2. ČÁST - PROVOKACE

2.3K 91 7
                                    

Louis:

Bylo sobotní dopoledne a Louis se probudil z krásného vlhkého snu. Protáhl si záda a z jeho hrdla se ozval blažený zvuk. Hlavou se mu míhaly výjevy jeho a strýce Nialla. Niall ho vezl nejspíše do školy a Louis mu za jízdy pod volantem kouřil péro. Prahl po tom, aby to nebyl pouhý výplod jeho fantazie. Vyhoupl se z postele na nohy a stáhl ze sebe slepené boxerky a chtěl je hodit na zem. Rozmyslel si to, když dostal skvělý nápad. Louisova exhibicionistická část zaplesala a chlapec i s boxerkami v ruce, jinak kompletně nahý, odkráčel chodbou - kolem pokojů jeho otce i strýce, takže ho mohli klidně potkat - až do společné koupelny, kde se zavřel. Boxerky od jeho sperma odložil na pračku tak, aby působily odhozeně, ale zároveň tak, aby skvrna od jeho tělesné tekutiny byla dobře viditelná. Škoda že neuvidí výraz toho, kdo zde boxerky najde. S uchechtnutím si zalezl do sprchy a pustil na sebe vlažnou vodu.

Po sprše se vydal zpět do svého pokoje, znovu nahý, pouze si ručníkem sušil vlasy. Louis věděl, že má krásné tělo a uvědomoval si, že jeho prdelku by chtěl zulíbat každý druhý člověk na zeměkouli. Rozhodl se, že dnes je ten pravý den na to, aby trochu poprovokoval otce.
Harry je bisexuál. Na to Louis přišel, jelikož si jednou otec přivedl muže, když se vracel z firemního večírku. Brunet netoužil po ničem víc, než aby se Harryho myšlenky necudně zatoulaly k jeho pozadí.

Nemohl jít dolů do kuchyně úplně nahý, jelikož nevěděl, jak by to odůvodnil. Uvázal si tedy pouze krátký ručník kolem pasu tak, aby odhaloval jeho proužek chloupků mizející v upraveném pubickém ochlupení u jeho penisu. 

Ještě si v zrcadle upravil vlasy a vydal se dolů, kde doufal, že otce najde

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ještě si v zrcadle upravil vlasy a vydal se dolů, kde doufal, že otce najde. Sešel schody a Harryho opravdu našel sedět na gauči i se strejdou Niallem. Oba byli zahledění na televizi.

"Dobré ránko," broukl na ně Louis a za dvojhlasného zabručení obou jeho příbuzných prošel kolem nich do kuchyně. Příbuzný. Louis se uchechtl. Kéž by to znamenalo, že jsou jeho příbuzní taky buzny, a že spolu sexuálně přízní. Nechal myšlenku myšlenkou a vzal si z lednice jogurt. Pomalu ho začal jíst a přemýšlel, kde přehrát své vystoupení tak, aby si ho oba muži na gauči všimli. Odpověď byla jasná. Před televizí. Chvíli přemýšlel jak na to, ale nakonec se rozhodl pro nejvíc basic cestu. Kelímek od jogurtu zahodil do koše a lžičku jako poslušný kluk umyl a zapíchl do flundry (odkapávač z Ikey) tak, jak ho otec od mala nabádal. Utřel si ruce o ručník, který měl kolem pasu a lehce ho povolil tak, aby mohl sklouznout z jeho boků. Pomalým krokem se vydal do obýváku a postavil se před televizi.

"Hned uhnu, jen si tu něco vezmu," usmál se Louis na diváky, kterým zaclonil výhled. Oba dva se nakláněli tak, aby přes Louise zahlédli alespoň kus obrazovky.

"Jestli dají teď gól, tak ti nařežu," zabručel Niall a posunul se kousek více ke kraji gauče, aby lépe viděl. Louis polkl. Představil si, jak mu strýc dává na holou. U téhle myšlenky si dnes určitě vyhoní. Jen na Nialla protočil oči a se smíchem se natáhl do horní poličky ve skřínce nad televizí, kde byla fotoalba. Louis lehce zavrtěl prdelkou a jeho ručník sklouzl ke kotníkům.

KINKY FAMILY (1D)- CZKde žijí příběhy. Začni objevovat