχό της και άρχισαν να τρίβουν την πρησμένη κλειτορίδα της. Η Ρόουζ έβγαλε ένα βογκητό και έριξε πίσω το κεφάλι της. Αυτό που της έκανε,ήταν σκέτο βασανιστήριο. Τα χείλη του έκαιγαν πάνω στο δέρμα της,κατεβαίνοντας αργά προς το στήθος της. Ο Ντέιβον κατέβασε τις ράντες από το φόρεμα της και πήρε την ορθωμένη θηλή της Ρόουζ στο στόμα του. ''Ντέιβον''μουρμούρισε η Ρόουζ μέσα στους αναστεναγμούς της. Εκείνος έβαλε ένα δάχτυλο μέσα στο υγρό από την επιθυμία φύλλο της. Η Ρόουζ πίεσε περισσότερο τα νύχια της στο σβέρκο του.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Rosie
Любовные романыΗ Ρόουζ,όσο κι αν δεν ήθελε να το παραδέχεται,ήταν μια γυναίκα που πωλούσε το κορμί της για τα χρήματα. Ήθελε να κάνει μια καινούρια αρχή και να ξεφύγει από όλα αυτα. τι γίνεται όμως όταν ο Ντέιβον,γοητευτικός και σέξυ επιχειρηματίας θέλει τη Ρόουζ...