21. ČÁST - JELEN V ŘÍJI

1.7K 72 10
                                    

Nedodržel jsem termín, omlouvám se. (Moc oslav, moc alkoholu -> málo času bez kocoviny
-> málo času, kdy by mi to myslelo.)

Louis s uslzenýma očima zalezl do vany a pustil proud příjemně horké vody. Brečel, protože se v sobě nevyznal. Brečel, protože toužil po otcově těle, ale jeho mozek křičel, jak špatné to je. Křičel, že by měl být věrný Zaynovi. Ale proč vlastně? Nechodí spolu. Jsou jen přátelé. Vzal si jablečný sprcháč, který používal Harry a začal se mydlit. Přejížděl si po těle a když zajel prsty na svojí dírku, ucítil lehkou bolest. Vybavily se mu Niallovi přírazy. Začalo se ho zmocňovat vzrušení. Penis mu ležel na bříšku a bolestivě se vzdouval. Natáhl se na pračku pro mobil a rozklikl chat se Zaynem. Uculil se a začal psát: "Víš, co mám právě za problém? :)" Zprávu ale neodeslal. Smazal jí a chat se Zaynem zase zavřel. Černovlásek na něho byl hnusný. Nemohl dělat, jako že se nic nestalo. Chce Zaynovu omluvu. Jeho pohled upoutala ikonka, u které bylo napsáno jako jméno "Úchyl". Cizinec se od jejich společně strávené noci už neozval. Byly to už tři dny a Louis stále nedostal slíbené video. Neměl čas si o něho napsat, jelikož měl nervy z koncertu a přípravy na něj. Ale teď měl čas a chuť vidět porno Narryho. Sice pro něho nebyl tajemstvím otcův a dokonce ani Niallův penis, ale přesto ho vzrušovalo, že by takové video vlastnil.

Me: Ahoj. Dlouho ses neozval.

Odpověď pípla dřív, než Louis stihl mobil vrátit na pračku. Vyjeveně sledoval prasklý displej a pak zprávu rozklikl.

Úchyl: Byl jsem dva dny mimo město.

Me
: Něco mi dlužíš.

Úchyl
: Takhle se s Daddym nemluví, zlato :)

Me
: Nejsi můj daddy. Já už jednoho mám. A teď mi naval to video.

Úchyl
: O jaké jde video? :) Osvěž mi paměť.

Me
: Video mého otce se strejdou.

Úchyl
: Jsi tak zvrhlý :) to mám rád. Co děláš teď?

Me
: Jako bys dávno nevěděl, co dělám. :) a nezamlouvej to.

Úchyl
: Nevím. Akorát jsem dorazil domů a ještě jsem nestihl věnovat čas mojí oblíbené rodince..:)

Me
: Bydlíš poblíž, že jo?

Úchyl
: Žiju blíž, než si myslíš. Možná, ve vašem sklepě. :)

Me: Nemáme sklep.

Úchyl: A jsi si tím jistý? :)

Louisovi přeběhl mráz po zádech.

Me: Tohle není sranda.

Úchyl
: :D neboj. Zas tak blízko ne.

Me: pošli mi to video.

Úchyl
: Pošli mi fotku :)

Me
:  

Úchyl: Takže jsi v postýlce? :pMe: Ne

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Úchyl: Takže jsi v postýlce? :p

Me
: Ne. Tahle je z minulého týdne.

Úchyl
: tak mi pošli aktuální puso :) A chci vidět víc, než jen tvůj roztomilý xichtík.

Me
: Proč bych to dělal?

Úchyl
: Protože ode mě něco chceš.

Me
: Ale slibuješ, že mi to pak pošleš? Už jsi mě kvůli tomu ošukal.

Úchyl
: Neříkej, že se ti to nelíbilo. :p

Me
: TAK SLIBUJEŠ?

Úchyl
: :D klid, Louisi. Dobře. Slibuju, že ti to potom pošlu. Ale chci aktuálni fotku. Vyfoť se mi teď :p

Me
: Fajn..

KINKY FAMILY (1D)- CZKde žijí příběhy. Začni objevovat