အခန္း (၅)

3.9K 612 31
                                    

ျမဴ ခိုးေဝဖံုး ေရေပၚၿမိဳ႕ကေလးပံု ဆြဲသားထားတဲ့ ေႂကြပန္​းအိုးႀကီး "ခြမ္​း"ကနဲ ျမည္​ၿပီး ေျမေပၚက်သြားတာ...
ေျပာင္​ေျပာင္​လက္​လက္​ အစအန အစ္ိတ္​အပိုင္​းကေလးေတြ ျပန္​႔က်ဲ ေနလို႔ေပါ့....

ၾကမ္​းျပင္​ေပၚ တစ္​စစီ ျပန္​႔ႀကဲေနတာေတြကို ၾကည္​့ရင္​း ငါ့ စိတ္​ထဲ နည္​းနည္​းေတာ့ နေျမာမိသြားတယ္​...
ဒီပန္​းအိုးႀကီး အေကာင္​းအတိုင္​းရွိေနတုန္​းကေတာ့ ၾကည္​့ေကာင္​းလွခ်ည္​ရဲ႕လို႔ ငါ တစ္​ခါမွ အမွတ္​မရခဲ့ဖူးဘူး...
အခုလို အစိတ္​စိတ္​ကြဲေၾကသြားတဲ့ အခါမွာေတာ့ အလွတရားတစ္​မ် ိဳးတစ္​မည္​ကို ေပးစြမ္​းေနသလိုပဲ...
ကြဲေၾကေနတဲ့ အလွတရားေပါ့...

ေဘးမွာရွိေနတဲ့ မိန္​းမေစေတြ အားလံုး အံ့အားသင္​့ထိတ္​လန္​႔ရလြန္​းလို႔ အသက္​ေတာင္​ မရွဴ ဝံ့ၾကေတာ့သလိုပဲ...
ငါ့ေရွ႕က ရင္​းလုကေတာ့ အခ် ိန္​တိုတြင္​း ခံစားခ်က္​မ် ိဳးစံု သူ႔မိက္​ဝန္​းေတြထဲ ျဖတ္​သန္​းသြားတာကို ငါ ျမင္​လိုက္​ရတယ္​...

ငါ ျမင္​လိုက္​ရတဲ့အထဲမွာ...
အံ့ၾသမႈ... အံ့အားသင္​့မႈ... ထိတ္​ထိတ္​ပ် ာပ် ာျဖစ္​သြားမႈ... ေနာက္​ၿပီး ခဏတျဖဳတ္​ေလာက္​ေလး တစ္​စြန္​းတစ္​စေလာက္​ေလးပဲ ေပၚလာၿပီး ျပန္​ေပ် ာက္​သြားခဲ့တဲ့ ၿမိဳသိပ္​ထားရေသာ နာက်ည္​းမႈ အနည္​းအက်ဥ္​းေလး...
ငါ ရွင္​းလင္​းျပတ္​သြားစြာ ျမင္​လိုက္​ရတယ္​...
ဒီေတာ့ ငါ သိလိုက္​ရတယ္​...
ငါ မွန္​းထားတာေတြ မွန္​ေနခဲ့တယ္​ဆိုတာကို...

ရင္​းလု မ်က္​နွာေပၚ ေဒါသအျမက္​ေခ် ာင္​းေခ် ာင္းေတြ ရုတ္​တရက္​ တက္​လာတယ္​...
ၿပီးေတာ့ မ်က္​ေမွာင္​က် ဳတ္​ၿပီး သူ ေအာ္​ေတာ့တာပဲ... "နင္​တို႔အားလံုး အျပင္​ကို ထြက္​ၾက...!"

ငါ နည္​းနည္​းေတာ့ အံ့ၾသသြားမိတယ္​... အယ္​...?

ေထာင္​့မွာ ကုပ္​ေနၾကတဲ့ မိန္​းမေစေတြ အကုန္​လံုး ရင္​းလုကို က် ိဳးက် ိဳးႏြံႏြံ ဂါရဝျပဳသြားၾကၿပီး ေနာက္​ငေန က် ားလိုက္​ခံေနရတဲ့ အတိုင္​း တခ် ိဳးတည္​း လစ္​ေျပးကုန္​ေတာ့တယ္​...

လ် ိဳ႕ဝွက္​ခ်က္​ [လျှို့ဝှက်ချက်]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن