နိဒါန္း

12.8K 854 25
                                    

သာမာန္ေန႔ကေလး တစ္ေန႔

ထိုႏွစ္က သူတို႔ေတြ ကေလးသာသာရွိေသးသည္။ ထို႔ေနာက္... ထိုေန႔က သူတို႔ ဆံုခဲ့ၾကသည္။

________

ငါ ႏိုးလာေတာ့...
မရင္းႏွီးတဲ့ ရြက္ဖ်င္မိုးကို ဝိုးတိုးဝါးတားေတြ႕ရတယ္...
ေနာက္မွသတိရတယ္ ... ငါ အျပင္ေရာက္ေနတာပဲ... ငါ့နန္းတြင္း အိပ္ေဆာင္မွာ မဟုတ္ဘူးပဲ...
ငါ့ဘာသာငါ ျဖည္းျဖည္းထၿပီး အဝတ္အစားလဲရင္း ေတြးေနမိတယ္...
ရွီရွီ ဘယ္ေတြသြားေနတာလဲ...
သူ႔သခင္ျဖစ္တဲ့ ငါ့ကို ေမ့ထားၿပီးေတာ့....
အခန္းထဲမွာ ျပင္ဆင္ထားၿပီးျဖစ္တဲ့ ေရသန္႔နဲ႔ ငါ့ဟာငါပဲ ကိုယ္လက္သန္႔စင္လိုက္တယ္....
ငါ့လက္ေတြေျခာက္ေအာင္သုတ္ၿပီးမွ အျပင္ထြက္မယ္...

တံခါးကို တြန္းဖြင့္လိုက္ေတာ့.... ေနေရာင္ေတြ ေတာက္ပစြာ ျဖာက်လာလို႔ ငါ့မ်က္လံုးေတြ ေမွးလိုက္ရတယ္...
ဟိုဟိုသည္သည္ေလၽွာက္ၾကည့္ရေအာင္ ငါလည္း ထြက္လာလိုက္တယ္...

ရွီရွီ ငါ့ကို ေျပာျပတာ မွတ္မိေသးတယ္... ဒီေနရာက ခ်ီယြင္ေတာင္ တဲ့...
ဘာဆိုဘာမွမရွိတဲ့ လြင္တီးေခါင္အလယ္က ေတာင္တဲ့..
၁၂ ရာသီလံုး ဒီေတာင္မွာေတ့ ေႏြဦးပဲ...
ေတးသီေနတဲ့ ငွက္ကေလးေတြ ... ေမႊးပ်ံ႕ေနတဲ့ ပန္းကေလးေတြ... သာယာလွပတဲ့ ရွခင္းေတြနဲ႔... အပန္းေျဖဖို႔ သိပ္ေကာင္းတဲ့ ေနရာေပါ့...
အေရးႀကီးတဲ့အခ်က္က... လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ရာေပါင္းမ်ားစြာကတည္းက သေဘာတူညီမႈတစ္ခုရွိခဲ့တယ္... အဲ့ဒါ... ဒီေတာင္ကို ဘယ္သူဘယ္ဝါကမွ မပိုင္သလို ဘယ္ႏိုင္ငံရဲ႕ ပိုင္နက္ရယ္ဆိုၿပီးေတာ့လည္း မဟုတ္ဘူးတဲ့...
ခ်ီယြင္ေတာင္ဟာ ခ်ီယြင္ေတာင္ပဲ...
သံုးျပည္ေထာင္ ေတာ္ဝင္မိသားစုရဲ႕ ေဆြေတာ္မ်ိဳးေတာ္ေတြ... မဟာမိတ္ေတြ ေတြ႕ဆံုဖို႔အတြက္ ကန္႔သတ္နယ္ေျမေပါ့...

ငါ... ေမးပြတ္ရင္း စဥ္းစားေနမိတယ္... ငါကေရာ ဘာလို႔ ဒီခရီးသြားတဲ့ အုပ္စုထဲ ပါေနတာလဲ...
တကယ္ဆို ငါးႏွစ္တစ္ႀကိမ္ ဧကရာဇ္သံုးပါး ေတြ႕ဆံုၾကတာမွာ သမီးေတာ္ေတြကို ေခၚလာေလ့မရွိဘူး...

ဒီလို အထီးေတြစိုးမိုးတဲ့ ေခတ္ကာလမွာ သားေတာ္ေတြသာ ဦးစားေပးခံရတာ... ဂုဏ္ယူစရာလို႔ ယူဆၾကတာ...
ငါ့ ဖခမည္းေတာ္မွာ သားေတာ္တစ္ပါးမွမရွိေတာ႔... ပိုေတာင္ဆိုးေသးတယ္...
အရိုက္အရာဆက္ခံမယ့္သားေတာ္မရွိေတာ့ သူက ငါ့အမႊာအစ္မေတာ္ အန္းခက္ဇီ ကိုပဲ ဦးစားေပးအေလးထားတယ္....
ဒါေပါ့... ဒီလိုမ်ိဳးအထူးခရီးစဥ္မွာ ငါ့အစ္မေတာ္ဟာ အထူးဦးစားေပးခံရသူျဖစ္လာတာေပါ့...
ငါေရာ ဘယ္လိုလုပ္ၿပီး ပါလာတာလဲဆိုေတာ့... 
အဓိကက... ငါ့အစ္မေတာ္ေၾကာင့္ပဲ...
သူ႔ႏႈတ္ခမ္းနီနီေလးေတြကို စူၿပီး...
“ပ်င္းစရာႀကီး... ဘာလို႔ သြားတဲ့လူေတြ အားလံုး ေယာက်ာ္းေလးေတြျဖစ္ေနတာလဲ... ဖခမည္းေတာ္ရယ္... သမီးေတာ္ အားလန္ကိုလည္း လိုက္ေစခ်င္တယ္” လို႔ ေျပာလိုက္လို႔...

လ် ိဳ႕ဝွက္​ခ်က္​ [လျှို့ဝှက်ချက်]Where stories live. Discover now