Cassandra's POV
Sunt momente in viata ta cand cineva anume intra in viata ta. Acel cineva, de bine sau nu, este Harry. Viata mea era perfecta acum doua zile cand cea mai mare grija a mea era sa nu il uit pe fratele meu mai mic la scoala. Acelasi frate care as spune ca acum il invidiez, il invidiez pentru ca imi doresc sa fiu din nou mica cand cea mai mare alegere pe care trebuia sa o fac era sa aleg care bomboana sa imi iau de la magazin sau cand le aratam prietenilor mei noua mea papusa Barbie si ne bateam pentru ea. Acum ma confrunt cu o alegere, una care mi-ar putea schimba viata pentru todeauna.
Intins langa mine e Ben, baietelul cu ochii albastri de 8 ani, plin de viata si fericire dar acum intins langa mine cu lacrimi curgandu-i din ochii de albastrul oceanului in timp ce sangele ii curgea sange pe blugi. Eu doar stateam acolo socata incercand sa procesez tot apoi mi-am dat seama. Ura, furie, suparare. S-au adunat toate, si sunt pentru barbatul care l-a impuscat pe fratiorul meu, pentru Harry. Am fugit spre locul unde s-a dat la o parte si mormaiam cuvinte pentru el. Pumnii mi s-au facut ca o minge, lunadu-mi avant l-am lovit in falca, capul intorcandu-i-se la impact.
''NENOROCITULE! Mi-ai impuscat fratele!'' Si-a intors din nou fata spre mine tinandu-si strans falca in mana dreapta cu o fata socata si enervata.
''N-Nu am vrut!'' a strigat el.
''Nesimtitule!'' am explodat eu.
''Tu nu l-am impuscat din greseala!'' am strigat, impingadu-l asteptand sa-si regaseasca echilibrul.
Repede m-a prins si m-a impins spre un copac cu fata la cativa centimetri de a mea, respiratia lui grea ajungand pana pe fata mea.
''Sa nu ma mai lovesti inca odata.'' a spus incet prinzandu-mi tare falca facandu-ma sa ma blochez.
''Si ce se intampla daca o fac?'' am indraznit sa intreb chiar daca nu imi prea pasa.
''Oh. Daca o sa o faci, o sa te omor inainte sa poti suna pe cineva pentru ajutor...O sa imi strigi numele ca sa ma opresti in timp ce o sa trag cutitul de-alungul gatului tau pana in dreptul inimii.'' a spus punandu-si incet degetul aratator pe gatul meu, lasandu-l in jos spre inima mea.
Cuvintele lui m-au inghetat, rasul lui malefic la vederea expresiei mele infricosate.
''Cassie...'' o voce despicata mi-a spus numele.
M-am intors ca sa vad lacrimile lui Ben inca curgandu-i pe obrajii rosii. Am incercat sa ma trag din stransoarea puternica a lui Harry ca sa fiu capabila sa ma duc la Ben dar el continua sa ma stranga.
''Lasa-ma sa plec...te rog.'' am spus fara sa ma uit in alta parte doar la Ben.
S-a aplecat si mi-a spus la ureche.
''M-ai lovit.'' a spus el.
''De ce as face-o?'' a terminat el.
In final i-am prins privirea si o lacrima a cazut pe obrazul meu. Nu aveam ce sa zic, stiam de la inceput ca nu o sa faca nimic asa ca doar stateam acolo lasandu-mi lacrimile sa-mi curga din ochi. Peste cateva minute, stransoarea lui Harry s-a destrans si m-a impins spre directia fratelui meu. Mi-am pierdut echilibrul la miscarea brusca, am fugit repede spre Ben, dandu-i o imbratisare stransa apoi impingadu-l in fata.
''Imi pare rau, o sa fie mai bine.'' l-am asigurat dandu-mi jos geaca, rupand o bucatica din top-ul meu albastru, legand-o in jurul coapsei lui.
A scos un sunet de durere, inchizandu-si ochii strans prinzand iarba moarta de langa el.
''Scuze, prietene.'' am spus stergandu-mi lacrimile cazute din ochi.
''E-e O-Okay'' se lupta el sa zica, il durea.
Ma facea sa mi se sfasie inima si mai tare vazandu-l asa. Nu a facut nimic, E inocent pe pamantul asta, nu merita asta.
***
Au trecut doua ore de cand Harry l-a impuscat pe Ben, se face intuneric. Eu si Ben stam sprijiniti de trunchiul unui copac, acoperiti si ascunsi, in timp ce Harry vorbeste cu el insusi. Am vrut sa ii zic de mai multe ori lui Harry ca Ben trebuie dus la un spital doar pentru el, sa ma ignore pe mine sau doar sa ma impuste ca sa ma omoare. S-a intamplat sa gasesc Advil (medicament) in ghiozdanul meu, probabil de saptamana trecuta cand raul s-a hotarat sa imi faca o vizita lunara.
Am scos repede doua pastile mici, albastre dandu-i-le lui Ben nestiind daca o sa functioneze in vreun fel dar e mai bine decat nimic. Harry a venit in locul unde noi stateam si mi-a spus:
''Trebuie sa dormim aici noaptea asta.''
''De ce?! Nu putem sa dormim aici! Nu se poate spune ce se poate afla in padurea asta!'' M-am rastit la el.
''Pai trebuia sa te gandesti la asta inainte sa fugi aici!'' a strigat inapoi, lasandu-se in jos astfel ca acum eram la acelasi nivel.
''Bine!'' Am mormait nedorindu-mi sa il enervez mai tare decat era.
***
Mi-am deschis ochii cand lumina soarelui de Ianuarie s-a lasat peste ochii mei inchisi. Dupa ce m-am intors pe toate partile incercand sa fac soarele sa nu ma mai orbeasca m-am dat batuta stand in liniste in fund, in stanga mea dormea Ben si la doar cativa metri de mine, in dreapta, era Harry stand rezemat de un trunchi sforaind usor. Voiam sa il trezesc pe Ben si sa fugim pana acasa dar apoi mi-am amintit de piciorul lui. Nu e nicio sansa ca el sa fie capabil sa mearga si stiu ca nu pot sa il duc in brate pana acasa si incercam sa ma hotarasc cand am vazut ceva pierdut in mana dreapta a lui Harry, un pistol.
M-am ridicat incet indreptandu-ma spre el rugandu-ma lui Dumnezeu sa nu trezesc acest barbat si m-am lasat pe maini si genunchi, incet atingand obiectul negru, stralucitor luandu-l incet din mana lui si ridicandu-ma in picioare am indreptat arma spre el. Si-a deschis ochii uitandu-se la mana lui apoi a realizat ca stateam in fata lui. Imediat ce m-a vazut cu arma indreptata spre capul lui am simtit inima ca si cum mi s-ar fii oprit dar continuam sa tin pistolul indreptat spre capul lui.
CITEȘTI
''Psycho Sitter'' [Română]
FanfictionCassandra, o fata de 17ani care isi doreste sa devina terapeut pentru copii cu probleme intr-o zi. Parintii Cassandrei isi neglijeaza copiii din cauza locului de munca. Tatal lui Cassie este chemat impreuna cu sotia sa intr-o calatorie in Australia...