အခန္း (၁၈)

2.2K 386 47
                                    

ညွာတာသနားမႈ မရွိဘူးဆိုတာ ဘာကို ေျပာတာလဲ...
အေျဖကို သိခ်င္ရင္ ယြိဝင္ေလြ႕ကိုသာ ၾကည့္လိုက္...

ဒီလိုအေျခအေနမ်ိဳးမွာ ပံုမွန္လူဆိုရင္ ျပန္လည္တိုက္ခိုက္ရင္ဆိုင္မိမွာပဲ... သူ႔ကို သင္ခန္းစာေကာင္းေကာင္း ေပးလိုက္မိမွာပဲ... ဒါေပါ့... ငါလည္း လုပ္ခ်င္တာေပါ့...
ငါ ေနာက္ျပန္လွည့္ျပီး သူ႔ကို မ်က္ေစာင္းထိုးလိုက္ခ်င္တယ္...
သူ႔နားထင္ကို လက္နဲ႔ ထိုး ထိုးျပီး ဆူလိုက္ ေျပာလိုက္ခ်င္တယ္... "သနားညွာတာတတ္ရတယ္... သနားညွာတာတတ္ရတယ္... သနားတယ္ ကိုယ္ခ်င္းစာတ္ဆိုတာ ဘာလဲမွန္းေရာ သိရဲ႕လား ေကာင္စုတ္ေလး..." လို႔...

ဒါေပမယ့္ ငါ အဲ႔သလို လုပ္လို႔မရဘူး... ဘာလို႔ဆို ငါက အန္းခယ္​့လန္ေလ... ငယ္ငယ္တည္းက သူ အႏိုင္က်င့္တာခံလာရတဲ႔ အန္းခယ္​့လန္...

မွန္တယ္... နင္တို႔ မွန္းတာ မမွားဘူး... ေတာ္ဝင္ေရႊနန္းေတာ္ၾကီးထဲမွာ ခါးသီးလွတဲ႔ ဘဝကို ရင္ဆိုင္ေက်ာ္ျဖတ္ေနရရွာတာ ငါဆိုတဲ႔ အားလန္ေလးပဲ...

စိတ္ထဲမွာေတာ့ ငါ့ကိုယ္ငါ သနားလြန္းလို႔ က်လာတဲ႔ မ်က္ရည္ေတြကို သုတ္ေနရတာေပါ့... ဒီလိုနဲ႔ ရုတ္တရက္ ငါ သူမ်ားကို ကူးခ်ဖို႔ အၾကံရလာမိတယ္...
ငါ ေၾကးမံုဘက္ကို လွည့္ၿပီး ငါ့မ်က္ႏွာကို အသာပြတ္လိုက္တယ္... ျပီးေတာ့ ေငးေၾကာင္ေၾကာင္မ်က္ႏွာေသနဲ႔ပဲ ငါ ေျပာလိုက္တယ္...
''အစ္ကိုၾကီး ညီမရဲ႕ ေဝဒနာေတြကို ဘယ္ေတာ့မွ နားလည္ႏိုင္မွာ မဟုတ္ဘူး...''
(အားလန္ရဲ႕အမႊာအစ္​မေတာ္ လုပ္သလိုလုပ္တာပါ။ မ်က္ႏွာေသနဲ႔ေျပာတာကလြဲလို႔၊ အခန္း (၁)မွာပါတယ္)

အေနာက္မွာရွိေနတဲ႔ ယြိဝင္ေလြ႕တစ္ကိုယ္လံုး ခဏေလာက္ေတာ့ ေတာင့္သြားတယ္... ၿပီးေတာ့ သူ႔ရယ္သံကို ခပ္အုပ္အုပ္ျဖစ္သြားေအာင္ မ်က္ႏွာကို ငါ့လည္ပင္းမွာ အပ္ထားလိုက္တယ္... "အားလန္... နင္ အတုခိုးထားတာက... အန္... အရမ္း တူတာပဲ... အဟြတ္ အဟြတ္ အရမ္းတူတယ္..."

ငါ့လက္ဝါးက ဆုတ္ခ်ည္ ျဖန္႔ခ်ည္... ျဖန္႔ခ်ည္ ဆုတ္ခ်ည္ ျဖစ္ေနမိတယ္...
ဆယ္ခါေလာက္ ဒီလိုလုပ္ျပီးေတာ့ ငါ လက္ႏွစ္ဖက္လံုးကို ေဘးမွာပဲ ျပန္​ခ်ထားလိုက္ေတာ့တယ္...
'ေကာင္းေလစြ... ၾကည့္ရတာ ငါ နင့္ကို ရယ္ျမဴးေစမိပံုပဲ... အစ္ - ကို - ဝမ္း - ကြဲ...'

လ် ိဳ႕ဝွက္​ခ်က္​ [လျှို့ဝှက်ချက်]Where stories live. Discover now