Herkese merhaba!
Yine bilgisayar sorunu yaşadığım için sinirlerim bozuk ve bu yüzden bölümü 2000+cümlr yazdım.Geri kalanını bir sonraki bölümde yazacağım artık🙀
Umarım seveceğiniz bir bölüm olur çünkü ben cidden böyle bir şeyin ola bileceği bilinci altında yazdım birazdan okuyacağınız mutfak sahnesini🙈
Bu kitabı seviyorum aslında🙏Garip bir şekilde olaylar böyleymiş gibime geliyor😺Belki de öyle olmuştur kim bilir?😻
Hadi iyi okumalar🌙
-1-
Aybüke elindeki beyaz kurdeleli bağlamaya bakıp gülümsedi.Setten sonra 2-3 saat boş olacakları için kitap mağazasına gitmiş ve Tolga'nın annesine bahsettiği kitabı almıştı;Sarah Jio-Son Kamelya.
Belki kimine göre bu aptalca görüne bilirdi ama kız içinden geldiği için yapmıştı bunu.Sonuç olarak kadınla çiçeklerden bahsetmiş ve sonra da ona kitap hakkında bir kaç cümle kurmuştu.Mademki böyle bir adım atmıştı,haliyle kitabı alıp kadına hediye etmek gibi bir borcta edinmişti kendine..
Gülümseyip Tolga'nın karavanına doğru ilerledi.Bu gün ona bu kitabı verecek ve akşam içinde evine gidecekti.Tam olarak 3 gündür evine uğrayamıyordu zaten.Anlayacağınız sete ara verilmesi onu mutlu etmişti.Artık bir sonraki çekimler yarın devam edecekti.
Tolga:"Aybüke?"
Kız derin bir ses tonu ile duraklayıp sertçe yutkundu.Heyecanlanmasını gerektiren her hangi bir durum yoktu.Sadece kitabı ona verecek ve gidecekti o kadar.
Aybüke:"Tolga?Nasılsın?"
Kız gülümseyip adama baktığında,adam da mest olarak mavilerini onun yüzünde gezdirdi.Içinden 'seni gördüm daha iyi oldum'diye geçirse de bunu dışından söyleyemeyeceğini çok iyi biliyordu.En önemlisi ise kendisinin neden böyle olduğunu kestiremiyordu.Neden kızı her gördüğünde bir şapşal gibi hissediyor ve durmadan etrafa gülücükler saçıyordu?Halbuki Aybüke onun partneri ve arkadaşı idi..
Yutkundu ve ona pür dikkat bakan kızdan kaçırdı mavilerini.Başını öne eğip biraz toparlandı ve yeniden kaldırıp hafif bir tebessüm etti.
Tolga:"Iyiyim çok şükür.Sen?"
Aybüke:"Iyi..Seni arıyordum da"
Tolga:"Bir şey mi oldu?"
Aybüke utangaç bir tavırla kitabı adama uzatıp başını öne eğdi.Yüzüne tatlı bir tebessüm kondurarak yavru kedi misali adamın mavilerine baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galata'nın Kızkulesi| Tamamlandı
Fanfiction"Uzaktaydın,oracıkta,öbür kitada Keşke yalnız bunun için sevseydim seni" Ve o gece;herkesi ihtişamı ile bürüyen Galata,dalgalar arasında yapayalnız olan KızKulesine tutulmuştu. Not; Bu kitap hayal ürünüdür, gerçeklerle zerre alakası yoktur. AyTol #1