Louis Tomlinson-Styles 16 let.
Je gay.
Navenek slušný kluk. Nekouří, nepije, když může, pomůže.
Uvnitř je ovšem Louis nejzvrhlejším člověkem při nejmenším v Londýně, ne-li v Anglii, či dokonce na světě.Louis by se dal označit pojmem "sběrač fotografií".
Vzrušuje ho vlastnit nahé fotografie chlapců a mužů, které zná. Vlastní nahé fotografie svých spolužáků. Později mu to začalo být málo a tak se rozhodl získat nahé fotografie svých učitelů. To se mu také povedlo. Pro získání fotografie se neštítil ničeho. Někteří jeho spolužáci mu je poslali, jelikož se dohadovali, kdo ho má většího. Ostatní spolužáky nenápadně fotil v šatnách. Jednoho ze šprtů dokonce opil, poté ho vysvlékl a nafotil. Svému učiteli na tělocvik ukradl telefon, v jehož galerii se nacházela nejedna erotická fotografie. Poté mobil odložil do ztrát a nálezů. V mobilu ovšem zanechal fotografii svého spermatu na svém bříšku, s popiskem "Hezké fotky."Jeho notebook byl plný složek fotografií, pojmenovaných podle lidí, kterým fotky patří. Přesto, jak zvrhlý Louis je, nasbírané fotky by nikdy nešířil a nikdy by si nedovolil s nimi někoho vydírat.
Jednoho dne se rozhodne, že získá i fotografie svého strýce Nialla a biologického otce Harryho. A co víc, rozhodne se vyvolat v nich chutě na jeho prdelku.
Harry Styles - 34. Biologický otec Louise
Je bisexuál. Svojí teplou polovinu však nikdy nepřiznal.
Harry se stal otcem ve svých 18ti letech, kdy přivedl do jiného stavu kamarádku své matky, Lianu. Lianě bylo v té době 26 let. Rozhodli se spolu dítě vychovat. To byla rána pro Harryho matku a přerušila kontakt jak se svojí kamarádkou, tak se svým synem. Bohužel Liana při porodu zemřela a tak se Harry musel o jejich syna Louise starat sám. A ne jen o něho, ale také o Lianina bratra Nialla, kterému v té době bylo pouhých 13 let.Niall Horan - 29. Louisův strýc.
Niall je heterosexuál, novým věcem a experimentům se však nebrání.
Přišel o rodiče ve svých 6ti letech a proto zůstal na starost své sestře. O tu přišel později, ve svých 13ti letech, když porodila jeho synovce. Tak mu z rodiny zbyl jen synovec Louis, s jeho otcem.Niall je milý, hodný kluk/muž, kterému nikdy nemizí úsměv z tváře, přesto, že ho život o mnohé připravil. Louis ho má moc rád a je si vědom, že si lepšího strýce nemohl přát. A taky hezčího.
Zayn Malik - 18 let. Nejlepší kamarád (taky rád) Louise.
Zayn chodil do čtvrtého ročníku na stejnou školu jako Louis. Dělá modela a přemýšlí o dráze pornomodela. Je to bad boy, ale Louise má rád. Umí být opravdu zlý, ale většinu času je hodný a opravdu dobrý kámoš.
Poznámka autora:
Jsem tu s novou hodně perverzní knihou. Snad se vám bude líbit. :) Nečekejte úplně skvělou slohovou práci, je to spíše zaměřené na okamžiky ohledně sexu a oplzlých myšlenek. Přesto bych tam chtěl alespoň nepatrně někam dějem směřovat a proto když bude zájem, rozšířím základnu postav, takže nějaké přidám a domyslím.
Hezkou "zábavu" 3:))))
ČTEŠ
KINKY FAMILY (1D)- CZ
FanfictionKniha plná sexu, sprostých slov, úchylek, humoru a dalších podivností, které nenechají žádného čtenáře chladným. 3:))) POZOR! Kniha obsahuje erotické obrázky, které nejsou vhodné k vidění lidem mladším 18ti let. O co jde? 16tiletý Louis trpí nejed...