19. ČÁST - NIALLŮV PINDÍK

2.2K 76 8
                                    


KOMENTÁŘ A HVĚZDA POTĚŠÍ. 
JINAK MOC DĚKUJI ZA 3K RÍDŮ! :) 

Zayn seděl na baru skoro celé Iwanovo vystoupení a pil. Proklínal sebe za to, že se do Louise zamiloval. Nejdříve ho bral jenom na sex, ale Louis je prostě dokonalý. Jenomže Zayn viděl, jak Louis znervózní vždy, když nakousne téma vztahu. Pochopil, že Louis ho má jenom jako kamaráda s výhodama, a že pro něho nebude nikdy nic víc. Hodil do sebe dalšího panáka a potácivě se vyhrabal před bar. Bylo poměrně chladno a Zayn mikinu ztratil někde uvnitř. Ale nechtěl se vracet. Nechtěl narazit na Louise. Vydal se pomalu směrem domů, ale nohy se mu motaly tak, že se usadil na lavičku v nedalekém parčíku. Nebyl to nijak velký park. Jenom pár stromů, lampa a ta lavička, na které seděl.
"Proč jsem kurva takový idiot!" zanadával Zayn a svěsil hlavu mezi ramena.
"Zayne? Jsi to ty?" ozvalo se od cesty. Černovlasý vzhlédl a pohlédl na odbarveného muže, který držel flašku whisky.
"Jo, jsem," broukl, a zase svěsil hlavu.
"Můžu si přisednout?" přišel Niall blíž.
"Jestli chcete," zamručel. Niall si vedle něho přisedl a přihnul si z flašky.
"Chceš?" nabídl lahev mladšímu. Zayn si jí beze slova vzal a zhluboka se napil.
"Proč nejste na koncertě?" zeptal se, když vracel lahev.
"Nic mě tam nedrželo. Co se stalo mezi tebou a Louisem?" Zayn na něho zamračeně pohlédl.
"Co by se mělo stát?"
"Viděl jsem, jak jste spolu tancovali a on pak odešel," řekl Nial se silným přízvukem. Byl dost opilý, ale nebylo to znát tolik, jako na Zaynovi. Černovlásek smutně sledoval svoje nohy a pak tiše řekl: "Nemiluje mě."
"To ti řekl?" pozvedl Niall obočí. Až teď si Zayn všiml, že má Niall oči zarudlé od pláče.
"Vy jste brečel?" narovnal se v zádech.
"Jo. Taky mě nemiluje," zamumlal a zhluboka se napil.
"Kdo, Louis?" podiví se Zayn. Niall se uchechtnul.
"Ne. Rheon," Niall se znovu napil.
"CO? Vy a pan Rheon?" vyjekne Zayn. Niall na něho chvíli hleděl a pak zavrtěl hlavou, jako by říkal, že je to stejně jedno.
"Víš, hrozně dlouho jsem s nikým nechodil a chybí mi láska. Moc. Jenomže jsem jí nikdy k nikomu necítil, až jsem začínal pochybovat, že něco takového je. Ale pak jsem potkal Iwana. Viděl jsem ho poprvé asi před dvěma týdny před školou, jak mluvil s Louisem. A už při tom prvním setkání jsem se cítil zvláštně tady," sáhl si do míst, kde má žaludek. "Myslel jsem si, že jsem to měl z oběda, jelikož jsem měl mexické fazole. Ale pak jsem to cítil podruhé, když jsem se s ním potkal na rodičáku. Chvíli jsme si potom povídali a mě bylo hrozně líto, že musíme jít domů každý sám."
"To je moc hezké," konstatoval Zayn. Niall se pousmál.

"Říkal jsem si, že bych ho mohl někam pozvat," pokračoval Niall. "Chtěl jsem to udělat dnes. Ale on tam někoho měl. K čertu, vždyť on někoho má. Složil pro něho dokonce písničku."
"On někoho má?" Zaynovi se zamotala hlava. Vzpomněl si, že měl před pár hodinama na bradě jeho mrdku.
"Rozhodně je zamilovaný, podle toho, co říkal. Nejdříve jsem si říkal, že je to třeba pro mě. Ale on se na mě ani nepodíval. Furt hleděl někam dozadu," Niall se znovu rozbrečel. Přihnul si z flašky a dal si dva mocné loky.
"Nebrečte, prosím," zamručel Zayn a pomalu Nialla objal, nevěděl, jestli může.
"Nevykej mi. Jsme jenom o pár let," potáhne Niall nudle a podívá se na Zayna. "Jsem Niall," natáhne k chlapci ruku.
"Zayn," usmál se Zayn a naklonil se k Niallovi, aby mu mohl dát pusu. Pak se ale zarazil. Nevěděl, jestli to není trapné. Pak se Niall ale naklonil blíž a jejich rty spojil. Zůstali tak co nejdéle, aby to nebylo nevhodné a pak rty rozpojili. Zayn posilněný alkoholem rty znovu spojil a polibek prohloubil. Přisunul se blíž a chytil Nialla za boky. Blonďák omotal ruce kolem Zaynova krku a spojil je na hrdle flašky, za zády mladšího chlapce. Polibek se stával čím dál tím vášnivější, když Zaynovi ruce zabloudily pod Niallův svetr a tričko. Jemně mu hladil holé boky a zajížděl až na záda. Po Niallově těle se rozeběhla husina.
"Máš studené ruce," zamumlal Niall a zaklonil hlavu, když se Zayn polibky přesunul na jeho krk.
"Pšššt. Jen si to užívej," zamumlal Zayn a vrátil se zpět na rty.
"Dobře," pousmál se Niall a položil mladšího na lavičku. Tentokrát to byl on, kdo se posunul svými polibky na krk. Jeho ruce zabloudily k Zanovým kalhotám a začal ho hladit přes bouli, která byla úctyhodná i v klidovém stavu. Starší se přesunul obličejem na úroveň Zaynova klínu a rozepnul mu džíny. "Tak já tě teda zahřeju," uculil se opile Niall a vyndal jeho penis ukrytý pod látkou boxerek poklopcem a vsál ho do pusy. Zayn se rozevzdychal. Zapletl ruce do vlasů s hnědými odrosty a jemně za ně tahal. Niall vyprostil velký, téměř tvrdý penis ven z chlapcových kalhot a pojal ho skoro celý do pusy. Začal sát.
"Děláte si ze mě prdel?!" vykřikl někdo. Oba poznali hlas mladého Louise. Niall odskočil od Zaynova klína a zamotal se tak, že spadl z lavičky na zadek. Flašku, kterou držel stále v ruce, však nerozbil.
"Ježiš Lou! Já.. uhm.. vysvětlím ti to," mumlal Zayn. Niall se jen nepřítomně napil z flašky a zvedl se na nohy.
"Nic mi nevysvětluj," zavrčel Louis.
"Nevím proč jsi naštvaný! Stejně spolu my dva nechodíme, jenom šukáme! Může ti bejt u prdele kam zasouvám!" rozkřičel se Zayn a jeho rozčílení utnula rychlá facka.
"Jdi do hajzlu, Zayne!" do očí se mu nahrnuly slzy. Jim oběma. "Jde se domů," řekl Louis chladně a podepřel Nialla. Pomalu se s ním vydal směrem domů. Zayn se ploužil za nimi. Nejdříve šli kolem Zaynova domu. Celou cestu šli mlčky.
"Takže, u mě asi spát nebudeš?" zeptal se smutně Zayn.
"To opravdu nebudu. Jdi rovnou do postele," dostrkal ho Louis ke dveřím. "A prospi se."
"Mrzí mě to, Lou," zašeptal Zayn a zmizel uvnitř domu. Louis si povzdechl a otočil se. Leknutím nadskočil, jelikož Niall stál přímo za ním.
"Zlobíš se, Loulou?" zeptal se zničeně.
"To teď nechme být. Pojď domů," zamručel Louis a vydal se k jejich domu. Niall přikývl a následoval ho.

KINKY FAMILY (1D)- CZKde žijí příběhy. Začni objevovat