20. ✔

2.2K 185 12
                                    


Din punctul de vedere al Cassandrei.

Ma uit la el in soc total, nu poate sa fie serios cand zice ca vom obtine ''un look nou,'' nu-i asa?

''Nu doar sta acolo si te holba la mine, adica stiu ca sunt minunat si tot dar aduna-te, nu te pot avea holbandu-te la mine toata ziua.'' A spus ranjindu-mi.

''Suntem cam ingamfati, nu-i asa?'' am intrebat iesind din masina, ranjindu-i asa cum face el mereu.

''Pai cand arati asa de bine ca mine, e cam greu sa nu fi.'' A spus iesind si el din masina, mergand spre aleea de unde se auzea asa zisa ''muzica''.

L-am urmarit de aproape si am vazut cateva persoane tatuate si gaurite care nu aratau prea prietenoase (sau nu voiau sa para). Am incercat sa ii zambesc unei adolescente dar mi-a aratat degetul, ''clasic'' mi-am zis. Harry a deschis usa dar nu pentru mine, a intrat inauntru si a lasat-o sa se inchida in fata mea.

''Ce mai gentleman.'' Am zis sarcastic deschizand repede usa ca sa il prind pe Harry din urma.

N-ai vrea sa pierzi pe cineva in genul asta de loc. Primul lucru pe care il vad cand intram in cladire sunt reflectoare colorate, sunt genul de lumini fara de care as putea supravietui. Sunt foarte confuze si de fiecare data ma doare capul de la ele ca naiba. Cand am ajuns in dreptul lui Harry am inceput sa ma uit si la restul lucrurilor inafara luminilor. Pe ringul de dans sunt fete cu haine foarte micute care sa zicem ca ''danseaza'' dar de fapt ele doar se freaca una de alta. Mi-am indepartat privirea dezgustata de la ele si mi-am lasat ochii mei puri sa se uite la altceva. In stanga mea era un bar la care erau baieti si fete care beau shoturi care contineau Dumnezeu stie ce.

Harry ma prinde de mana si ma duce pe ringul de dans, pentru o secunda credeam ca vrea sa ma puna sa ma frec si eu de el, dar de fapt el doar m-a tinut strans de mana cand am trecut prin multime. Cand am fost departe de multimea transpirata, ma duce intr-o camera cu perdele in loc de usa unde se afla o fata, probabil in jur de douazeci de ani, stergand probabil unelte de tatuaj. 'Oh, perfect,' m-am gandit, ma va pune sa imi fac un tatuaj. Fata si-a ridicat privirea cand ne-a vazut intrand.

''Harry!'' vocea ei pitigaiata ar putea sparge geamuri, nu ma indoiesc de asta.

Am auzit-o spunand un singur cuvant si deja o urasc, nu o stiu bine dar, Dumnezeule, vocea aia.

Parul ei albastru era aranjat intr-un cuib de sobolani/coc si ma gandesc ca nu poate sa se gaureasca mai mult, avand in vedere ca pe buze si urechi nu mai avea loc din cauza piercingurilor, hainele ei aratau ca plese rupte...sau poate chiar sunt plese. Harry a pasit spre fata cu par albastru.

''Storm!'' (''Furtuna'') Deci numele ei e Storm?

Cine isi numeste copilul Furtuna? Banuiesc ca e destul de original avand in vedere ca nu multa lume are acest nume.

''Unde ai fost? Mi-ai lipsit fundul tau de aici!'' a spus ea glumind, lovindu-l in mana.

''Stii tu, pe ici pe colo'' a spus el fara sa faca contact vizual cu Storm.

''Inteleg...cine e tipa?'' Storm si-a indreptat atentia spre mine.

''Oh, um...ea e Cassandra.'' A spus el.

Am pasit spre ea si mi-am intins mana ca sa facem cunostiinta dar ea doar mi-a ras in fata.

''Draguto, nimeni nu mai da din mana acum.'' Eu doar am ras cu el.

''Deci ce pot sa fac pentru tine astazi?'' a intrebat Storm, uitandu-se inapoi spre harry.

''Avem nevoie de un look nou, mai ales ea.'' A spus Harry uitandu-se spre mine. Storm mi-a zambit si a zis,

''Pot face asta.'' Si cu asta ea m-a luat de mana si m-a pus pe un scaun.

Mi-a spus sa imi dau capul pe spate ca ea sa ma poata spala. Imediat ce am fost spalata cu sampon a inceput sa imi puna culori in par.

''Ce culoare folosesti?'' am intrebat putin speriata.

''Iti place roz si mov, nu-i asa?'' m-a intrebat ea uitandu-se in jos spre mine.

''Eu-uh...'' am fost prea socata ca sa spun ceva.

Harry era langa mine pe un scaun facandu-si si el ceva la par. Singurul lucru la care ma puteam gandi e ca voi arata ca una din ciudatii de care tata imi spunea sa ma feresc. Dupa aproape o ora, parul meu era uscat.

''Okay, parul e gata! '' a spus cu vocea ei pitigaiata.

''Okay. Deci sunt gata?''

''Oh, nu, Draguto, mai trebuie sa te machiez.'' Perfect. Makeup.

Ceva ce nu port si nici nu imi place. Dupa fard de ploape mov, un munte de tus de ochi si mascara a fost gata cu ochii mei, mi-a pus mult luciu de buze roz si blush de asemenea roz.

''Gata!'' mi-a spus ea batand fericita din palme.

''Acum e timpul pentru piercinguri si tatuaje!''

''C-Ce?'' singurele gauri pe care le am sunt cele din urechi si niciodata nu m-am gandit sa imi fac un tatuaj, intodeauna m-am gandit ca arata urat pe fete.

''Ai arata foarte bine cu un piercing in nas!'' a strigat ea fericita.

''O-okay,'' in nici cinci minute acul a fost indepartat si eu aveam un hoop in nas.

''Nu ar trebui sa fie un stud?''

''Oh, nu. Hoopul e perfect.'' A zambit ea.

''Acum tatuaje. Cu ce vrei?'' nu stiam sigur ce vreau si nici daca chiar vreau.

''Chiar nu stiu,'' am spus sincera.

''Pai poate sa aiba o insemnatate sau poate sa fie ceva ce iti place cum ar fi un fluture sau ceva de genul.'' Mi-a sugerat ea.

M-am gandit cateva minute apoi mi-am amintit, stiam ce vreau.

''Cred ca stiu ce vreau.'' I-am spus.

''Yay! Ce emotionant!'' a spus ea luandu-si instrumentele de tatuat.

I-am spus ce vreau si unde vreau sa fiu tatuata pentru restul vietii. Imediat ce a fost gata m-am uitat in jos spre degetul meu mic infasurat.

''Wow!'' am auzit o voce ragusita deasupra mea.

M-am uitat in sus si l-am vazut pe Harry cu putin albastru la varfurile parului sau...asta era singura diferenta.

''Albastru?'' am intrebat.

''Da. Si parul tau e mov spre roz.'' Avea dreptate cu asta, chiar daca inca n-am avut curajul sa ma uit in oglinda.

''Deci am vazut ca ti-ai facut un tatuaj...ce e?'' a intrebat el.

''Am numele lui Ben tatuaj pe degetul meu mic.''

''De ce ai facut asta?'' suna putin enervat...

''Pai eu si Ben mereu ne promitateam cu degetul mic si i-am promis ca totul va fi bine si vreau sa ma tin de promisiune chiar daca nu stiu unde e.'' i-am spus lasand o lacrima sa cada pe obraz.

''Ridica-te. Plecam.'' Vocea lui suna din nou aspru si dur.

''Unde mergem acum?'' am intrebat.

''Londra. Ti-am spus deja.'' Si cu asta s-a ridicat si a platit-o pe Storm pentru aranjarile facute.

Harry practic m-a tras pana la masina si a trantit usa. Am pornit din nou.

''Psycho Sitter'' [Română]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum