14. ✔

2.4K 227 9
                                    


Cassandra's POV

M-am trezit cand am auzit pe cineva strigand, suna destul de nervos. M-am aranat pe locul meu si l-am vazut pe Harry uitandu-se spre Ben si strigand la el. M-am trezit de tot cand mi-am dat seama ce se intampla.

''Harry!'' am strigat cand m-am ridicat pe scaunul meu, s-a intors la mine si se uita urat la mine.

''Ce?!'' a strigat inapoi oprind pe marginea drumului.

''De ce strigi la Ben?'' am strigat.

''Pentru ca fratele tau mai mic nu s-a dus la toaleta cand eram inca acasa si acum vrea sa opresc la o baie!'' Serios? E atat de nervos pe al meu Ben pentru ca trebuie sa mearga la baie?

''Pai lasa-l sa mearga la baie!''

''Nu! D-doar taci!'' a strigat lovind volanul cu mana.

''Doar lasa-l sa foloseasca-''

''Am spus sa taci.'' A spus printre dintii scrasniti, respiratia lui era grea.

Dupa cateva minute in care el doar statea si se uita la drum a pornit inapoi. N-am avut curajul sa vorbesc de frica ca v-a striga din nou. M-am uitat spre Ben care avea picioarele incrutisate si ochii inchisi strans, chiar cred ca are nevoie la baie. M-am intors inapoi spre drum ca sa vad ca Harry opreste intr-o benzinarie. S-a oprit la una dintre pompe si s-a intors spre mine spunandu-mi:

''Fa-o repede,'' a spus-o cu dintii inca inclestati.

''Sau ce?'' am avut curajul sa in intreb, calcandu-l pe nervi.

Nu a spus nimic, doar a scos un pistol mic din cureaua sa si mi-a zambit malefic.

''Haide, sa mergem, Ben,'' am spus fara sa imi mut privirea de la Harry.

Am auzit usa lui Ben deschizandu-se asa ca am facut si eu la fel. Am trantit usa si m-am indreptat cu Ben spre intrarea in benzinarie si i-am deschis usa pentru ca el nu putea din cauza carjelor. S-a grabit si a mers direct spre baia baietilor.

Am hotarat ca ar trebui sa merg si eu. Dupa ce am folosit toaleta m-am spalat pe maini si pe fata, aratam foarte incalzita. Parul imi era incalcit deoarece nu m-am pieptanat azi, aveam cearcane sub ochii din cauza lipsei de somn si hainele mele aveau nevoie de o spalare. Trebuie sa ma scot pe mine si pe Ben din mizeria asta, nu exista nici o sansa sa ma intorc in acea masina cu Harry. Am iesit din baia fetelor si l-am vazut pe Ben stand pe o banca langa baia baietilor. S-a ridicat cand m-a vazut si m-a intrebat:

''Nu ne intoarcem in acea masina cu Harry, nu e asa?'' M-am uitat drept in ochii lui si i-am spus:

''Normal ca nu,'' pe fata lui a aparut cel mai larg zambet pe care l-am vazut la el si i-am inmanat cele doua carje si am mers spre caserie.

''Buna, um...pot sa folosesc telefonul dumneavostra putin?'' am spus facand un semn spre telefonul de pe tejghea.

''Uh, sigur. Doar fii rapida, te rog.'' Mi-a spus doamna.

Am dat din cap si ea mi-a inmanat telefonul sau si am sunat-o pe mama, a sunat de cateva ori.

''Hai acum, raspunde.'' Am spus uitandu-ma spre Harry care reumplea masina cu benzina.

''Buna!'' am auzit vocea dulce a mamei mele la telefon.

''Mama, Doamne! Trebuie sa ne ajuti!'' am izbucnit la telefon.

''Ce s-a intamplat, scumpo?'' scumpo, wow, mama, buna asta.

''E barbatul asta care ne-a rapit. Il cheama Harry.'' Am spus cat de repede am putut, speriata ca va veni din moment in moment.

''Ce!'' a strigat mama.

''S-si ne duce in Londra-'' si telefonul s-a inchis cand l-am cineva mi l-a smuls din mana. M-am intors ca sa il vad pe Harry nervos...

''Psycho Sitter'' [Română]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum