<<Δεν ξέρω Μελίσσα...>>είπε γκρινιάρικα η Ρόουζ σουφρώνοντας τη μύτη της.<<Απλά θέλω να σκεφτώ κάτι που θα τον φέρει σε δύσκολη θέση και θα τον εκνευρίσει.>>
Η Ρόουζ καθόταν με τι ζεστές και άνετες μπιτζάμες της στον καναπέ του σπιτιού της,δίπλα στη Μελίσσα,με την οποία προσπαθούσε να καταστρώσει κάποιο σχέδιο για την ολική καταστροφή του αποψινού 'ραντεβού' της.
<<Ειλικρινά δε μπορώ να σε καταλάβω! Αυτό δεν ήθελες τόσο καιρό; Τι σε έπιασε τώρα;>>
Η Ρόουζ σήκωσε αδιάφορα τους ώμους της.<<Απλώς αυτή η σιγουριά του με εξοργίζει. Θέλω να τον κάνω να συνειδητοποιήσει ότι δεν μπορεί να γίνεται πάντα ο,τι θέλει αυτός. Και επιπλέον είναι δώρον άδωρον να υπάρχει ανταπόκριση μόνο από την πλευρά μου.>>
Η Μελίσσα κοίταξε το ρολόι της.<<Ρόζα έχεις ένα δεκάλεπτο να ετοιμαστείς,ξανασκέψου το. Ποτέ δεν ξέρεις τι θέλεις να σου πει>>της είπε και ξάπλωσε πίσω στον καναπέ απλώνοντας τα μακρυά της πόδια.
<<Δεν πρόκειται να πάω! Κι αν έρθει εδώ πάνω όπως λέει,εσύ θα με καλύψεις!>>της είπε η Ρόουζ τελεσίδικα.
Η Μελίσσα γέλασε και κούνησε το κεφάλι της.<<Μου φαίνεται ότι κάποιος γύρισε και πάλι στο δημοτικό! Γιατί δεν τον αντιμετωπίζεις;>>
Η Ρόουζ ξεφύσηξε με την επιμονή της φίλης της.<<Γιατί είναι αγύριστο κεφάλι Μελίσσα! Θα πεις ότι βρίσκομαι έξω από την πόλη για δουλειές και πως ήταν επείγον και ξαφνικό.>>είπε η Ρόουζ ικανοποιημένη με τη δικαιολογία της.
<<Ούτε ένα πεντάχρονο παιδί δε θα πίστευε αυτή τη δικαιολογία>>
<<Και να μην το πιστέψει δε μας ενδιαφέρει! Δε θα μπορεί να κάνει κάτι.>>είπε η Ρόουζ και έκλεισε το μάτι στη φίλη της.
Η Μελίσσα της έριξε ένα αυστηρό βλέμμα αλλά αποφάσισε να σεβαστεί την επιθυμία της. Στο κάτω κάτω δικές της ήταν οι επιλογές.<<Τέλος πάντων>>μουρμούρισε με φανερή απροθυμία.
Μόλις όμως η Ρόουζ πήγε να μιλήσει,την διέκοψε ο χαρακτηριστικός ήχος από το κουδούνι της πόρτας και γούρλωσε τα μάτια της. Άρπαξε το χέρι της Μελίσσα και έριξε μια ματιά στο καντράν του ρολογιού της. Εννιά και ένα.
Αν είναι δυνατόν,σκέφτηκε. Το είπε και το έκανε τελικά.
Η Ρόουζ έκανε σιωπηλό νεύμα στη Μελίσσα να πάει να ανοίξει ενώ εκείνη έτρεχε στις μύτες των ποδιών της για να κρυφτεί στην ασφάλεια του δωματίου της,το οποίο βρίσκονταν ακριβώς απέναντι από την εξώπορτα. Θα μπορούσε να παρακολουθεί από την κλειδαρότρυπα.
YOU ARE READING
Rosie
RomanceΗ Ρόουζ,όσο κι αν δεν ήθελε να το παραδέχεται,ήταν μια γυναίκα που πωλούσε το κορμί της για τα χρήματα. Ήθελε να κάνει μια καινούρια αρχή και να ξεφύγει από όλα αυτα. τι γίνεται όμως όταν ο Ντέιβον,γοητευτικός και σέξυ επιχειρηματίας θέλει τη Ρόουζ...