"Oh Christian, please give it to me"
"Sh.t" Evry opened my eyes as she felt someone beside her. It's just a dream right? She's just dreaming. Yes. It's just a dream. Because of too much lust that she felt for my cousin, she happen to dream those thing right?
Evry heard someone moaned. She's still lying and she didn't even turn her gaze to any angle of this room. She's trying to remember all the things happened last night.
We went to a bar, and have an after party there with my cousins. Then Christian approach her and they drink until they got drunk then they danced.
Its not just a normal dance but a wild one, wild...
Evry closed her eyes, and look around. Bakit andito siya? She tried to move and there she felt someone move too.
"Ohh" She heard a moan again. So she turned her gaze to that someone na katabi niya pala kanina pa. Nanlaki ang mata ni Evry ng makita ang pinsan niya. Don't tell me?
She tried remembering it again, and yes wild... they dances wildly as their body rock for each other. Roughly, wildly in a public place, parking lot and inside the car?
Sh.t lagot siya ng mga magulang niya. She moved her legs slowly para bumaba ng kama pero napapikit siya sa sakit na naramdaman niya.
Be my f.ck buddy Evry, be mine...
So she's a willing victim? She surrendered herself because of curiosity. So curious of what would she feel being under him?
Dahan-dahang bumaba ng kama si Evry kahit masakit ang gitna niya ngunit nang umupo ako si Evry ay may mga brasong pumulupot sa kanyang bewang at pinahiga siya ulit.
"Where are you going baby?" Nanginig ang kalamnan ni Evry ng marinig ang boses ng pinsan. Dahan-dahang nilingon ni Evry and binata. Nahihiya siya sa totoo lang, she's not that kind of a woman pero kung humalinghing siya kagabi ay daig niya pa ang malanding babae.
"G-good morning" She said and tried to get away. but Christian just smirked at her then pumaibabaw ito sa kanya. He pushed her more, pinning her so tight. Hindi na halos humihinga si Evry sa ginagawa ng pinsan. Marahil kagabi ay may lakas ng loob siya dahil sa alak na nainom pero ngayong wala na ang alak sa katawan ay halos hindi na niya kaya pa ang manatili sa tabi nito.
"I don't accept good morning babe" nanlaki ang mga mata niya ng hinalikan siya ni Christian. Its just a peck of the lips but it sends bolts that makes her shiver and wanting for more.
"Good morning" then he lower down and kissed her naked breast. Sh.t ka talaga Christian!
"C-christian...ohh" she moaned in pleasure again when he trailed kisses going to her womanhood. Ibinuka niya ang mga hita ng dalaga at dinilaan niya ang naglalaway na pagkababae ng dalaga. Sh.t talaga bakit ang sarap? Hindi na naman niya napigilan ang sarili kundi ang sumuko. Ilang ulit ba siyang sumuko kagabi sa kamay ng kanyang pinsan?
Evry keeps on moaning when he suddenly cupped her breast again and massage it while still licking and sucking her clitoris. Napakapit si Evry sa buhok ng binata at mas idiniin pa niya ito. Gusto na naman niyang maabot ang langit na bigay nito.
Napabuka ang kanyang mga labi at halos mapasigaw na si Evry sa sarap na dulot ng ginagawa ng pinsan ngunit tumigil ito.
"Good morning baby" then he got up and went away. Napapikit sa inis si Evry.
"Christian!!" High pitch na sigaw ni Evry ng marinig niyang sumisipol ang pinsan sa loob ng banyo.
Bitin na bitin ang pakiramdam ni Evry ngunit pinigilan niya ang kanyang sarili at pinapangakong hindi na ito mauulit. Kailangan niyang magpakatatag at ayusin ang sarili.
BINABASA MO ANG
Sinfully In Love
RomanceThey are related, but they are lusting each other. Will they end up to be together? or they will be the chaos of their family they treasure? Started: March 3, 2020 Ended: May 6, 2020 P.S. I already posted this before but now I am posting it again ch...