*****Η Ρόουζ κοίταξε το ρολόι του κινητού της και ήταν ήδη εννέα παρά τέταρτο. Ο Ντέιβον ακόμη δεν είχε γυρίσει και αυτή είχε φάει μεσημεριανό μαζί με τη Μάρθα. Η Μάρθα την πληροφόρησε πως το πρόγραμμα του Ντέιβον δεν ήταν ιδιαίτερα σταθερό. Υπήρχαν φορές που επέστρεφε στο σπίτι τέσσερις το απόγευμα και άλλες φορές έντεκα το βράδυ.
Παρόλα αυτά η Ρόουζ δεν έχασε χρόνο να ετοιμαστεί για το βράδυ. Η αλήθεια ήταν πως δεν είχε καμία όρεξη να βγει μαζί του αλλά το άγχος είχε καταβάλει τα συναισθήματά της.
Μιας και δεν την είχε πληροφορήσει σχετικά με τον προορισμό τους,η Ρόουζ βάδιζε στα τυφλά,για αυτό αποφάσισε να φορέσει ένα διπλωματικό ρούχο,όπως το αποκαλούσε η ίδια,διότι ταίριαζε σε όλες τις περιστάσεις εξίσου. Ένα μαύρο φόρεμα. Υπήρχε στη ντουλάπα κάθε γυναίκας και είχε την ικανότητα να σε βγάζει από μπελάδες. Ήταν σε ίσια γραμμή μερικά εκατοστά πάνω από το γόνατο και αναδείκνυε υπέροχα την αισθησιακή σιλουέτα της Ρόουζ τονίζοντας κομψά το μπούστο της και τις καμπύλες των γλουτών της,χωρίς να είναι κραυγαλέο. Η Ρόουζ έμεινε αρκετά ικανοποιημένη και οι μαύρες της γόβες ήρθαν να αποθεώσουν την ίδια,κάνοντας τα πόδια της να φαντάζουν ατελείωτα και σέξι.
Πέρασε τα δάχτυλά της για τελευταία φορά μέσα από τις μπούκλες που είχε φιλοτεχνήσει και βγήκε έξω από το δωμάτιό της,τρακάροντας σχεδόν με την επιβλητική σιλουέτα του Ντέιβον.
<<Ω!>>αναφώνησε η Ρόουζ κατά τη σύγκρουση τους.
Ο Νέιβον την έπιασε από τους γυμνούς της ώμους για να την σταθεροποιήσει στη θέση της και το βλέμμα του περιπλανήθηκε από την κορυφή ως τα νύχια της Ρόουζ,κάνοντας μια στάση μερικών απαραίτητων δευτερολέπτων στις αισθησιακές καμπύλες της.
Ο Ντέιβον χαλάρωσε το κράτημα του και ξεφύσηξε,μήπως να έμεναν σπίτι τελικά;
<<Δε ξέρω αν είμαι κατάλληλα ντυμένη,μιας και δεν μου διευκρίνισες τον προορισμό μας.>>είπε τρίβοντας αμήχανη το δεξί της μπράτσο με την παλάμη της.
Η Ρόουζ έριξε μια γρήγορη,κλεφτή ματιά στο ντύσιμό του. Ένα σκούρο τζιν παντελόνι και ένα κοντομάνικο λευκό μπλουζάκι που αναδείκνυε τέλεια το μυώδες σώμα του,χωρίς όμως να κολλάει σαν δεύτερο δέρμα. Έδειχνε υπέροχος και έτοιμος να φαγωθεί,αλλά ξαφνικά ένιωσε πολύ επίσημα ντυμένη.
<<Μάλλον δεν είμαι κατάλληλη για την περίσταση>>συμπέρανε και τα μάγουλά της βάφτηκαν κόκκινα. <<Μπορείς να μου πεις που θα πάμε για να ντυθώ αναλόγως;>>
YOU ARE READING
Rosie
RomanceΗ Ρόουζ,όσο κι αν δεν ήθελε να το παραδέχεται,ήταν μια γυναίκα που πωλούσε το κορμί της για τα χρήματα. Ήθελε να κάνει μια καινούρια αρχή και να ξεφύγει από όλα αυτα. τι γίνεται όμως όταν ο Ντέιβον,γοητευτικός και σέξυ επιχειρηματίας θέλει τη Ρόουζ...