အခန္း (၂၀)

1.4K 223 9
                                    

ယြိဝင္​ေလြ႕က နန္​းတြင္​းျပန္​ဖို႔ ေျပာေတာ့မွ ငါ ရက္​တြက္​ၾကည္​့မိတယ္...
တကယ္​ပါပဲ... ငါ ျပန္​ဖို႔ သင္​့ေနၿပီ။

ငါ အျပင္​ေရာက္​ေနတဲ့ တစ္​လအေတာအတြင္​းမွာ အုပ္​ေအာ္​ေသာင္​းနင္​း ျဖစ္​သြားေစတဲ့ လုပ္​ႀကံမႈႀကီးကို ငါ မႀကံဳလိုက္​ရဘူးျဖစ္​သြားတယ္...
ၿပီးေတာ့ မုန္​းအိမ္​ေတာ္​မွာ လူသစ္​ေတြ အမ်ားႀကီးနဲ႔ ေတြ႕ျဖစ္​ခဲ့တယ္...
နည္​းနည္​းပါးပါး စိတ္​ဝင္​စားစရာ ေကာင္​းတဲ့ ကိစၥေလးေတြ ႀကံဳျဖစ္​ခဲ့တယ္...
ခုေတာ့...
ငါ အဲ့ဒီ့လ်ိဳ႕ဝွက္​ခ်က္​ေပါင္​းမ်ားစြာ ျပည္​့နွက္​ေနတဲ့...
ထိုင္​းမႈိင္​းလွတဲ့ ေတာ္​ဝင္​နန္​းေတာ္​ႀကီးကို ျပန္​ရေတာ့မယ္...

ေၾကးမႈံျပင္​မွာ ထင္​ဟပ္​ေနတဲ့ ငါ့ပံုရိပ္​ကို ၾကည္​့ေနမိတယ္...
ပံုရိပ္​ဆီကို လက္​လွမ္​းၿပီး ငါ့မ်က္​လံုးေနရာကို ထိတို႔မိပါတယ္...
ဒီမ်က္​နွာ... ငါ နွစ္​ဘဝတိုင္​ ေတြ႕ဖူးခဲ့တာ...
ဟန္​ေဆာင္​မႈကင္​း ပြင္​့လင္​းၿပီး အပူအပင္​မဲ့ခဲ့တာက တစ္​ဘဝ...
မႈိင္​းမႈန္​ေငးငိုင္​ၿပီး ခံစားခ်က္​ကင္​းမဲ့တဲ့ မ်က္​နွာထားနဲ႔က တစ္​ဘဝ...
ရုတ္​တရက္​ ဆိုရိုးတစ္​ခုကို ငါ သတိရမိလိုက္​တယ္​
လူ႔ေဘာင္​အဖြဲ႕အစည္​းမွာ လူေတြဟာ သူတို႔လက္​ခံရရွိတာမ်ိဳးကိုပဲ ျပန္​လည္​ ေပးဆပ္​တတ္​ၾကတယ္​လို႔...

ခ်ိဳၿမိန္​တဲ့ အရသာကို ခံစားရပါမ်ားေတာ့ ရုတ္​တရက္​ႀကီး ခါးသည္​းမႈကို ႀကံဳတဲ့အခါမွာ ငါ့ခံနိုင္​ရည္​က...
သိပ္​ခ်ိနဲ႔လို႔ေနတယ္...

"နင္​ ဘာ ၾကည္​့ေနတာလဲ" ယြိဝင္​ေလြ႕က ငါ့ေနာက္​ကို ေလ်ွာက္​လာၿပီး...
သူ႔ေအးစက္​စက္​ လက္​ေခ်ာင္​းေတြ ငါ့မ်က္​နွာကို လာထိတယ္... သူ႔အသံ ေလသံက အၿမဲလိုလို ေအးစက္​ေနက်ေပါ့...
ေႏြေခါင္​ေခါင္​ ပူျပင္​းတဲ့ ရာသီဥတုမ်ိဳးမွာေတာင္ လန္​းဆန္​းေစတဲ့ ေအးျမမႈမ်ိဳးရွိတယ္...

"ကိုယ္​့ကိုယ္​ကို ၾကည္​့ေနတာ..." ငါ တံုးတိတိ ျပန္​ေျဖလိုက္​တာေပါ့။ "အားလန္​က ၾကည္​့မေကာင္​းဘူး..."
ငါ အရင္​ကလည္​း ေျပာဖူးပါတယ္​၊ ငါက သိပ္​ထူးျခားတယ္​လို႔ေလ... ေယာက်္​ားေခ်ာေတြ မိန္​းမလွေတြပဲ ေပါက္​ဖြားၾကတဲ့ ေတာ္​ဝင္​မိသားစုမွာ ငါက ခြၽန္​းထြက္​ေနတယ္​လို႔...

လ် ိဳ႕ဝွက္​ခ်က္​ [လျှို့ဝှက်ချက်]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant