Ep:"Güven bana"

3.1K 255 137
                                    

tlgsrtsmavis  ve yavbahaski ithafen🌙

İkilemde kaldığım için,ikinize ithaf ediyorum bu bölümü,bebeklerim.

Bölümler ilk yorum yazan kişiye
ithaf edilecektir✔

-6-

1 ay sonra;Eğitimler sonlanmıştır

Aybüke vücudunu saran
pikenin sıcaklığı ile mışıl mışıl uyurken,yatağın baş ucunda yerleşten komidindeki telefonu deli gibi çalıyordu.Nihayet telefonun üçüncü çalışında,kız homurdanarak yana doğru çevrildi.

Gözleri kapalı,düzenli bir şekilde nefes alıp verirken,bir yandan da elini komidinin üzerinde gezdiriyordu.Sonunda telefonu alarak,bir az uğraştıktan sonra zor bela aça bildi.Hâlâ gözleri kapalıyken,kulağına yerleştirdi.

Aslında dün gece geç uyumamıştı ve her hangi yorucu bir işle uğraşmamıştı.Sadece uyku diyince,Aybüke için akan sular dururdu.Yorgun olmasa bile,uzun ve derin uyurdu.Yalnız ve yalnız kendi isteği ile uyanıncaya kadar uyurdu.

"Aybüke,neredesin sen?" 

Duyduğu derin ses tonu ile kaşlarını çattı.Homurdanarak,iç çekti.

"Kimsiniz?"

"Tolga ben!"

"Hangi Tolga?"

Tolga kaşlarını çatarak,telefonu kendinden uzaklaştırdı.Aradığı kişinin Aybüke olup olmadığını yokladıktan sonra hayret içinde yeniden kulağına yerleştirdi.

"Kaç tane Tolga tanıyorsun acaba?Partnerin Tolga Sarıtaş!"

Tolga'nın kendini tanıtması ile Aybüke'nin küçük gözleri kocaman açıldı.Hemen yatakta doğrularak,titreyen sesini dizginlemek için boğazını temizledi.

Hemen yatakta doğrularak,titreyen sesini dizginlemek için boğazını temizledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"T-Tolga!Ya ben çok üzgünüm.Uyuya kalmışım.Of!Yağız hoca çok kızdı,değil mi?"

"Aybüke,sakin ol!Daha sete iki saat var"

"Ya..." 

Aybüke içine yayılan
rahatlıkla gülümsedi.Gözlerini kapatarak,kafasını yastığa yasladı ve telefonun diğer ucundaki Tolga'yı unutarak iç çekti.Tolga ise Aybüke'nin uyku sersemi iken çıkardığı o tatlı sesle gülümsüyordu.İkisininde 5 saniyelik sessizliğinin ardından,adam kendi toparlayarak dudaklarını ıslattı.

Galata'nın Kızkulesi| TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin