22. ČÁST - ZNÁMÝ CIZINEC

2.4K 80 6
                                    


Louis se potichu vyplazil z postele a oblékl na sebe svoje oblíbené rudé slipy, černé skiny a černou mikinu přes hlavu. Jde na průzkumnou misi, musí splynou s tmou. Otevřel okno a jeho pokojem se rozehnal mrazivý chlad. Louis se zachvěl a obul si tmavě modré chlupaté bačkory, na svoje bosé nohy. Do zadní kapsy kalhot si strčil mobil a vylezl z okna na dřevěnou konstrukci, která na fasádě jejich domu držela šlahouny vistárie, nyní téměř holé, kvůli podzimu, který byl již na konci své druhé dekády. Pomalu sešplhal dolů, do jejich zahrady. Harry měl zahradničení rád, tak jejich zahrada vypadala krásně i teď před zimou, když se všude válelo tlející listí. Louis se rozešel na druhý konec zahrady, kde se pod vysokou cihlovou zdí krčil nízký záhon bylin. Louis přemýšlel, jak se přes zeď dostat. Mohl obejít blok a prostě k Paynovým vejít brankou. Ale to by byla možnost, že bude zpozorován dřív, než chtěl. Došel potichu ke staré kůlně, kde měl Harry uložené vše potřebné pro péči o zahradu. O dřevěnou chajdu byl opřený chatrný žebřík. Louis neměl rád výšky, ale měl rád sex, pro který si byl ochotný dolézt klidně až na nejvyšší špricli rozvrzaného žebříku. Opřel jej o zeď tak, aby otci neponičil bylinný záhon a začal šplhat. Zeď překonal snadno, dolů na druhé straně seskočil. Rozhlédl se kolem sebe a spatřil upravenou zahradu s obrovským bazénem.

'Payne si žije, jako král.' Pomalu se blížil k domu. Ve spodním patře se svítilo. Nahlédl oknem dovnitř, ale nikoho neviděl. Věděl, že je Karen na dovolené. Věděl to proto, že Harry teď byl v pekárně častěji, jelikož musel dělat i její práci. Prý je na čtrnáct dní v San Franciscu. 'A já furt sedím doma na prdeli.' Louis obešel dům a spatřil pohyb ve vikýři na střeše. Z druhé strany domu se nad bazénem tyčil vysoký listnáč. Ten Louis využil jako přírodní žebřík a dostal se po něm na střechu. Pomalu se dostal k vikýři, snažíc se nedívat dolů a nahlédl do okna. Seděl tam Payne, jen v trenkách, s notebookem na stehnech a nejspíše hrál nějakou hru. Všude na zemi byly poházené věci a otevřený kufr.
'Takhle Payne vybaluje.' Louis vytáhl mobil a napsal kontaktu jménem 'Úchyl'.

Me: Všiml sis, že pršelo?

Louis se podíval na Payneho. Ten se zahleděl na svůj mobil a začal odepisovat. 'Je to on!' Payne odhodil mobil a dál se věnoval hře.

Úchyl: No a?
Me: Jakmile to zítra uschne, bude to video moje.
Úchyl: Je podzim. Uschne to tak na jaře.
Me: Jo. Není ti takhle zima?
Úchyl: Jako takhle na podzim?
Me: Jako takhle v trenkách. Co hraješ?

Payne střelil pohledem k oknu. Louis se nesnažil skrýt. Seděl tam a propaloval ho svým pohledem. Payne se zvedl z postele, rychlostí blesku otevřel okno a Louise za mikinu stáhl dovnitř. S hlasitým zaduněním dopadl na podlahu a rozesmál se.
"Co tak hrubě, Payne? Minule jsi byl celkem něžný."
"Co tu chceš?!" zavrčel na něho starší.
"Přišel jsem si pro svoje video," řekl jakoby nic Louis a postavil se. Payne mu hleděl do očí, pak zavřel okno a usadil se na postel. Promnul si spánky.
"Jak jsi na mě přišel?"
"To ti řeknu potom," usmál se Louis.
"Až ti dám to video?"
"Až naprší a uschne, Payne," posadil se Louis vedle 'cizince' a opřel se o lokty.
"Hahaha," zavrčel ironicky starší.
"Takhle nejsi tak drsnej. Jako s maskou," šťouchl do něho Louis.
"Jak jako nejsem drsnej?" svraštil obočí. "Chceš vidět, jak jsem drsnej?" narovnal se v zádech Liam.
"Jen do toho, svalovče. Ale tentokrát ti u toho chci vidět do tváře." Starší se na mladšího vrhl a vpil se do jeho rtů těmi svými. Líbal ho něžněji, než by Louis v tuhle chvíli chtěl. Odtrhl se od jeho rtů a zadíval se mu do očí. "Kde je to zvíře, co mě před chvílí hodilo na zem?"
"Já.. Jsem hrozně zmatený. Je to divný. Proč se nezlobíš?" vrtěl hlavou Payne.
"Na co bych se měl zlobit? Že se o mě někdo zajímá natolik, že mrzne za oknem, aby mě viděl? To je naopak hezký, ne?" uchechtl se Louis.
"A co ten tvůj... kluk?" povytáhl obočí Liam.

"Můj kluk? Myslíš Zayna? My spolu nechodíme. Nechci ho teď řešit. Chci sex," skousl si Louis ret. Liamovi se ústa zkroutily do úsměvu.
"Tak to jsi tu správně, milý Louisi," zavrněl Payne a znovu se vrhl na mladé rty. Líbal ho tvrději než před tím. Louis mu zaryl nehty do zad a utvořil rudé rýhy, které se táhly směrem k svalnatému zadečku. Ten stiskl. "Svlékni se," rozkázal starší a Louis, stejně jako tu noc, kdy ho Liam v masce ošukal, okamžitě vklouzl do role submisivní čubky a rozkaz splnil. Celý nahý stál před svým stalkerem, který seděl na posteli, s roztaženýma nohama a v jeho boxerkách se rýsoval obrys titána. Louis jako v transu sjel na kolena a uchopil staršího za stehna. "Už se ti sbíhají sliny, že?" zasmál se Liam. "Tak ho vyndej a ochutnej. Už je z tebe pěkně vlhkej," zavrněl a Louis s nadšením nadzvedl gumu boxerek a penis vyndal na bříško. Od půlky dolů ho nechal v trenkách a gumu pustil. Liam vzdychl. Louis se sklonil a přivoněl si k vlhkému žaludu. Starší ho pobaveně sledoval. "Miluju tvůj fetiš. Vždy když jsem tě sledoval s tátovejma trenkama, dělalo mě to tvrdším, než když jsem tě viděl masturbovat. Vem si ho do pusy. A klidně si představ, že jsem tvůj táta. Vím, že ho chceš," Liam skoro předl. Louis se na něho vyděšeně podíval. "Neboj, nikomu to neřeknu. Vlastně se ti nedivím. Kdybych měl takového tátu, taky bych mu lezl do postele a hrál křehkého mladíka, aby mě mazlil."
"Děsí mě, kolik toho víš," zavrtěl hlavou Louis a uchopil velké žilnaté péro jeho souseda. Zakousl se do špičky. Liam vyjekl. "A jestli se to dozví někdo jiný, ukousnu ti ho. To ti slibuju." Louis ho staršímu olízl a pak si ho konečně strčil do pusy a začal silně sát. S Liamem slast praštila do peřin a nezmohl se na víc, než jen na funění.
"Dneska ti tu tvojí prdel rozšukám tak, že po svých neodejdeš," chytl Louise za paže a shodil jej zpět na zem. Louis nárazem vyhekl.
"To mě budeš muset odnést domů," uculil se.
"Zůstaneš tady s Liamkem," mrkl na něho starší a sundal si trenky. "Chceš je zase na hlavu?" zatočil s nimi na ukazováku.
"Chci je do pusy," zasmál se Louis a otevřel ústa dokořán. Liamovi se blýsklo v očích a než trenky strčil do mladých úst, otočil je naruby.
"Aspoň nebude slyšet tvůj křik," hodil si mladšího nohy na ramena a silně do něho vnikl. Louis zavřel oči a nechal se šoustat. Když začala bolest ustupovat a nahradil jí příjemný pocit, rozevřel víčka a jejich pohledy se setkaly. Liam zvolnil tempo a vyndal svoje trenky z Louisových úst.
"Proč.. uhm.. proč jsi je vyn..??" hekal Louis, ale starší ho umlčel polibkem. Okamžitě se vkradl do úst nezletilého svým jazykem a prozkoumával každý kout jeho pusy, zatímco přirážel do jeho nitra. Netrvalo to dlouho a Louis se s hlasitým výkřikem udělal na svojí hruď. Liam se od něho odtáhl a s pohledem na vadnoucí penis se udělal do úzké prdelky. Sklonil se k Louisově hrudi a slízal co nejvíce jeho mrdky. Chvíli jí převaloval v ústech a poté mladšího políbil tak, aby mu předal co nejvíce slin s hustou tekutinou. Louis nenamítal a vše s radostí předával zase zpět do Liamových úst. Starší z mladšího nevystoupil a začal přirážet znovu. Jeho sperma čvachtalo v Louisově pozadí a Louisovo zase v jejich polibku. Během několika desítek vteřin se Liam podruhé udělal. Vystoupil z mladíka a s jiskrou v oku se zadíval na kroužek svalů, ze kterého proudilo teplé semeno. Sklonil se a svojí mrdku z Louisova zadečku vysál, jako dužinu z angreštu. Louis nikdy nejedl slupky od angreštu. Vždy ukousl šťopku, pak jí vyplivl a vmáčkl si vnitřek bobulky do pusy. Slupku zahodil.
"Tohle děláš vždycky?" zeptal se udýchaně Louis.
"Co?" zamumlal starší do mladé prdelky.
"Vylízáváš svoje sperma," objasnil Louis.
"Vždy, když teče z takto krásné prdelky," odvětil Liam a plácl jej po zadku. "Docela bych se opláchnul, nechceš jít se mnou?" nabídl starší a postavil se na nohy. Louisovi nabídl ruku a ten jí přijal.
"Jasně, rád," souhlasil modroočko a vydal se za Liamem. Ve sprše si to rozdali ještě dvakrát a pak ještě jednou v posteli. Louis opravdu ležel bez pohybu, do mrtě vyčerpaný. "Vážně mě budeš muset odnést," povzdechl si.
"Říkal jsem, že můžeš spát tady," v Liamových slovech byl cítit úsměv.
"To je sice hezké, ale já si jen vezmu to video a pak musím domů. Táta by měl strach, kdyby mě ráno nenašel v pokoji."
"Přemlouvat tě nebudu," zamručel známý cizinec.
"A to video mi dáš?"
"Když slíbíš, že se ještě uvidíme?"
"Dobře." Liam se usmál a najel na video, které měl stažené na ploše notebooku. Přetáhl jej do jejich chatu a dal odeslat. Poté na sebe natáhl tepláky a mikinu. Pomohl obléct se Louisovi a opravdu jej odnesl až pod modroočkovo okno.
"Tak mi napiš, jak se ti video líbilo," zašeptal Liam. "A klidně i jen tak, kdyby ses nudil," mrkl na něho a otočil se k odchodu.
"Díky!" usmál se Louis, ale Liam jen pokýval hlavou a rozplynul se ve tmě, která halila zahradu. Mladší vyšplhal po vistárkové konstrukci do svého pokoje, zavřel okno, zababušil se do peřiny a s úsměvem na tváři usnul. Bolest v zadku polevila až s prvním snem.

  Ahoj, další díl pro Vás. :3 Za reakce budu rád, jak jinak. :D dejte hvězdu, když budete mít pocit, že si jí díl zaslouží a příště se můžete těšit na Liamovy hot fotky :D  

KINKY FAMILY (1D)- CZKde žijí příběhy. Začni objevovat