Song to say goodbye

12.3K 664 51
                                    

 Ο φθινοπωρινός ήλιος του κυριακάτικου πρωινού,έκανε τη Ρόουζ να τοποθετήσει την παλάμη της μπροστά στα μάτια της. Τέντωσε το κορμί της για να ξεπιαστεί βγάζοντας έναν ναζιάρικο ήχο. Η δεξιά πλευρά του κρεβατιού της ήταν,όπως το περίμενε άδεια και κρύα. Ο Ντέιβον είχε φύγει. Η ώρα είχε πάει ήδη δέκα και αφού η Ρόουζ αποφάσισε να σταματήσει να χουζουρεύει κάτω από τα σκεπάσματά της,σηκώθηκε και πήγε να κάνει ένα γρήγορο ντους.

Το κρύο νερό την αναζωογόνησε αλλά για κάποιον λόγο ένιωθε έναν κόμπο στο στομάχι της. Φόρεσε ένα γκρι σορτσάκι φόρμας και ένα απλό άσπρο μπλουζάκι και κατέβηκε στην κουζίνα για πρωινό.

<<Καλημέρα Μάρθα!>>είπε με χαμόγελο<<Πως είσαι;>>

<<Καλημέρα κορίτσι μου! Σου έφτιαξα αυγά. Άργησες να ξυπνήσεις σήμερα συνήθως από τις επτά είσαι στο πόδι.>>σχολίασε με ένα χαμόγελο και τοποθέτησε το πιάτο μπροστά στη Ρόουζ.

Η Ρόουζ είχε γνωρίσει τη Μάρθα καλύτερα,τον καιρό που ήταν εδώ,καθώς ήταν το μοναδικό άτομο που συναναστρεφόταν,πέρα του Ντέιβον, και την είχε συμπαθήσει πολύ. Πίστευε ότι τα αισθήματα ήταν αμοιβαία. Η Μάρθα ήξερε τον Ντέιβον από παιδί και συνέχεια παίνευε τις ικανότητές του,αλλά όταν η Ρόουζ προσπαθούσε να αποσπάσει διακριτικά πληροφορίες το στόμα της έκλεινε σαν στρείδι.

<<Ναι,με πλάκωσε το πάπλωμα.>>είπε η Ρόουζ και έπεσε με τα μούτρα στο φαΐ. Δεν είχε καταλάβει ότι πεινούσε σαν λύκος και καταβρόχθιζε με μανία τα αυγά της.

<<Ο Ντέιβον;>>ρώτησε με μπουκωμένο το στόμα της.

<<Έχει κλειστεί από το ξημέρωμα στο γραφείο του με έναν καφέ. Είπε ότι θέλει να σε δει μόλις ξυπνήσεις.>>

Η Ρόουζ κούνησε καταφατικά το κεφάλι της και αφού τελείωσε με το πρωινό της σηκώθηκε για να πάει να αντιμετωπίσει τον Ντέιβον. Αργά ή γρήγορα έπρεπε να το κάνει και αυτό.

<<Τον χυμό σου!>>της είπε η Μάρθα σαν προστατευτική μητέρα και της έδωσε το ποτήρι με το στημένο φυσικό χυμό πορτοκάλι στο χέρι.Η Ρόουζ ήπιε μια βιαστική γουλιά και το άφησε στον πάγκο.

<<Όλο!>>επέμεινε η Μάρθα.

Η Ρόουζ της έδωσε ένα πεταχτό φιλί στο μάγουλο και απoμακρύνθηκε λέγοντάς της ένα 'ευχαριστώ' πίσω από τον ώμο της. Η Μάρθα ξεφύσησε ξεφτομαλώνοντας την και συνέχισε τις δουλειές της στην κουζίνα.

RosieOù les histoires vivent. Découvrez maintenant