Milk it

12.3K 646 72
                                    

Έντεκα μήνες αργότερα...




<<Ρόζι>>μια ψιθυριστή γλυκιά φωνή ήχησε σαν μελωδία στα αυτιά της Ρόουζ και εκείνη χαμογέλασε χωρίς να ανοίξει τα μάτια της.<<Ρόζι>>η Ρόουζ έβγαλε έναν πνιχτό ήχο και γουργούρισε σαν γάτα.

<<Τι είναι Μελίσσα;>>ρώτησε και έφερε το μαξιλάρι πάνω από το κεφάλι της.

<<Σήκω αγάπη μου,έχεις δουλειά>>

<<Τι ώρα είναι;>>μούγκρισε βραχνά η Ρόουζ τρίβοντας τα πόδια της μεταξύ τους.

<<Οκτώ.>>

Οκτώ;

Το κεφάλι της Ρόουζ τινάχτηκε σαν να της έριξαν έναν κουβά με κρύο νερό στα μούτρα<<Οκτώ;>>σηκώθηκε γρήγορα από το κρεβάτι και άρχισε να τρέχει προς το μπάνιο.<<Γιατί δε με ξύπνησες πιο νωρίς ρε Μελίσσα;>>φώναζε καθώς έκλεινε την πόρτα πίσω της και γδυνόταν σαν σίφουνας για να μπει στο ντους.

Η Ρόουζ δεν άκουσε τι της απάντησε η Μελίσσα πίσω από την πόρτα του μπάνιου,καθώς το ζεστό νερό που έπεφτε με πίεση στο σώμα της την έκανε να αφαιρεθεί για μια στιγμή. Δεν είχε όμως χρόνο για χασομέρη,πήδηξε γρήγορα έξω από την μπανιέρα και τυλίχτηκε με μία λευκή πετσέτα.

<<Ηρέμησε λίγο!>>της είπε η Μελίσσα,η οποία καθόταν χαλαρή στον καναπέ και παρακολουθούσε τη Ρόουζ να τρέχει σαν την τρελή πάνω-κάτω μέσα στο σπίτι για να ετοιμαστεί.

<<Εσύ κυρία μου γιατί είσαι τόσο άνετη; Δεν έχεις δουλειά;>>τη ρώτησε η Ρόουζ καθώς προσπαθούσε να φορέσει την μπλούζα της την ώρα που χτένιζε τα μαλλιά της. Η Μελίσσα γέλασε με το θέαμα.

<<Θα πάω λίγο πιο αργά σήμερα>>

Η Μελίσσα έδωσε μια κούπα με καφέ στη Ρόουζ η οποία την άρπαξε ανάμεσα στα χέρια της και ήπιε μία γενναιόδωρη γουλιά νιώθοντας ευγνώμων.

Υπέροχος!

<< Έφυγα>>είπε αρπάζοντας τα κλειδιά της στο χέρι<<Καλημέρα!>>φώναξε καθώς έκλεινε την πόρτα του διαμερίσματος αφήνοντας την Μελίσσα πίσω της να χαμογελάει.

Μπήκε στο πρώτο ταξί που βρήκε μπροστά της και έφτασε στη δουλειά της με μισή ώρα καθυστέρηση.

Η Ρόουζ έβαλε το κλειδί στην κλειδαρότρυπα της γυάλινης πόρτας και εισέβαλε μέσα στον χώρο. Το πρώτο πράγμα που ξύπνησε τις αισθήσεις της ήταν η μυρωδιά από το μελάνι και τις σελίδες των βιβλίων. Πήρε μια βαθιά εισπνοή λες και μπορούσε να αποθηκεύσει αυτή τη μυρωδιά στα πνευμόνια της και χαμογέλασε ευτυχισμένη.

RosieWhere stories live. Discover now