အခန္း (၁၂)

3.3K 462 39
                                    

သူ ရုတ္​တရက္​ အရမ္​း ရင္​းနီးပူးကပ္​ေနတာကို ငါ သိပ္​စိတ္​ထဲ မထားေတာ့ဘူး...
ငါ ကိုယ္​ကို ကိုင္​းၿပီး သူ႔လက္​ေရးကိုပဲ ငံု႔ၾကည္​့ေနလိုက္​ေတာ့တယ္​။
စကၠဴ ျဖဴ လႊလႊေပၚမွာေတာ့ "မုန္​းေရွာင္​းကြၽယ္​"ဆိုတဲ့ စာလံုး သံုးလံုး အထင္​းသားရွိေနတယ္​...

ေရွးလူႀကီးေတြရဲ႕ အဆိုတစ္​ခုရွိတယ္​... လူတစ္​ေယာက္​အေၾကာင္​းကို လက္​ေရးၾကည္​့ၿပီး သိနိုင္​သတဲ့...

ဒီစာလံုးေတြကို ၾကည္​့ရရင္​... စုတ္​တံဆြဲခ်က္​ တစ္​ခ်က္​ခ်င္​းစီတိုင္​းဟာ... ေမ် ာလြင္​့ေနတဲ့ တိမ္​ေတြလို... စီးဆင္​းေနတဲ့ ေရအလ်င္​လို... ေခ် ာမြတ္​ေနတယ္​။ ထစ္​သြားတဲ့ တုန္​႔သြားတဲ့ ေနရာတစ္​ေနရာေတာင္​ မရွိခဲ့ဘူး။
မ်ဥ္​းေၾကာင္​းေတြက ရွည္​လ် ားၿပီး ထင္​ရွားတယ္... အဆံုးသတ္​ေတြက သန္​႔ရွင္​းၿပီး သပ္​ရပ္​တယ္... ရႊံ႕အိုင္​ထဲ တ႐ြတ္​ဆြဲသြားတဲ့ (ယိုင္​နဲ႔/ ေပါ့ျပတ္​) သေဘာ တစိုးတစိမွ မေတြ႕ရဘူး...
ဒါကို ၾကည္​့ရရင္​ သခင္​ေလးဟာ အလုပ္​လုပ္​ရင္​ တိတိက်က် ျပတ္​ျပတ္​သားသားနဲ႔... ဆံုးျဖတ္​ခ်က္​ခိုင္​မာစြာ လုပ္​တတ္​တယ္​လို႔ ဆိုရမယ္​။
သူ႔စိတ္​အားက ျပင္​းထန္​ၿပီး ခိုင္​မာ တည္​ၾကည္​လိမ္​့မယ္​...
ေနာက္​ၿပီး သူ စာလံုး သံုးလံုးကို ခြဲေရးထားတဲ့ အကြာအေဝးကလည္​း အေနေတာ္​ပဲ... စာလံုးတစ္​လံုးခ်င္​းစီဟာ က်က္​သေရရွိစြာ သီးသီးသန္​႔သန္​႔ ေပၚလြင္​ေနတယ္​။
အထိန္​းအကြပ္​ အနည္​းငယ္​မဲ့တယ္​လို႔လည္​း ထင္​ရေစတယ္​...
သံုးလံုးေပါင္​းၾကည္​့ရင္​ေတာ့ မသိသာဘူးေပါ့။
ဒါေပမယ္​့ ဆက္​ႏြယ္​မႈ နည္​းနည္​းစီေတာ့ ရွိေနသလိုပဲ...
ဒါ့ေၾကာင္​့မို႔ ဒီလူရဲ႕ အေတြးေတြဟာ ေစ့စပ္​လြန္​းအားႀကီးတာ...
အေသးအဖြဲေလးေတြအထိ ေစ့စပ္​ေသခ် ာၿပီး...
ကိစၥႀကီးငယ္​ ကိုင္​တြယ္​ေျဖရွင္​း ထိန္​းခ် ဳပ္​နိုင္​စြမ္​းမယ္။

လူကိုယ္​တိုင္​ကို အကဲျဖတ္​ရရင္​...
သခင္​ေလးမွာ ေပါ့ေပါ့ျပက္​ျပက္​ လူေပၚေၾကာ့ သူႂကြယ္​သားဟန္​ပန္​မ် ိဳးရွိတယ္​...
ရုပ္​ရည္​ေခ် ာေမာတယ္​... ဘရုိကိတ္​အထည္​ဝတ္​ၿပီး အဖိုးတန္​ အစားေကာင္​း အေသာက္​ေကာင္​းေတြ ေသာက္​စားၿပီး...
မိန္​းမလွေလးေတြ နွစ္​သက္​ၿပီး... အေပ် ာ္​အပါးလိုက္​စားတယ္​...
ဒီလို လူေပၚေၾကာ့ အျပဳအမူ ဟန္​ပန္​ေတြ အားလံုး သူ႔မွာ ျပည္​့စံုစြာ ရွိေနသလို ထင္​ရတယ္​...
ဒါေပမယ္​့ တစ္​ခါတစ္​ေလမွာ...
သူ႔မ်က္​ဝန္​းေတြထဲမွာ... ေလးနက္​တည္​ၾကည္​တဲ့ အၾကည္​့မ် ိဳးေတြ ရွိတတ္​တယ္​။ ဒါမ် ိဳးက ေပါ့ေပါ့ပါးပါး ေနတတ္​တဲ့ လူေပၚေၾကာ့သခင္​ေလးေတြမွာ ရွိတတ္​တဲ့ အရာမ် ိဳးေတာ့ မဟုတ္​...
ျဖစ္​နိုင္​တာက... သူ႔လက္​ေရးက ညႊန္​းဆိုသလိုပဲ...
သူ႔ရဲ႕ ထက္​ျမက္​မႈကို ရႈပ္​ေပြေပ် ာ္​ပါးတတ္​တဲ့ သူ႔ရဲ႕ အမူအက်င္​့ေတြနဲ႔ပဲ ဖံုးကြယ္​ထားေလေရာ႕သလား...
ဒီအေပၚယံက မ်က္​နွာဖံုးဟာ... သူတကာကို လွည္​့စားဖို႔ သူ ႀကံေဆာင္​ထားတဲ့ နည္​းလမ္​းတစ္​ခုသာသာပဲ ျဖစ္​ေနေရာ႕သလား...

လ် ိဳ႕ဝွက္​ခ်က္​ [လျှို့ဝှက်ချက်]Where stories live. Discover now