ada_yalikaya ithafen🌙
📍Bir sonraki bölüm şuraya ilk adını yazan ilk 3 kişiye ihtafen azılacaktır📍
*ithafen
18.05.2018
Merhaba herkese!Evet,ben geldim ve yeni bölüm getirdim😺
Bugün varya,inanılmaz muhteşem bir gün geçti benim için.Sahura kadar ders çalışmama değdi diye bilirim.Yüsek puan aldımmmmmm!!!💕💥👊
Bu arada geçen bir kaç yorum gördüm.Derslerinizin ağır olduğu ve kitaplarımı okuyunca haftanın yorgunluğunu attığınızla ilgili😻
Sizi memnun ediyorsam ne mutlu bana😺Derslerinizi kitap için aksatmayın tamam mı?
Seviyorum hepinizi💕
Neyse,hadi sizi çok yormadan direkt bölüme geçelim.Keyifli okumalar💫
-1-
Tolga gözlerini irice açmış karşısındaki Aras'a bakaren,kumral adam arkadaşının şaşkınlığından dolayı kıkırdamakla meşguldü.Bu zamana kadar kalbini her hangi birine teslim etmeyen Tolga,şimdi Aras'ın onu yıllardır tanımasından dolayı dakiklikle söylediklerine karşın sadece kararsızlık içinde idi.Gerçekten kıza tutulmuş muydu,yoksa bu sadece kızın sadeliğinden dolayı adamın ona olan hayranlığı mıydı?
Yutkundu ve alnını sıvazladı.Kalbi Aras'ın dedikleri ile gümbür gümbür çarparken,nefes alışverişi düzensizleşmişti.Neden bu kadar garip hissediyordu?Sanki yaptığı bir yaramazlık sonucu annesine yakalanan bir erkek çocuğu idi.
Aras:"Dünyadan Tolga'ya..Dünyadan Tolga'ya..Beni duyuyor musun?Yoksa Aybüke'yi düşünürken kayıp mı oldun?"
Tolga adamın dedikleri ile başını kaldırıp,ters ters adama baktı.Sonra bakışları yumuşadı.O değil miydi,kıza 'beni anlayacağın günü iple çekiyorum','virgül'ün anlamını bul artık'diyen?Eğer bu hissettikleri hoşlantı ve ya aşk değilse,o zaman neden kızla öyle konuşmuştu?Neden kıza kendi için derin bir anlam taşıyan o virgül lakabını vermişti?
Kocaman bir çelişki içinde idi.Kendini tanıyamıyordu.Neler oluyordu ona böyle?
Tolga:"..Aras..Bilmiyorum..Inkar edemeyecek kadar ona düştüğümü biliyorum,ama bunun ne olduğunu bilmiyorum.Onu gördüğümde mutlu oluyorum,gülüyorum.Eve gelirken arayıp bir az sesini,bir az o saf hallerinden dolayı düştüğü komik durumlarda,kekelemesini duymak istiyorum.Onunla uğraşmak,şarkı söylemek ve ya sadece başka birinden bile bahsetmek istiyorum.Sadece benimle konuşacak bir konumuz olsun yeter diye düşünüyorum."
Aras gülerek,çayından bir yudum aldı.Adamın anlatırken bile hızla yükselip inen göğüs kafesi,değişen nefes alışverişi artık her şeyi söylemek imkanı tanımıştı ona.Ama her şeyden önemlisi ise;Tolga'nın anlattıkları idi.Bilmiyorum dediği duyguları,en saf şekilde tanıtması idi.Kendi bile anlamadan.
Aras:"Tolga,anlattıklarını yazmak isterdim.Böylece sana okuta bilirdim,ama şimdi bunu yapamayacağım.Sadece kısa ve net bir cevap vermek istiyorum.Sen bu kıza aşıksın.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galata'nın Kızkulesi| Tamamlandı
Hayran Kurgu"Uzaktaydın,oracıkta,öbür kitada Keşke yalnız bunun için sevseydim seni" Ve o gece;herkesi ihtişamı ile bürüyen Galata,dalgalar arasında yapayalnız olan KızKulesine tutulmuştu. Not; Bu kitap hayal ürünüdür, gerçeklerle zerre alakası yoktur. AyTol #1