Din punctul de vedere al Cassandrei.
M-am lasat pe spate si am incercat sa imi gasesc o pozitie comoda, avand in vedere ca voi sta aici timp de sapte ore. Inca sunt mirata ca nimeni nu si-a dat seama cine sunt eu si Harry, vreau sa zic, Harry nu s-a schimbat aproape deloc, are doar varfurile parului albastru. Inteleg cum cineva nu m-ar recunoaste pe mine pentru ca arat total diferit cu parul mov si piercing in nas.
Intr-un fel, vreau ca cineva sa observe cine sunt ca sa ma pot intoarce la familia mea chiar daca nu stiu daca Ben e bine sau nu. Dar intr-un fel vreau sa raman aici ca sa il pot intelege pe Harry si sa il ajut. Simt ca exista un Harry adevarat, sub toate tatuajele si piercingurile. El trebuie sa fie....gasit si dus inapoi la viata dar am impresia ca Harry nu isi va lasa personalitatea reala – daca exista – sa iasa la iveala.
''Harry" am spus, intorcandu-mi privirea spre el.
Si-a intors privirea spre mine, privindu-ma in ochi si mi-a spus,
''Da, Cassandra?" am luat o gura mare de aer si m-am pregatit pentru orice ar urma el sa imi raspunda.
''Este Ben...inca in viata?" l-am intrebat facand o fata de catelus plouat, sperand sa il fac sa imi spuna unde e fratele meu.
''Nu stiu" singurul lucru care m-a omorat cand a spus aceste doua cuvinte este seriozitatea cu care le-a spus, chiar nu stie.
''C-cum se poate sa nu stii? Ii stii macar pe barbatii care l-au luat?!" am spus ridicandu-mi putin vocea.
Se uita putin mirat la mine si imi da o privire serioasa.
''Da, ii stiu si mai stiu si de ce sunt capabili asa ca, ca sa iti raspund intrebarii mai clar, nu am NICI o idee daca micutul cacat e bine!" a strigat/soptit.
Am putut sa simt deja lacrimile gata sa curga cand am realizat ca fratele meu cel mai probabil nu e viu. Ma durea inima sa ma gandesc macar la astfel de lucruri dar in adancul inimii am stiu ca s-ar putea sa fie adevarat. Mi-am petrecut restul zborului ignorandu-l pe Harry si uitandu-ma pe geam. Nu am incercat deloc sa vorbesc cu el (imi place ca acum sa il numesc "Diavol cu par cret") si nici el cu mine. M-am bucurat ca a fost totusi complet sincer, inca nu imi vine sa cred ca nesimtitul asta mi-a trimis fratele cu niste oameni capabili sa ii faca rau si apoi sa imi spuna ca nu stie daca este inca in viata sau nu, si inca a avut tupeul sa il numeasca "micutul cacat". Adica ma simt rau oricum, de ce sa nu inrautatim? Am decis sa ma pun sa dorm, sperand ca o sa o fac pe tot restul zborului.
***
"Trezeste-te, suntem aici" am auzit o voce nervoasa spunand.
'Oh, trebuie sa fie Harry' m-am gandit. Mi-am deschis ochii si privirea mea l-a intalnit pe diavol insusi.
''Ridica-te, plecam." Am facut cum mi s-a spus, desfacandu-mi centura si ridicandu-ma de pe scaun.
Dupa aproape jumatate de ora de asteptat dupa bagajele noastre am fost in sfarsit in parcare.
"Cum o sa ajungem la casa ta?" am intrebat uitandu-ma prin parcare.
"Unul din prietenii mei apropiati vor veni sa ne ia." A spus el fara sa se uite in alta parte.
"Oh," am spus simplu.
Am asteptat vreo zece minute pana cand o masina mare si neagra cu geamuri inchise la culoare a parcat langa noi.
"Liam!" a spus Harry cand acest 'Liam' si-a lasat geamul in jos. El era foarte atractiv, spun eu.
"Harry! Si cine este aceasta doamnisoara incantatoare?" a intrebat Liam privindu-ma din cap pana in picioare.
Am vrut sa ii scot ochii chiar daca era foarte atragator.
"Ea e Cassie...va lucra cu noi la depozit." A spus el zambindu-mi malefic.
Ce vrea sa spuna prin 'depozit'? Eu nu o sa lucrez intr-un depozit murdar!
"Oh, inteleg. Pai o sa i se potriveasca perfect" a ranjit el.
Liam a iesit si a ajutat cu bagajele punandu-le in portbagajul masinii SUV in timp ce eu stateam in masina inca intrebandu-ma ce voia sa zica. Peste cateva secunde, Liam si Harry au sarit in masina si am pornit.
Nu am vorbit deloc tot drumul, eram putin obosita chiar daca am dormit pe aproape tot parcursul zborului. Liam a condus pentru o ora inainte sa ajungem la 'depozit'. Erau cel putin 100 de masini parcate afara. Ce naiba se intampla inauntru de sunt atat de multe masini in inafara cladirii?
Harry m-a luat de mana si m-a dus spre usa in timp ce Liam era in spatele nostru, zambindu-mi. Era putin ciudat si eu as fi vrut sa fug de acolo dar curiositatea mea era prea mare. Cu cat ne apropiam mai mult de cladire se auzea mai tare muzica si se simtea mirosul de alcool. Mi-am tinut mana la nas din cauza mirosului puternic.
Cand am ajuns la intrare, Harry a tinut usa pentru mine si i-am spus un 'multumesc' incet si am intrat. Cand am ajuns in cladire si am vazut ce e in jurul meu puteam sa imi simt deja lacrimile gata sa cada si dorinta de a vomita la scena din fata mea.
CITEȘTI
''Psycho Sitter'' [Română]
FanfictionCassandra, o fata de 17ani care isi doreste sa devina terapeut pentru copii cu probleme intr-o zi. Parintii Cassandrei isi neglijeaza copiii din cauza locului de munca. Tatal lui Cassie este chemat impreuna cu sotia sa intr-o calatorie in Australia...