'Είμαι ερωτευμένη μαζί σου.'
'Είμαι ερωτευμένη μαζί σου.'
'Είμαι ερωτευμένη μαζί σου.'
<<Κύριε Μάριον;>>
Ο Ντέιβον κούνησε ελαφρά το κεφάλι του για να αντικρίσει τη γραμματέα του,να στέκεται μπροστά στο γραφείο του.<<Συγγνώμη Κλόντια,τι έλεγες;>>
Η Κλόντια τον κοίταξε πίσω από την ατζέντα της<<Το ραντεβού των οκτώ ακυρώθηκε και μετατέθηκε για την Τρίτη στις τρεις. Είναι καλά;>>επανέλαβε αυτή.
Ο Ντέιβον την κοίταξε σαν χαμένος για μια στιγμή. Δεν είχε ακούσει τίποτα από όσα έλεγε και δεν είχε ιδέα ποιο ήταν το ραντεβού των οκτώ.<<Ναι Κλόντια.>>απάντησε τελικά και ξεφύσησε.
Η Κλόντια σημείωσε γρήγορα στην ατζέντα της και έπειτα τον κοίταξε και πάλι,παρατεταμένα αυτή τη φορά.<<Κύριε Μάριον με όλο το θάρρος,δεν φαίνεστε και πολύ καλά,μήπως χρειάζεστε ξεκούραση;>>
Σίγουρα αυτό που χρειαζόταν δεν ήταν η ξεκούραση. Πάλι είχε καταφέρει να τα καταστρέψει όλα,είχε δίκιο τελικά η Ρόουζ,είχε φυσικό ταλέντο στο να το κάνει αυτό.
<<Όχι,ευχαριστώ για το ενδιαφέρον,μπορείς να επιστρέψεις στη δουλειά σου.>>
Η Κλόντια ένευσε διακριτικά και εξαφανίστηκε κλείνοντας πίσω της την πόρτα του γραφείου του.
Ο Ντέιβον πέρασε τα δάχτυλά του ανάμεσα στα μαλλιά του και ξεφύσησε.
Η προσωπική του ζωή,του φαινόταν περίπλοκη και πιο άνω-κάτω από ποτέ. Τα συναισθήματά του ήταν ένα κουβάρι έτοιμο να εκραγεί. Τα λόγια της Ρόουζ στοίχειωναν τις σκέψεις του και πολύ περισσότερο το βλέμμα της. Το τελευταίο εκείνο βλέμμα που του έριξε πριν κατέβει από το αμάξι του. Ψυχρό και απόμακρο. Πρώτη φορά έβλεπε την προσιτή Ρόουζ σε αυτήν την κατάσταση,σαν να μην ήθελε να τον ξέρει.
Ένιωθε για αυτήν την γυναίκα πως ήταν το μόνο πλάσμα στον κόσμο που μπορούσε να τον κάνει να αισθάνεται ευάλωτο και όταν είδε εκείνο το βλέμμα,κατάλαβε πως δεν υπήρχε περίπτωση να τον συγχωρέσει. Ήταν πληγωμένη γαμώτο και για αυτό ευθύνονταν αποκλειστικά και μόνο αυτός.
Χαλάρωσε τη γραβάτα του και σήκωσε τα μανίκια του. Χρειαζόταν οπωσδήποτε ένα ποτό.
'Η και παραπάνω από ένα...
Η Ρόουζ κάλυψε το κεφάλι της με το μαξιλάρι και προσπάθησε να κοιμηθεί,τα βλέφαρά της όμως δεν δέχονταν να συνεργαστούν παρόλλες τις προσπάθειές της. Δεν επέτρεπε στις σκέψεις της να επιστρέψουν στον Ντέιβον. Προσπαθούσε να απασχολήσει το μυαλό της με οτιδήποτε άλλο πέρα από αυτόν,και αυτό την εμπόδιζε να χαλαρώσει και να κοιμηθεί,διότι ήταν μονίμως στην τσίτα.
YOU ARE READING
Rosie
RomanceΗ Ρόουζ,όσο κι αν δεν ήθελε να το παραδέχεται,ήταν μια γυναίκα που πωλούσε το κορμί της για τα χρήματα. Ήθελε να κάνει μια καινούρια αρχή και να ξεφύγει από όλα αυτα. τι γίνεται όμως όταν ο Ντέιβον,γοητευτικός και σέξυ επιχειρηματίας θέλει τη Ρόουζ...