12.✔

2.8K 236 22
                                    


Cassandra's POV

L-am tinut pe Ben in brate inca cateva minute inainte sa ne ridicam si i-am impachetat cateva haine pentru ca el chiar nu putea. Am scos cativa pantaloni si cateva tricouri si le-am pus intr-o valiza albastra, i-am pus lenjerie si periuta de dinti. M-am uitat prin camera lui sa verific daca am uitat ceva. M-am uitat la patul lui pe care era plusul lui preferat – Teddy. Am mers ca sa il iau, l-am pus in valiza si am inchis-o.

''Ma duc sa imi impachetez cateva lucruri. Mai vrei sa te ajut cu ceva?'' am intrebat uitandu-ma spre Ben.

''Nu, du-te impacheteaza.'' A spus punandu-se pe pat.

Asa ca am mers spre camera mea si am deschis usa. Am strigat cand l-am vazut pe Harry intins pe patul meu cu picioarele incrutisate, ranjindu-mi.

''M-m-ai speriat!'' am spus punandu-mi inima pe piept.

El doar a ras si s-a ridicat, intreptandu-se spre mine. M-am dat in spate doar ca sa ma lovesc de usa pe jumatate deschisa. Acum statea chiar in fata mea, ochii lui verzi arzandu-i pe ai mei. S-a intins si a inchis usa, si mi-a soptit la ureche:

''Inca esti in necaz pentru faptul ca ai fugit si ai incercat sa ma impusti...'' stateam nemiscata.

''Si o sa ma revansez in curand.'' Apoi s-a indepartat, m-a impins in stanga si a iesit pe usa, trantind-o in spatele lui.

Stateam socata, fara sa misc vreun muschi, singurul lucru la care ma gandeam fiind 'am sa mor in curand.'

Dupa ce m-am pus pe pat si am incercat sa ma gandesc la solutii care sa il faca pe Harry sa ma ierte, am inceput sa impachetez, avand in vedere ca urma sa plecam in douazeci de minute. Am mers spre dulapul meu si am luat valiza mov si am pus-o pe pat si m-am intors la dulap de unde am luat cateva bluze cu maneca lunga si pantaloni, urmate de cateva perechi de colanti si hanorace. Dupa ce am pus si periuta de dinti si piaptanul, am pus si lenjerie. Dupa ce erau impachetate am inchis valiza si m-am pus pe pat, verificand daca am uitat ceva apoi mi-am dat seama de ceva.

Am mers in spatele dulapului cautand ceva de metal. Cand le-am gasit, am scos carjele mele decand mi-am rupt piciorul la volei, am incercat sa ii spun profesorului de sport ca nu stiu sa joc dar nu m-a ascultat si m-a facut sa joc oricum. Am luat valiza si m-am indreptat spre camera lui Ben si i-am deschis usa, gasindu-l dormind. Nu voiam sa il trezesc, dar a trebuit. Am pus valiza mea langa piciorul patului lui si am mers spre el cu carjele in mana.

''Hei, prietene. Trezeste-te.'' Am spus, scuturandu-l incet.

''Hmmmm.'' A mormait el.

''Haide, trebuie sa plecam.'' Si-a deschis ochii si s-a ridicat.

''Uite, mi-am gasit vechile carje, ma gandeam ca o sa te ajute.'' Am spus intinzandu-i-le.

S-a dat jos de pe pat si i le-am ajustat destul de jos incat sa nu fie prea lungi pentru el.

''Hei, chiar ma ajuta.'' A spus mergand cu ele.

''Ma gandeam ca o vor face.'' Am spus ridicand valiza mea si a lui.

Am coborat scarile, si el a avut cateva probleme, avand in vedere ca n-a mai purtat asa ceva vreodata. Harry statea pe canapea cu picioarele pe masa de cafea, s-a ridicat cand ne-a vazut.

''Noi suntem, uh...gata.'' am spus uitandu-ma in jos.

''De unde are acele carje?'' a intrebat.

''Au fost ale mele.'' A dat din cap si am iesit din casa.

M-am mai uitat inca odata in casa inainte sa ies, probabil n-o sa mai vad aceasta casa vreodata. Casa in care am crescut, n-am mai locuit altundeva. Parcat in fata casei noastre este un vehicul mare negru, nu pot sa spun sigur care fel. Geamurile aveau o culoare atat de intunecata incat nici de aproape nu vedeam ce e inauntru. A deschis portbagajul apasand un buton din interiorul masinii. Am pus ambele valize in portbagaj si l-am ajutat pe Ben sa urce in masina si am inchis usa dupa el. M-am dus in locul din fata si mi-am pus centura.

''Deci unde mergem?'' l-am intrebat pe Harry care statea cu ambele maini pe roata si o tigara intre degetul aratator si cel din mijloc, scotand putin fum, lucru care m-a facut sa vreau sa tusesc din cauza mirosului.

''Londra.'' A spus simplu, sufland fumul in fata mea.

m



''Psycho Sitter'' [Română]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum