Cassandra's POV
Stateam in mijocul camerei uitandu-ma injur dupa vreo canapea sau macar un scaun, orice, orice ar fii mai bine de cat sa impart un pat cu omul ticalos care mi-a trimis fratele Dumnezeu stie unde.
''Nu sta pur si simplu acolo,'' a spus Harry, intrerupandu-mi gandurile.
''Uh...mda.'' am spus punandu-ma pe pat cat de departata de cel cret am putut.
''Nu fii asa distanta.'' Strecurandu-se mai aproape de mine, pana cand soldurie ni se atingeau.
M-am ridicat imediat ce am simtit contactul.
''M-ma duc s-sa i-imi fac u-un d-dus,'' am spus si am fugit spre baie, inchizand usa cu cheia dupa mine.
Baia nu era extrem de murdara dar toti puteai sa vezi par pe jos si pe mobila. Mi-am dat repede hainele jos si am pornit apa calda, relaxandu-mi muschii. Dupa ce mi-am pus sampon pe par am luat sapunul si am inceput sa ma curat. Dupa ce m-am clatit am iesit si am luat un prosop de sub chiuveta si am inceput sa ma sterg, dar am realizat repede ca nu mi-am adus nici o haina cu mine in baie. Nu urma sa imi iau hainele care le avea inainte asa ca puteam sa ies afara in prosop si sa iau cateva si sa sper ca Harry nu ma observa sau sa il rog pe el sa imi aduca.
Mi-e prea frica sa fug acolo pentru ca ar putea sa incerce sa imi dea jos prosopul care imi acoperea corpul asa ca am hotarat sa ii cer lui sa imi aduca niste haine. Am descuiat incet usa si l-am observat, prin mica deschizatura, intins pe tot patul, uitandu-se la tavan.
''H-Harry...'' am spus incet, s-a ridicat repede si s-a uitat la mine prin mica crapatura.
''Da, Cassie.'' A spus ranjind. Doamne, urasc cand imi spune asa.
''Uh, p-poti sa imi aduci niste haine?'' m-am balbait eu ca o idioata.
S-a dat jos din pat spunand,
''Cu siguranta, iubire.'' M-am uitat la el mergand spre geamantanul pe care l-am impachetat mai devreme.
A deschis geamantanul si dupa vreo trei minute in care s-a uitat prin lucrurile mele, a venit spre mine.
''Poftim.'' A spus el uitandu-se drept in ochii mei, pana cand pupilele sale verzi s-au uitat in jos.
I-am smuls hainele si am incercat sa inchid usa, dar o oprea. M-am uitat si am observat piciorul lui Harry oprind-o.
''Misca-te, te rog.'' Am soptit fara sa imi mut privirea de la pantoful sau negru.
''Sa nu-ti dureze prea mult, draguto.'' Cuvintele sale m-au enervat.
Nu eram nici 'iubita' nici 'draguta' lui. Si-a mutat piciorul. Am incuiat repede usa cu cheia si mi-am dat prosopul jos. Am luat sutienul si chilotii pe care mi i-a ales. Erau chiloti cu sireturi si cu laturile libere si un sutien negru-jet, cu exceptia baretelor care erau negre cu mici margele. Le-am luat repede pe mine fara sa pot face ceva in legatura cu ele, trebuia sa imi dau seama ca le va lua. Mi-am luat pantalonii pe care, aparent, i-a luat din fundul geamantanului.
Mi-am luat hanoracul pe mine, am iesit afara si am observat ca becul din tavan era stins si singura lumina venea de la lampa de pe noptiera. Harry statea cu spatele la mine. Am mers spre pat, punandu-ma incet cat mai departe de el posibil, oricat de mult uram ca trebuie sa dorm cu el, stiam ca n-am ce sa fac altceva. Am simtit patul miscandu-se si l-am vazut pe Harry mergand spre jacheta lui din care a scos un pachet de tigari. Pune pachetul pe noptiera de langa mine si isi da tricoul jos. N-am putut sa ma abtin sa nu ma uit, avea tatuaje peste tot, l-am observat pe cel cu ''imi pare rau'' de pe clavicula.
''Iti place ce vezi?'' m-a intrebat Harry cu ranjetul din nou pe fata.
''Uh...'' n-am stiut ce sa zic asa ca doar mi-am mutat privirea spre tavan.
Cateva secunde mai tarziu am simtit patul lasandu-se in jos. M-am uitat spre Harry cu coada ochiului si l-am vazut aprinzand o tigara.
''Vrei si tu una sau ceva?'' a intrebat uitandu-se spre mine.
''N-nu, nu.'' Am spus repede.
''Fata cuminte.'' A spus incet.
''Da, da sunt.'' Am spus mandra. Nu sunt rusinata de faptul ca sunt o fata cuminte.
A fost liniste pentru, probabil, zece minute, pana cand am hotarat sa il intreb ceva.
''Harry.''
''Da?'' a spus el intorcandu-se cu tot corpul spre mine ca sa ma poata vedea.
''C-ce inseamna tatuajul tau?'' am intrebat timida, sperand sa nu il enervez.
''Care din ele? Am cateva.'' A ras el.
''Ce care zice 'imi pare rau'.'' A devenit serios brusc si si-a oprit orice miscare.
''E modul meu de a spune ca imi pare rau...pentru lucrurile pe care le-am facut.'' A spus fara sa se uite la mine.
''E un lucru exact?'' am continuat curajoasa.
''Ceva de genul,'' a spus simplu.
''Mi l-am facut dupa ce mi-am omorat tatal.''
''D-de ce ti-ai o-omorat t-tatal?'' m-am balbait eu, regretand ca impart un pat cu el.
''Tot felul de motive. Acum culca-te.'' A spus el raspicat.
Am facut ce mi-a spus si m-am intors cu spatele la el.
CITEȘTI
''Psycho Sitter'' [Română]
Hayran KurguCassandra, o fata de 17ani care isi doreste sa devina terapeut pentru copii cu probleme intr-o zi. Parintii Cassandrei isi neglijeaza copiii din cauza locului de munca. Tatal lui Cassie este chemat impreuna cu sotia sa intr-o calatorie in Australia...