<<Mαξ μη μασάς με ανοιχτό το στόμα!>>επέπληξε η Ρόουζ το επτάχρονο μελαχρινό αγοράκι απέναντί της.
Ο Μάξ σούφρωσε τα μικρά του χειλάκια προσπαθώντας να κλείσει το γεμάτο του στόμα.
<<Μη τρως τόσο μεγάλες μπουκιές αγάπη μου,δικό σου είναι δε θα το πάρει κανείς από μπροστά σου.>>
Ήταν μία μικρογραφία του Ντέιβον και η Ρόουζ ένιωθε ερωτευμένη με τον γιο της. Τελικά τα αρσενικά της οικογένειας Μάριον ήταν ειδικά κατασκευασμένα για να καίνε καρδιές. Η Ρόουζ χαμογέλασε και έριξε μια ματιά στην οικογένειά της. Είχε τρεις πανέμορφες κόρες,τις τριδυμούλες της,που έμοιαζαν σαν 'τρεις' σταγόνες νερό. Η Άντι,η Νάταλι και η Μάγκη,είχαν όλες ξανθά μαλλιά και λευκό δέρμα με ροδοκόκκινα φουσκωτά μαγουλάκια. Μόνο η Νάταλι κληρονόμησε τα γαλανά μάτια της Ρόουζ. Όλα τα υπόλοιπα παιδιά της,είχαν τα καστανά,εκφραστικά μάτια του πατέρα τους.
Ο Ντέιβον είχε τρέλα με τις κόρες του και ήταν τα μόνα θηλυκά που τον έκαναν ο,τι ήθελαν.
Και η Ρόουζ βέβαια είχε αυτήν την ικανότητα,αλλά τον άφηνε να πιστεύει πως έχει το πάνω χέρι,όμως σαν κάθε γυναίκα είχε και αυτή τον τρόπο της με τον άντρα της.
Κοίταξε για μια στιγμή επίμονα τον Ντέιβον. Τι σέξι και γοητευτικός άντρας. Φορούσε ακόμη το πουκάμισό του,γιατί μόλις είχε γυρίσει από το γραφείο και τα μανίκια του ήταν σηκωμένα μέχρι τους αγκώνες του αναδεικνύοντας τα γυμνασμένα χέρια του. Η μαύρη ματ γραβάτα του ήταν χαλαρωμένη και τα τρία πρώτα κουμπιά του πουκαμίσου του ξεκουμπωμένα. Θα την πέθαινε αυτός ο άνθρωπος.
Ο Ντέιβον έριξε ένα βλέμμα στη γυναίκα του και πρόσεξε ότι τον παρατηρούσε επίμονα. Της έκλεισε το μάτι και χαμογέλασε αχνά.
<<Μαμά δε μπορώ να φάω το κρέας.>>παραπονέθηκε ένα από τα κοριτσάκια της και η Ρόουζ έστρεψε το βλέμμα της πάνω της.
<<Θέλεις να σου το κόψω σε μικρά κομματάκια;>>τη ρώτησε και μόλις η Μάγκι ένευσε καταφατικά το ξανθό της κεφάλι η Ρόουζ σηκώθηκε όρθια δίπλα στον Ντέιβον και έσκυψε στο πιάτο της κόρης της.
Η Ρόουζ τοποθέτησε εσκεμμένα την σιλουέτα της μπροστά στο οπτικό πεδίο του Ντέιβον και έσκυψε περισσότερο,δήθεν τυχαία,για να κόψει καλύτερα το κρέας. Το χέρι της σήκωσε πολύ διακριτικά και προσεκτικά το φόρεμά της,για να αποκαλύψει στον άντρα της τις δαντελένιες μαύρες ζαρτιέρες που φορούσε.
أنت تقرأ
Rosie
عاطفيةΗ Ρόουζ,όσο κι αν δεν ήθελε να το παραδέχεται,ήταν μια γυναίκα που πωλούσε το κορμί της για τα χρήματα. Ήθελε να κάνει μια καινούρια αρχή και να ξεφύγει από όλα αυτα. τι γίνεται όμως όταν ο Ντέιβον,γοητευτικός και σέξυ επιχειρηματίας θέλει τη Ρόουζ...