21. ✔

2.1K 175 12
                                    

Punctul de vedere al Cassandrei

Harry a condus probabil trei ore fara sa imi spuna vreun cuvant, incep sa cred ca ma uraste pentru faptul ca mi-am tatuat numele lui Ben pe degetul mic. Nu stiu de ce, totusi. E corpul meu, pot sa fac ce vreau, Nu am nevoie de cineva sa imi spuna ca nu e corect ce fac, e corpul meu si alegerile mele. Adica credea ca o sa imi tatuez ''Harry'' pe degetul mic. La naiba, nu. De ce as pune numele acelui idiot pe mana mea? Tot ceea ce a facut pana acum a fost sa ma raneasca pe mine si familia mea si intr-o zi va plati pentru asta.

''Ti-e foame?'' cuvintele lui mi-au intrerupt gandurile.

'Da, normal ca mi-e foame tu esti omul oribil care deabea m-a hranit pana acum,' m-am gandit eu.

''Da, putin,'' a spus eu trimitand vechile gandiri in spatele mintii mele.

''Ce vrei sa mananci?'' Wow pentru prima data ma intreaba ce vreau.

''Doar mancare ar fi indeajuns.'' Am spus zambindu-i lui Harry.

''Sa mori tu, Cassandra,'' a spus dand din cap spre mine.

''Ce zici de IHop? Am vazut un semn spre el acum cateva minute.'' M-a intrebat el.

''Da, e bun.'' Niciodata nu am mancat de la IHop, ciudat, stiu.

Am mai mers vreo zece minute pana cand am ajuns la micul restaurant. Am iesit amandoi din masina si am intrat. O doamna mai in varsta ne-a dus la o masa din spate, asa cum a cerut Harry, ne-a dat niste meniuri si ne-a lasat cateva minute ca sa alegem ce vrem.

''Ce cumperi de obicei de aici?'' a rupt Harry tacerea.

''N-am fost niciodata aici inainte.'' Am spus eu sincera.

''Ce? N-ai fost niciodata aici inainte?''

''Dap, niciodata.''

''Atunci ar trebui sa iti iei cookie-urile cu ciocolata. Sunt geniale!'' mi-a spus el.

''Okay.'' Si dupa asta am stat in liniste pana s-a intors chelnerita.

Harry a comandat patru prajiturele si doua ape apoi chelnerita a plecat ca sa dea comanda.

''Deci...'' am spus rupand linistea.

''Deci ce?'' a intrebat Harry.

''Deci cati ani ai?'' am intrebat.

''Douazeci. Tu?''

''Saptesprezece. Voi avea optusprezece in sapte mai.'' Astept asa de tare sa am optusprezece ani! E mult mai mare de cat saptesprezece.

''Fain.'' Mi-a raspuns el simplu.

Chiar voiam sa aflu mai multe despre Harry, gandindu-ma ca nu stiu absolut nimic despre el.

''Ai un frate sau o sora?'' am intrebat privindu-l pe Harry in ochi.

S-a miscat putin pe locul lui si a incet din a se mai uita in ochii mei.

''O sora mai mica.'' A zis jucandu-se cu solnita.

''Cum o cheama?'' am intrebat eu mai departe, a pus solnita de o parte si s-a uitat in ochii mei spunand,

''Numele ei era Lily,'' am crezut ca am vazut o lacrima in ochii lui Harry dar daca ar fi fost acolo, el ar fi indepartat-o.

''Imi pare foarte rau, sa speram ca e intr-un loc mai bun.'' Am spus acum jenata ca am adus vorba despre asta.

''Sper...a fost doar din vina mea.'' A spus el cand a incetat din a se uita la mine.

Deci omul asta si-a omorat sora? Doamne, are probleme grave.

''N-am avut destul timp sa ii scot pe toti.'' Am fost pe cale sa il intreb de ce nu avea timp dar a venit chelnerita la noi cu mancarea.

A pus farfuriile pe masa si ne-a intrebat daca mai dorim ceva. Harry i-a raspuns,

''Nu, suntem bine.'' Ne-am mancat prajiturele in liniste.

Am vrut asa de tare sa il intreb de ce nu mai avea timp dar stiam ca nu ar trebui. Dupa ce am terminat de mancat, Harry a platit tot si am plecat. Ceasul din masina era 23:56, era tarziu si amandoi eram obositi. Harry a intors masina intr-o parte si a dus-o in parcare.

''Ora de culcare.'' Mi-a zis Harry zambind.

''Psycho Sitter'' [Română]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum