Venku řádilo ošklivé počasí. Neustálé poryvy větru se proháněly ulicemi. Provazce deště bičovaly skvostné budovy Londýna a také malý domek, ve kterém bydlel Louis se svým kurva sexy otcem Harrym a kurva roztomilým strejdou Niallem. Za okny se rozzářilo světlo, které všemu dodalo dvojrozměrný zjev, jak nebe protnul narůžovělý blesk. Ve vteřině přišel hrom. Louis seděl na pohovce mezi Niallem a Harrym a nechal se od obou mazlit. Normálně z bouřek neměl strach, i když toho od mala zneužíval, aby měl důvod dotýkat se otce. Tahle bouřka byla jiná. Z té strach opravdu měl. Celá čtvrť a vlastně skoro celý Londýn byl již druhý den bez proudu a tak po celém obýváku svítily svíčky. Když si Louis odmyslel bouřku, bylo to docela romantické. Mihotavé ohníčky, které vrhaly hřejivé stíny všude po stěnách. Teplo vycházející ze dvou nádherných těl, ke kterým měl možnost se tulit. Niallova ruka nenápadně držící jeho ruku pod dekou tak, aby to Harry neviděl. Zní to krásně, ale Louisovi tohle vše v kombinaci z bouřkou připomínalo spíše horor.
"Loui neboj, jsme tu s tebou," políbil jej Harry do vlasů a objal ho kolem pasu.
"Já vím, tati," podíval se na něho Louis vděčně. Přesto, že měl strach, nemohl vynechat příležitosti zaprovokovat. Začal se tedy chrout a zajel rukou do otcova klína, kde mu prohrábl penis. Harry zalapal po dechu. "Uhm.. promiň. Jen jsem si chtěl přitáhnout deku," zamumlal Louis a přehrával si v hlavě to, jak Harryho penis poskočil, když s ním rukou pohnul. Otočil se k Harrymu zády a položil si hlavu na Niallovo rameno. Vyšpulil tak prdelku halenou jen ve slabých teplácích na otce a opřel ji o jeho stehno. Strejdu nenápadně hladil po bříšku.
"To je dobrý," ozval se Harry. Niall pohladil Louise po tváři a dal mu pusu na čelo. Rád by na rty, ale to před Harrym nemohl. Hukot deště zesílil.
"Aspoň nebudu muset tahat tu těžkou konev, abych zalil záhony," prohodil Niall.
"Záhony zalévám já," podotkl Harry a lehl si tak, že si hlavu položil na Louisův bok a svou hrudí se otíral o jeho zadeček.
"Já vím. Jen jsem chtěl říct, že ten déšť není tak špatný," pokrčil rameny.
"Jasně že není. Ale mohl by jít aspoň proud," dodal Harry a více se přikryl. Niall mlčky souhlasil. Louis se ohlédl po otci, který měl obličej zavrtaný v dece. Využil tedy příležitosti a pomalu, aby se Niall nelekl, zajel dlaní pod jeho tepláky a uchopil jeho penis. Niall vydechl a trochu poroztáhl nohy, aby měl Louis lepší přístup. Mladší přetáhl staršímu předkožku přes žalud a začal jej po něm šimrat prstem. Niall slastí zaklonil hlavu a kousl se do ruky, aby nevzdychl. "Ani nevím, jak vám mám ohřát večeři," povzdechl si Harry.
"Dáme si něco studeného," zamručel Louis a začal Nialla pomalu honit. Penis mu v ruce začal tvrdnout.
"To těžko, leda by ti nevadily tvrdé těstoviny. Nic jiného nemáme. Obchody jsou třetí den zavřené a Niall zapomněl jet v pátek na nákup, že?"
"Ten chleba ještě není plesnivý," řekl Niall celkem klidně. Stálo ho to spoustu sil, jelikož mu Louisova ruka stále pomalu přecházela po penise.
"Ale je tvrdý jako guma," oponoval Harry. A není jediný, pomyslel si Louis a sjel na strýcovi koule."Tak si ho rozpečeme," řekl Niall jako by to byla samozřejmost.
"A na čem asi? Uděláš v obýváku táborák?" protočil Harry očima.
"Nevím.. Ohřeju ti ho třeba v podpaždí," řekl Niall a na konci mu trochu poklesl hlas, jelikož mu Louis zajel prstem mezi půlky. Louis se hlasitě rozesmál.
"To si raději vylámu zuby," zamumlal Harry a otočil se k nim zády. Louise a Harryho prdelky se teď vzájemně dotýkaly. Venku zahřmělo. Louis toho hned využil, vyjekl a strčil hlavu pod deku. Okamžitě se mu na obličeji ocitl Niallův tvrdý penis, který mu guma tepláků držela u bříška. Louis olízl žalud. Niall jej ale odstrčil a schoval si ptáka do kalhot. A odkryl Louise..
"Pojď ven posero. Harry tam má naprděno," zasmál se hlasitě. Harry se otočil a se smíchem praštil Nialla do ramene. I přes svit svíček bylo dost temno, takže si naštěstí Harry Niallova obrysu v teplácích nevšiml. Louis se posadil a povzdechl si.
"Copak, Loui?" zeptal se Harry a podíval se na něj.
"Nic mi není," usmál se Louis a vymýšlel, jak dostat Harryho do jiné místnosti, aby mohl Nialla vykouřit. A v tom mu svitlo. "Tati? Nemáme v garáži ještě ten hořák, co jsme brali vždy pod stan?"
"Ty jsi génius Lou! Neumřeme hlady!" zakřičel Niall. Harry se zasmál a začal se hrabat z gauče a hledat baterku. Pak zmizel.
"Proč jsi mě odstrčil?" zamračil se Louis na Nialla.
"Přece mě nebudeš kouřit před tátou," vykulil na něj Niall oči.
"Odstrkuješ mě pořád. Od toho sexu na pračce jsme spolu nic neměli, jen doteky, a to už je to týden!" rozčilil se Louis.
"Tiše, ať nás Harry neslyší," zamračil se Niall.
"Ty už mě nechceš?" šeptl Louis ublíženě.
"Ale chci! Moc.. Jen.." odmlčel se starší.
"Jen co?"
"Jen mám hrozný výčitky. Jsi tak mladý, syn mojí ségry a já tě... przním," poslední slovo Niall vyslovil znechuceně.
"Przníš? Myslel jsem... že mě máš rád," posmutněl Louis.
"Mám tě rád! Loui vždyť tě miluju! Ale nikdy spolu nemůžeme být," stekla Niallovi slza po tváři. Louis se zarazil. Představoval si, jak budou s Niallem spolu, budou mít dům a psa. Ale teď už mu to nepřišlo tak pravděpodobné, když od Nialla nahlas slyšel to, co byla zkutečnost.
"Nemůžeme, nebo nechceš?" chtěl se jen ujistit, že to opravdu nejde.
"Chci moc.. Ale Harry by to nepřijal. A tvoje babičky a děda už vůbec ne. Rodina je důležitá Lou. A jestli znamená to, že o tobě budu jenom snít, zachránění rodiny, pak se obětuju a budu nad tebou jen z dálky slintat a přemítat nad tím, jakou hroznou smůlu mám, že jsi můj synovec. Teď to nemyslím zle, jsi ten nejlepší synovec, jakého jsem si mohl přát. Ale raději bych byl tvůj kluk. To ale nejde," teď už Niall plakal. A Louis taky.
"Takhle obětuješ nejen sebe, ale i mě," popotáhl Louis.
"Ty jsi mladý a krásný. Najdeš si někoho ve svém věku," ujistil ho Niall. Louis se zasmál.
"Nejsi tak starý, strejdo. Není ti ani třicet. A furt jsi moc krásný."
"Ani nevíš, jak rád bych tě teď políbil," povzdechl si Niall s úsměvem.
"Můžeš. Můžeme se líbat, můžeme spolu spát, můžu tě kouřit... O to přijít nechci. Aspoň než si někoho najdeš," zamumlal Louis a samotného ho překvapilo, jaký cítí stud, že tohle vyslovil. Niall chvíli přemýšlel.
"To máš vlastně pravdu... A já tu mám teď jeden problém," uchechtl se a zmáčkl si penis přes látku kalhot. Louis se zaculil a hned se mu po něm vrhl. "Ne.." zastavil ho Niall.. "pojď nahoru," chytl mladšího za ruku a táhl jej do schodů. Jen za nimi zaklaply dveře, Louis klesl na kolena a nechal si penis svého strýce strčit až do krku. Slzy smutku vystřídaly slzy toho, jak se Louis dusil ptákem strejdy. Niall tvrdě přirážel do mladé pusy. Louise to bolelo, měl pocit, že se zadusí. Ale držel. Chtěl strejdovi dokázat, že to zvládne. Nechtěl aby Niall přestal jeho pusu zneužívat. "Kluci? Kde jste?" ozvalo se zespodu. "Našel jsem ten vařič!"
"Uhm.. Hned jsme dole!" křikl Niall a zadusil v sobě vzdech. Znovu přirazil do krku mladšího. Netrvalo dlouho a vystříkal se do krku chlapce. Louis vše spolykal a dočista olízal strýcův penis.
"Máš tu nejšikovnější pusu, co jsem kdy poznal," vytáhl Niall Louis na nohy a jemně mu slíbnul sám sebe ze rtu. "Ne že bych jich poznal hodně," zasmál se.
"A ty máš nejsladší péro, co jsem měl v puse," zachraptěl Louis a odkašlal se. "Heh... ne.. že by jich bylo hodně," uchechtl se.
"A kolik jich bylo?" vyzvídal Niall.
"Sakra," odkašlal si Louis. "Myslím, že jsi mi penisem zbil mandel," znovu si odkašlal. Opravdu chraptěl, jako při angíně. "Cítím, jak mi natejkaj."
"Omlouvám se. Snad jsem ti s nimi něco neudělal?" staral se Niall a pohladil jej po tváři.
"Neboj, budu v pohodě. Už jsem to zažil," zasmál se Louis. Niall se na něho zamračil. "Eh.. však víš. Zayn.. Taky jsi ho měl tu čest poznat... důkladně," zamračil se na Nialla, aby odklonil letící kulku ve formě dotazů, kolik toho a hlavně s kolika lidmi co prožil. Niall protočil očima a popadl kytaru.
"To už jsme si snad vyříkali, ne? Pojď, ať to tátovi nepřijde divný," otevřel dveře.
"Ehm.. Nialle?" přišel Louis blíž k němu. "Něco ti kouká," šeptl, schoval mu penis zpět do kalhot, políbil jej na tvář a za svitu svého mobilu odhopsal dolů za svým otcem.
Takže ahoj! :) Tady další kapitola. Díl se Zaynem až příště, jelikož jsem tento díl musel rozpůlit, aby neměl 3000 slov. Takhle má necelých 1500 a je to - myslím - akorát.
Za vote a komentář budu moc rád. :)Kdyby někdo našel chybu, napište mi to prosím do komentu, abych to mohl opravit :) Díky!
ČTEŠ
KINKY FAMILY (1D)- CZ
FanficKniha plná sexu, sprostých slov, úchylek, humoru a dalších podivností, které nenechají žádného čtenáře chladným. 3:))) POZOR! Kniha obsahuje erotické obrázky, které nejsou vhodné k vidění lidem mladším 18ti let. O co jde? 16tiletý Louis trpí nejed...