25

2.7K 205 71
                                    

Din punctul de vedere al lui Ben. (Impartiti cutia de servetele!)

Puteam sa imi simt sangele curgandu-mi in vene in timp ce fugeam spre gard.

Respir taios in timp ce fug cat mai repede pot picioarele mele, trebuie sa ies din acest lan de porumb. Trebuie sa ma intorc la mama, tata si Cassandra, nu pot sa ii las pe oamenii acestia sa ma prinda pentru ca as fi terminat. Incep sa alerg mai tare cand aud numele meu injurat in aerul rece de seara. Vad o lumina venind din spatele meu si incep sa ma panichez, o sa ma prinda, stiu ca o sa o faca. Dar pur si simplu nu ii pot lasa. Imi intorc privirea doar ca sa vad de unde vine lumina. Louis (sau cel putin asa cred ca il cheama) are o lanterna si scaneaza lanul cu ea.

"HAIDE, COPILE! NU AM TOT TIMPUL LA DISPOZITIE!" a strigat, nervozitatea auzindu-i-se in voce.

Am inceput sa ma panichez si mai tare cand i-am auzit vocea atat de aproape de mine. Am inceput sa alerg ceva mai repede spre gard, nu pot sa fiu prins. Nu e de spus ceea ce ar vrea ei sa imi faca. Trebuie sa ma intorc la Cassandra si sa o apar de omul ala psihopat, nu pot sa il las sa o mai raneasca. Eram tot ce avea ea...

Am continuat sa fug chiar daca imi simteam picioarele ca arse de la glontul pe care l-a tras Harry in piciorul meu, Niall a incercat sa il scoata dar sunt sigura ca a facut doar mai rau. Tot ce a facut a fost sa bage un cutit mai adanc in pielea mea. Am crezut ca o sa mor, chiar m-am rugat la Dumnezeu sa imi sfarseasca suferinta pe moment, dar cred ca avea un plan mai maret cu mine si, cumva, am supravietuit. Am fost foarte multumitor cand am lesinat in timp ce el incerca sa imi pescuiasca glontul din picior. Cand m-am trezit, glontul inca era acolo si durerea era similara cu cea de acum.

Am continuat sa fug chiar daca durerea era aproape imposibila. Stiam ca trebuie sa ma intorc la Cassie.

''Hai afara, iesi de unde esti..." a auzit o voce malefica cantand.

M-am oprit brusc din alergat, fara sa imi misc vreun muschi. Am auzit niste pasi apropiindu-se de mine, nu vad lanterna totusi, probabil a oprit-o. Am alergat incet spre un copac si m-am ascuns dupa el.

"Haide, Louis. Hai sa ne intoarcem, e clar ca nu o sa iasa." L-am auzit pe Niall spunandu-i lui Louis sa se intoarca la depozit.

"Oh, taci dracului din gura! O sa il gasim." A urlat el la prietenul sau.

Am inceput sa respir mai repede la gandul ca nu o sa plece pana cand nu o sa ma intorc in mainile lor. M-am lasat in jos, la pamant incercand sa ma fac invizibil cat de tare, rugandu-ma la Dumnezeu sa nu gaseasca locul in care ma ascund. Pasi au inceput sa se indeparteze, dandu-mi sperante ca pur si simplu o sa caute in alt loc. Ma uit in jurul copacului dupa care ma ascund acum, incercand sa observ vreun semn de la ei. Cand locul e liber, o sa ma ridic si o sa fug spre gard care e doar la 15 metri de mine.

Cand eram la doar cativa metri de gard am simtit doua maini puternice prinzandu-ma de mijloc. Am inceput sa tip dar nu aveam nici o sansa, eram in mijlocul nimicului. Am inceput sa plang cand mainile puternice ma duceau inapoi spre depozit.

"O sa regreti ca ai fugit de noi, copile" m-a amenintat Louis, aruncandu-ma peste umarul lui.

***

Mi-am simtit corpul lovit cand Louis m-a aruncat de pamant. M-am lovit de asfaltul tare si am inceput sa plang de durere cand Louis s-a lasat la nivelul meu.

"Acum, care arma ar trebui sa o folosesc..." a zambit Louis diabolic scotand un pisol si un cutit de buzunar.

Am dat din cap spre el si lacrimi au inceput sa curga din ochii mei. Si-a pus mana pe piciorul meu, apasand peste glont facandu-ma sa urlu de durere.

"Oh, asta doare?" m-a intrebat el stiind ca de fapt chiar ma doare.

''D-Da" am scancit eu.

"Pai pacat!" mi-a strigat el in fata.

A dus cutitul in fata ochilor mei si apoi a inceput sa il ingroape in locul in care am fost impuscat. Am strigat de durere, lasandu-mi lacrimile sa cada, el doar a ras malefic la durerea prin care treceam. A ridicat cutitul apoi l-a adancit din nou. Am strigat atat de tare incat am crezut ca plamanii mei o sa explodeze.

A inceput sa curga sange din impuscatura, scotand arma plina de sange din piciorul meu. Sangele a ajuns peste tot in jurul meu si a inceput sa ma doara capul din cauza pierderii de sange, dar am reusit sa scot cateva cuvinte inainte sa ajung in lumea intunecata.

"Mostrule! Sper sa mori!" si acestea au fost ultimele cuvinte inainte sa scap usor din lumea plina de rautati.

                  

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 23, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

''Psycho Sitter'' [Română]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum